ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית שנתית אהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל דגים

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל דגים

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל דגים תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל דגים

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. בשנה הקרובה בשורה משמחת תעודד גם את אלה מביניכם שמצב רוחם שפוף. צאו לבלות בחברת אנשים שאהובים עליכם. פרשיות עתיקות מיצו את עצמן, בעוד אשר קשרים חדשים ניצבים בפתח. אל תחששו לרענן ולגוון. נראה כי אתם מאותגרים על ידי מחזר לא שגרתי. עדיפה לכם חברתו על פני חברתם של מחזרים שלא ממש מסעירים אתכם.

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
הצעה רומנטית קוסמת עושה לכם את זה. התוצאה תעלה על ציפיותיכם אם כי בדרך שונה מזו שאתם מדמיינים. אם אתם מוצאים את עצמכם במריבת אוהבים שאין בו מנצחים. חשיבה מחוץ לקופסה תגרום לכולם להרוויח. רעיון רומנטי מפתה קורם עור וגידים. נראה כי מדובר בחוויה שהיססתם אם להתנסות בה אך עתה אתם מוכנים לקראתה. בשורה משמחת תעודד גם את אלה מביניכם שמצב רוחם שפוף. צאו לבלות בחברת אנשים שאהובים עליכם.
פגישה עיוורת שנראית ככישלון, עשויה להתברר כהצלחה. אם אתם מוצאים את עצמכם בתחרות רומנטית, הציעו הצעה שהצד השני לא יוכל לסרב לה. אנרגיה הרמונית מגשרת על תהומות שנפערו ביחסים שבינו לבינה. יש דברים שהגיע הזמן לשכוח ולסלוח. פרשיות עתיקות מיצו את עצמן, בעוד אשר קשרים חדשים ניצבים בפתח. אל תחששו לרענן ולגוון. יהיה זה נבון מצידכם ללבן את העניין בסיוע צוות מיסטיקנים שממתין לכם. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן..

רבעון שני (אפריל עד יוני)
אתם תוהים אם לשגר מסר לאדם ששבה את ליבכם. העתיד שמור לנועזים, מה כבר יש לכם להפסיד ? אדם שאתם מעוניינים בו אומר לכם מילים שברצונכם לשמוע. קבלו את הדברים כפשוטם, בלי לטחון. גם אם אתם מוקסמים מאדם שמצליח לקרוא את מחשבותיכם, ייתכן כי הנסיבות אינן מאפשרות קשר רומנטי. נראה כי אתם מאותגרים על ידי מחזר לא שגרתי. עדיפה לכם חברתו על פני חברתם של מחזרים שלא ממש מסעירים אתכם.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
מתקיים קליק מדהים ביניכם לבין אדם שרק לאחרונה הכרתם. נראה כי מדובר ביותר מאשר אירוע אקראי. אל תלחיצו את מי שזו פגישתכם הראשונה איתו. יש דברים שזקוקים לזמן כדי לקרום עור וגידים ואתם יודעים שזה כך. נראה כי אתם מתקשים להתרגל לשינויים שחלו בהתנהגותו של אדם קרוב. מכל מקום, כדאי שתיישרו איתו קו. על מנת לרדת אל שורשי העניין כדאי לכם להתייעץ עם מיסטיקן מומחה בתחומו. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן.

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
אתם מקבלים אותות המעודדים אתכם לבצע שינוי נכסף. כל שאתם צריכים הוא להצטייד במעט אומץ. אדם יהיר משוכנע כי לא תוכלו להסתדר בלעדיו. בשלה העת להוכיח לו את ההיפך. יש מי שרוצה לדון איתכם בהסכם קיים. אם מותר לו לשנות את אשר נקבע בעבר, מותר גם לכם. אתם מעניקים יתרון לאדם כלשהו על פני אדם אחר. אין בזה שום רע כל עוד הקנאה אינה מרימה ראש.
לקראת סוף השנה שנינות עוקצנית מצידכם עלולה לעכב קשר שאתם רוצים בו. יש דרך לומר דברים מצחיקים בלי לעצבן, אתם יודעים. צפויה לכם התלבטות בין שתי הצעות רומנטיות שעשויות להיטיב עימכם. כדאי להעדיף את זו התורמת לכם סיפוק אישי. אנרגיות ממוזלות מאפשרות לכם לקחת צ'אנס מוטרף בקטע רומנטי, אך זאת כל עוד מדובר בנושא חברתי או אישי ולא בסיכוני גוף.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ לאהבה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל דגים 2016