ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית שנתית אהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל דלי

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל דלי

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל דלי תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל דלי

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. בשנה הקרובה אתם מתחבבים על מחזר פוטנציאלי הודות למקוריות שניחנתם בה. שימו אל ליבכם כי מה שמעורר ביקורת אצל אחרים, אהוב עליו. צפוי להגיע מסר מוזר ממישהו שהפך לאקס. נראה כי הוא מצפה שתבינו את הרמז ותרימו את הכפפה. תעשו על זה חושבים במצב רוח אוהד. כוכב ששמו אוראנוס גורם לכם לגלות אופטימיות כלפי קטע רומנטי שאינו כזה בהכרח.

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
קשר כלשהו תובע מכם יותר מכפי שברצונכם להשקיע בו. ייתכן כי מדובר בחוב רגשי שקשה לכם להתנער ממנו. אל תנסו לברר מדוע אדם מרתק מעדיף אתכם על פני אחרים. זה מסוג הדברים שמוטב להותירם כפי שהם. אל תבזבזו את זמנכם על אדם נטול אינטליגנציה רגשית. בתוך תוככם אתם יודעים כיצד יש לנהוג. אתם מתחבבים על מחזר פוטנציאלי הודות למקוריות שניחנתם בה. שימו אל ליבכם כי מה שמעורר ביקורת אצל אחרים, אהוב עליו.
האנרגיות בשלות לאהבה יפה וטהורה. אלת האהבה תעניק לכם את מבוקשכם באווירה מסתורית ואקזוטית. הישמרו מפני שידוך אשר יש בו מוטיבים של 'חתול בשק'. כל אשר אינו גלוי לעין, עלול להתברר כמקח טעות. מישהו לוקח רחוק מדי את המחמאות שאתם מעניקים לו. כדאי שתעשו חושבים על כל העניין. על מנת להרחיב את קשת ההזדמנויות הניצבת בפניכם, כדאי לכם לנהל שיחה בנושא עם יועץ רוחני מיסטי. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן.

רבעון שני (אפריל עד יוני)
נראה כי אתם מתכוונים להציב תנאים דווקא לאדם שאתם להוטים לשהות במחיצתו. אל תטפסו גבוה מדי על עץ שתתקשו לרדת ממנו. גם אם רגשי האשמה שלכם נובעים מאירועים רומנטיים שאכן התרחשו, הגיע הזמן שתנסו להיחלץ מהם. זה הזמן להתייעץ: שיחה עם אדם אובייקטיבי תעניק לכם נקודת מבט חדשה על התחום האישי.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
אתם רוכשים מחזר חדש הודות למעשה נדיב שעשיתם. משהו באופיו מחזיר לכם את האמון בטבע האדם. זורמות הצעות רומנטיות אל הפנויים שביניכם. השאלה היא עד כמה אתם פתוחים לשינויים בחייכם. צפוי להגיע מסר מוזר ממישהו שהפך לאקס. נראה כי הוא מצפה שתבינו את הרמז ותרימו את הכפפה. תעשו על זה חושבים במצב רוח אוהד.

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
רכלן בנשמתו מקווה לדסקס איתכם על אודות אדם שאתם חושקים בו. תהיה זו טעות אם תשתפו פעולה. סוגיות אשר כאלה מן הראוי להציג בפני מיסטיקנים יועצים שעשויים לחלץ אתכם מן המצר. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. טאקט ודיפלומטיה יסייעו לכם להרגיע טיפוס חשדן. הימנעו מלפלוט מילים שאין להן מחילה. אתם קולטים דבר מה שגורם לכם לפקוח עין על אדם כלשהו. את שאר פרטי התמונה תצטרכו להשלים בעזרת אינטואיציה.
בחודש נובמבר מתגשם לכם חלום רומנטי שטוויתם בדמיונכם. אל תניחו לבעלי אנרגיות שליליות לחצוץ ביניכם לבין מאווייכם. מתהדק קשר עם אדם שיחסיכם עימו היו ברמה של שלום-שלום. ייתכן כי מדובר בשכן לבית או לשכונה. כוכב ששמו אוראנוס גורם לכם לגלות אופטימיות כלפי קטע רומנטי שאינו כזה בהכרח. אם מדובר ברגשות, כדאי לכם להתייעץ עם חבר.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ לאהבה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל דלי 2016