ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית שנתית אהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל אריה

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל אריה

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל אריה תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל אריה

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. בשנה הקרובה אל תחששו להמר על פגישות-עיוורות. אווירה טובה מאפשרת לכם להביע משאלה רומנטית שנצרתם בליבכם. אם החלטתם להמר על הרפתקה רומנטית כדאי שתייעצו עם ידיד אמת. התייעצות עם מי שאינו כזה, עלולה לעורר הדים לא רצויים. אל תנסו לפענח את צפונותיו של מחזר חדש המעניק לכם יתרון על פני אחרים. הניחו לו לשקול את שיקוליו.

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
נראה כי לא די במה שאתם משקיעים בקשר הרומנטי. עשו כל שביכולתכם כדי שהצד השני יהיה מודע למאמציכם. אנשים רבים מדי מעורבים בחייכם האישיים. אם לא מן הצד שלכם, הרי זה מטעמו של הצד השני. הניחו לליבכם להוביל אתכם על פני מה שנראה כמו דרך חתחתים. הימנעו ממי שמעניקים לכם עצות חינם.
אנשים שדואגים לכם שואפים לחלץ אתכם מבדידותכם. הם מתכוונים לטוב, גם אם שיטותיהם לא לרוחכם. קופידון מעודד אתכם ללכת על צעדים נועזים. אם אתם מתלבטים האם ראוי לבצע מהלך דרמטי, כדאי לכם להתייעץ בנושא עם מיסטיקנים ברוכי כישרונות. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. אל תחששו להמר על פגישות-עיוורות. אווירה טובה מאפשרת לכם להביע משאלה רומנטית שנצרתם בליבכם. אל תפספסו הזדמנות כאשר היא נקרית בדרככם. צפויה שיחה רומנטית אך נוקבת בה כדאי שתתמקדו באינטרסים שלכם, בלי לנסות לתקן את העולם. השאירו משהו גם לאחרים.

רבעון שני (אפריל עד יוני)
צפוי פרק זמן תחת השפעה מיסטית, מה שמזמין מפגשים רומנטיים עם אנשים ששמם חלף במוחכם והם צצים לפתע. אם החלטתם להמר על הרפתקה רומנטית כדאי שתייעצו עם ידיד אמת. התייעצות עם מי שאינו כזה, עלולה לעורר הדים לא רצויים. נתיב הגורל מפגיש אתכם עם דמות מן העבר, אך הפעם נוצרים תנאים המעניקים לקשר קצת יותר אופטימיות. על מנת להיכנס אל עבי הקורה בנושא זה, יהיה זה חכם מצידכם להפנות את הסוגיה אל צוות מיסטיקנים שישמח לסייע לכם. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
אחד ממחזריכם מאמין כי אתם מתעלמים ממנו בגלל נוכחותם של מכרים חדשים בחייכם. רצוי לפייס אותו. במקביל, כדאי לכם לחשוד בכוונותיו של מחזר שמתחנף אליכם. נראה כי פיו וליבו לא ממש שווים. אתם מפיקים תועלת משיחה נוקבת שמתנהלת עם מי אשר מבטיח הבטחות ללא כיסוי. נראה כי הוא הבין שיש צדק בטיעוניכם.

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
זה מין פרק זמן בו הרגש עומד לגבור על ההיגיון. אם אתם תרים אחר הרפתקאות, נפלתם על עיתוי מושלם. הצעה בעלת פוטנציאל רומנטי נופלת עליכם באקראי. חשיבה מחוץ לקופסה תטה את הדברים לטובתכם. אל תנסו לפענח את צפונותיו של מחזר חדש המעניק לכם יתרון על פני אחרים. הניחו לו לשקול את שיקוליו.
נראה כי אתם מתחבטים בהצעה רומנטית שאינכם סגורים עליה. אם אתם מהססים, כדאי שתיסוגו. היחסים שבינו לבינה ספוגים בקטעים משעשעים. מצד שני, קחו בחשבון כי לא כל סיפור חייב להגיע אל מדרגות הרבנות. נראה כי הסובבים אתכם מצפים מכם להצהרה מחייבת כלשהי. כך או אחרת, אל תניחו להם לבחוש בענייניכם.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ לאהבה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל אריה 2016