ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית שנתית אהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל תאומים

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל תאומים

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל תאומים תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל תאומים

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. בשנה הקרובה מחוזר מבוקש מתחזה לאדיש מבלי לנמק מדוע. בקרוב הוא ישנה כיוון ויחזר אחריכם משום שזה ישרת את צרכיו. אל תטרידו את עצמכם בגלל אהוב לב שטרם יצר קשר. נראה כי התנאים והנסיבות אינם מאפשרים לו לנהוג כרצונו. מחזר פוטנציאלי רוצה לבקש מכם משהו אך ביישנותו מעכבת אותו.

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
יש מי שמנסה לשדך לכם את מי שהיה מוכן להשתדך לו בעצמו. נראה כי כוונותיו טובות אך דרכו אינה דרככם. אל תנסו להרכיב תמונה רומנטית מרסיסי מידע שקיבלתם. המתינו עד שיפוג הערפל מעל העניין כולו. יש ביכולתכם לייצב קשר רומנטי אשר זה עתה נכנס אל חייכם. השתדלו לא לערוך השוואות בינו לבין הקודמים לו.
צפוי קשר מסקרן עם אדם שלא ציפיתם לשמוע ממנו. אם תנהלו נכון את ענייניכם, השמיים הם הגבול. אנרגיה שובבה מסחררת אתכם אל תוך בילויים קלילים. מחוזר מבוקש מתחזה לאדיש מבלי לנמק מדוע. בקרוב הוא ישנה כיוון ויחזר אחריכם משום שזה ישרת את צרכיו. קביעה מעין זו זקוקה להתייעצות עם אדם ניטראלי ואובייקטיבי מסוגו של מיסטיקן בעל חזון. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. אתם נמצאים תחת רישומה של חוויה רומנטית שהתנסיתם בה לאחרונה, אך אין סיבה לחלוק בה עם גורמים רבים מדי.

רבעון שני (אפריל עד יוני)
אופטימיות היא תכונה נעלה, אך כדאי לשלב בה היגיון כאשר מדובר בקשר חדש. אתם יודעים, כדי לא להתאכזב. אל תטרידו את עצמכם בגלל אהוב לב שטרם יצר קשר. נראה כי התנאים והנסיבות אינם מאפשרים לו לנהוג כרצונו. אם אתם הוגים באדם שלא ברור לכם מה הוא מרגיש כלפיכם, רעיון מתוחכם יעניק לכם את התשובה.
צפוי פרק זמן בעל אופי תחרותי. כדאי לכם להגיע ראשונים אל מקום בו יש ברצונכם לפגוש אדם מרתק. המזל הטוב ממתין לכם במקומות שופעי מים. הנומרולוגיה התקופתית מחברת אתכם עם בני המין השני המושפעים מן המספר 2. מחזר פוטנציאלי רוצה לבקש מכם משהו אך ביישנותו מעכבת אותו. היו נחמדים אליו ונסו לדובב אותו. צפויה אווירה רומנטית אך יוזמת החיזור מוטלת עליכם. אל תחששו להיות אלה שעושים את הצעד הראשון.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
זו תקופה שופעת אנרגיות מיסטיות. הקטעים הרומנטיים יעלו ויצליחו בידיכם ככל שתשכילו לזרום עם הפן המסתורי שבהם. לקחים שהפקתם מאירועים רומנטיים שהתרחשו בעבר, ניצבים עתה לטובתכם. על מנת לחדד את הדברים, כדאי לכם להחליף מילים בנושא עם אנשים בעלי חשיבה מיסטית, כלומר – מיסטיקנים. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. הימנעו מלחזור על משגים שהדירו שינה מעיניכם. אמירה סתמית לכאורה, מפנה את תשומת ליבכם אל אדם שמחזר אחריכם. כדאי שתעשו חושבים על כל העניין.

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
ספינת האהבה שטה אל מחוזות שלא עלו בדעתכם. ספונטאניות ופתיחות ינחילו לכם אושר יותר מאשר התייעצויות והתפלספויות. קופידון מרעיף מזל על יחסיכם עם ילידי המזלות שור, דגים ו – כמו גם עם מי שמספר המזל שלהם הוא 8. יש מי שטוען כי אינכם משקיעים בקשר איתו, אך הוא עצמו לא ממש יוצא מגדרו על מנת להיטיב את הדברים.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ לאהבה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל תאומים 2016