ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל דלי

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל דלי

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל דלי הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל דלי

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


דלי – קלף שני גביעים

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'שני גביעים'.

תיאור הקלף: אישה וגבר בשיא עלומיהם ובלבוש תיאטרלי מחליפים ביניהם גביעים לאות ארוסיהם. האישה נועלת מוקסינים ארגמניים כסמל לחושניות ולבשלות, ואילו הגבר ניצב על גבי מנעלים ירקרקים כרמז לבוסריות. ראשו של כפיר אריות מכונף מרחף מעל השניים. מטה מרקורי צופן אווירה מיסטית.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף בא להכריז על קשת רחבה של נתיבים הצופנים אהבה ושותפויות. לרוב בשורתו מיטיבה וחלומית. השזירה בין גווני הארגמן והירקרק מבטיחה שלמות ובשלות. לעיתים מדובר בגייזר לוהט של רגשות סוערים. כך או אחרת, זהו קלף נפלא הבא לבשר על נתינה והזדהות, מה שעשוי להרנין את ליבם של 'דליים' הכמהים לזוגיות ו/או לשותפויות.

בתחום הרומנטי: הקלף מצהיר על פרשיות אהבה נאיביות, חושניות, נפלאות, מרטיטות, מרגשות, מרעיפות ותומכות. הוא חוזה רומנטיקה שאינה תלויה בדבר. חלום ליל קיץ. אהבה שגיבה שמבשרת טובות ל- 'דליים' ו – 'דליות' שחולמים על לילות לבנים לאורו של הסהר. על מנת להבהיר ולהעמיק שווה לכם ליצור קשר עם חוזי עתיד שיוכלו להאיר את עיניכם בנושא.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הקריירה: הקלף בא להצביע על ספקטרום רחב של עיסוקים מוצלחים שצפויים להם מזל וברכה הודות לשיתוף פעולה פורה מצד כל מי ומה שזז בסביבתכם, מה שצופן למענכם קידום ו/או תוספת שכר. יהיה זה מן התבונה מצידכם לברר דבר או שניים בעזרתם של מיסטיקנים בעלי אוריינטציה עסקית.

בתחום הפיננסי: הקלף רומז על שפע והצלחה בשותפויות ובעבודת צוות. ייתכן כי מדובר בהתרחשויות פיננסיות מוצלחות שצומחות מתוך ובתוך המשפחה. כך או אחרת, זהו בקלף חלומי למאזן פיננסי המבטיח גדולות ונצורות לחשבון הבנק שלכם.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

קריאה בטארוט, טארוט ואסטרולוגיה, טארוט ומזלות, פרישת טארוט, קלף טארוט למזל דלי