ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל גדי

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל גדי

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל גדי הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל גדי

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


גדי – קלף שלושה מטות

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'שלושה מטות'.

תיאור הקלף: בחזית הקלף משקיף אל האופק סוחר אמיד עוטה גלימה של גילדת הסוחרים, וממתין בקוצר רוח לעגינת ספינותיו בחוף או לשובן של שיירותיו מן המדבר. הקלף 'משתדל' ליצור אווירה של ציפייה דרוכה ואופטימית לבאות בבחינת בשורות טובות באופק.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף בא כדי לבשר על ספקטרום רחב של אירועים והתרחשויות הנוטפים הצלחה והישגים. הוא רומז לכם כי האושר והעושר הנכספים נמצאים עתה בדרכם אליכם, ועדיין יש מקום 'לסגור' דבר או שניים על-מנת להבטיח את בואם. משהו מעין אופטימיות זהירה.

בתחום הרומנטי: הקלף צופה לכם פרשיית אהבה שופעת מילים על אודות הידוק היחסים. יש בו מעין חיזוי אווירה של אירוסין הקודמת לזו של הנישואין. אתם רשאים לראות בו כאילו בישר על מהלך משמעותי בדרך אל החופה. על מנת לרדת אל שורשי הדברים ולפענחם, כדאי לכם לבקש את עצתו המנוסה של מיסטיקן שעשוי לשמש עבורכם מעין מנטור.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הקריירה: הקלף מציב מולכם קשת רחבה של תחומי עיסוק המושפעים מהבטחות והתחייבויות על אודות קידום קרייריסטי ו/או תוספת שכר. כל אלה הינם יפים וראויים אך התשואה המובטחת טרם נמצאת בכיסכם, ולכן עדיין מוטל עליכם לקשור את הקצוות על מנת להבטיח את בואה של ההצלחה. במקביל, יהיה זה מן התבונה אם תבקשו את הדרכתו של מיסטיקן בעל ניסיון בתחום.

בתחום הפיננסי:
הקלף רומז כי מורעפים עליכם שלל אותות, מסרים, רמזים ודיבורים על אודות תשואה נכבדה הודות להשקעה פיננסית נבונה שביצעתם, אך השטרות טרם מצאו את דרכם אל כיסיכם. מכאן עולה כי המזל יהיה איתכם כל עוד האצבע שלכם תהיה על הדופק וכל עוד תזכו להדרכתו הנבונה של רואה נסתרות מעולם המיסטיקה.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

קריאה בטארוט, טארוט ואסטרולוגיה, טארוט ומזלות, פרישת טארוט, קלף טארוט למזל גדי