ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל מאזניים

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל מאזניים

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל מאזניים הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל מאזניים

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


מאזניים – קלף נסיך החרבות

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'נסיך החרבות'.

תיאור הקלף: הקלף מטיל אל המערכה את דמותו של נסיך בעלומיו הניצב על פסגתו של הר סחוף רוחות החרוש בתלמים וטרשים. שערו של העלם מתבדר ברוח המצליפה ומעליו חשרת עננים אפורה. חרב שלופה בידו ולגופו בגד בגווני סגול. מגפיים אדומים רכוסים על רגליו. מבטו היוקד פולח את הסערה המתגבשת מנגד. באופק מבצבצים הרים תכולים. ברום מרחפת להקת עיטים או נשרים.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף בא להצביע על קשת רחבה של תחומים בעלי זיקה אל התרחשויות ואירועים הספוגים בשלל עליות ומורדות, המראות ונחיתות - השזורות בהן כחוט השני. ייתכן כי הוא מבשר לכם על נסיעה משמעותית שניצבת בלב העניין. כך או אחרת הוא נושא עימו ניחוח של נדודים והרפתקאות, מה שעשוי לשמח את אלה מכם הכמהים ומייחלים לרטט בלב.

בתחום הרומנטי: הקלף צופה לכם פרשיית אהבה המתרחשת תוך כדי מסעות ונדודים, כמו גם תקופה של קשרי ידידות שאינם מובילים בהכרח אל מדרגות הרבנות – מה שמבשר טובות לאלה מביניכם שלא ממש להוטים אחרי כתובה, טבעת נישואין וחופה – ומעדיפים יחסים זורמים ועצמאיים. במקביל, אם יש ברצונכם לבחון את רמת תקפותו של החיזוי או לנסות לשנות את אפיקו אל נתיב ממוסד יותר, ראוי לכם לבקש את עצתו של מיסטיקן מנוסה השוקד על מלאכתו.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הקריירה: הקלף נושא על גבו תרמיל עמוס בבשורות בעלות זיקה אל עולם התקשורת (עיתונות, רדיו, טלוויזיה, פרסום, שיווק ויחסי ציבור), כמו גם חיזוי של הצלחה בתחומי מסחר. נראה כי צפויה שנה נפלאה לאלה מביניכם העוסקים - או מייחלים לעסוק - בתחומים אלה. מכל מקום, על מנת ללכת 'על בטוח' שווה לכם לקחת עצות ממיסטיקן בעל שיעור קומה.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מקורות הכנסה המושפעים מעונות השנה, כמו גם מאזן כספי קופצני במקצת. מכל מקום, אין סיבה לדאגה משום שעם קלף אשר כזה - בסופו של עניין - הכל יבוא על מקומו בשלום.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

קריאה בטארוט, טארוט ואסטרולוגיה, טארוט ומזלות, פרישת טארוט, קלף טארוט למזל מאזניים