ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל אריה

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל אריה

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל אריה הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל אריה

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


אריה – קלף שלוש מטבעות

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'שלוש מטבעות'.

תיאור הקלף: הקלף מציג אמן (נראה כי מדובר בפסל או סתת ויש גם מי שאומרים כי עסקינן בכרוז) השוקד על מלאכתו לעיני שני מעריצים הסוגדים לפועלו. האירוע מתרחש תחת קשת הנשענת על קונסטרוקציה שבעיבורה מגולף ורד המסמל קבוצה בעלת אוריינטציה מיסטית. גווני הקלף הכהים רומזים על אזוטריות.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מגוון עצום של מצבים המבשרים על תהילה וכבוד. מותר לכם לצפות לשטיח אדום אשר בא יחד עם חצוצרות ותוף. צפויים לכם הישגים חברתיים המושתתים על נורמות וכללי מוסר טהורים. הקלף צופן שפע של מחמאות וטפיחות על השכם.

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג זוגיות שופעת יוקרה הניצבת על בסיס איתן. במקביל, הקלף אינו מוציא מגדר אפשרות גם הבזקי אהבה וחושניות, אך רומז כי לא הם חרוטים בלב העניין אלא מוטיבים של יוקרה, זוהר וסטאטוס חברתי. את ענייני האהבה והחושניות כדאי לכם לברר עם מיסטיקן מקצועי שהינו בעל ניסיון רב בתחום הייעוץ הזוגי.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הקריירה: הקלף צופן שפע של התרחשויות בהן שמכם הטוב הולך לפניכם. הרבה פרסים, מדליות ותוארי כבוד. נראה כי טוב שם טוב משמן טוב. צפויה לכם הצלחה כבירה הודות לביסוס מוניטין על גבי תרועות ותשואות. על מנת לרדת אל שורשי העניין ראוי לכם ליצור קשר עם מיסטיקנים בעלי שיעור קומה.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הפיננסי: הקלף צופה מצב פיננסי המאפשר לכם לנשום לרווחה. צפויות לכם בשורות פיננסיות מרנינות המושתתות על סמלי מעמד וכללי טכס. במקביל, הקלף אינו מקל ראש בפופולאריות שלכם. כדאי שתציבו לנגד עיניכם מטרות הזוכות בהכרה חברתית. במקביל, הימנעו מנתיבים הרפתקניים, כמו גם מאלה שאינם עולים בקנה אחד עם המוסכמות.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

קריאה בטארוט, טארוט ואסטרולוגיה, טארוט ומזלות, פרישת טארוט, קלף טארוט למזל אריה