ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל דגים תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל דגים

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: צפוי קטע מדהים שאיכשהו קשור ביצירתיות שלכם שגובלת ביכולות אמנותיות. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתעשו עם זה משהו. מישהו רוצה לספר לכם על הרגשות שלו כלפיכם, אבל לא רוצה שכולם ידעו שזה מה שהוא מרגיש. תצטרכו ללכת איתו לאט-לאט בקטע הזה. אתם שומעים ים של רכילויות על מישהו שפעם היה לכם קטע איתו. לא כדאי לכם לזרוק מילים, בגלל שהרכילויות בכלל לא קשורות בכם.

בחופש הגדול ועד ראש השנה: משהו שהיה לכם בראש ושכולם אמרו שהמשהו הזה לא יצליח לכם, אז דווקא הולך לכם סבבה איתו. שוב פעם מתברר שלא צריך להקשיב לעצות חינם. גם קטע חברתי שכולם עשו ממנו מפלצת, תופס אחלה כיוון בשבילכם. צפויים מפגשים לוהטים שעושים לכם חוויה מתקנת על כל האכזבות של פעם. אתם תופסים דיבור עם מישהו שהראש שלו הוא לא כמו הראש שלכם, רק שבסופו של הקטע אתם מצליחים לסובב אותו כמו שרציתם.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה: נדלק עליכם מישהו שידוע בתור קשה להשגה. סבבה, רק שאם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תסכימו לקשר שלא ברור לאן הוא מוביל. לכוכב שלכם קוראים נפטון והוא קרוי על שמו של אל הים שאחראי על הגלים ועל הסערות. זה מזכיר לכם משהו ? הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מסתורי, רומנטי ומרתק. כזה שיודע להעניק המון אהבה ויודע גם לבקש את המגיע לו.

בקטנה כאילו: אתם שומעים ים של רכילויות על מישהו שפעם היה לכם קטע איתו. לא כדאי לכם לזרוק מילים, בגלל שהרכילויות בכלל לא קשורות בכם. אתם תופסים דיבור עם מישהו שהראש שלו הוא לא כמו הראש שלכם, רק שבסופו של הקטע אתם מצליחים לסובב אותו כמו שרציתם. הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מסתורי, רומנטי ומרתק. כזה שיודע להעניק המון אהבה ויודע גם לבקש את המגיע לו.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל דגים 2016