ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל טלה תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל טלה

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


אסטרולוגים בכירים הכינו עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה: על פי האסטרולוגיה זו שנה בה בחירה בנתיב קרייריסטי שאתם עושים מסבה נחת לסובבים אתכם. מה שמכניס אתכם אל עסקה איכותית הוא פרץ של נדיבות מצד אדם הנחשב לנוקשה. צפויה לכם פגישה עסקית עם אדם הנמצא בדרכו אל הצלחה מטאורית. קשר שאתם חושקים בו דורש מכם להסתגל לרעיונות שאינם לרוחכם. נראה כי אתם מוותרים על קשר הרפתקני לטובת קשר שפוי ויציב. אין צורך להעניק הרהור נוסף לסיפור הזה.

קריירה וכסף: אירועים מסחריים מסתוריים צופנים אנרגיה טובה עבורכם. ברכה ומזל צפויים לכם מקטעים פיננסיים שכדאי לשמור בסוד. סיסמתכם בתחום הקרייריסטי צריכה להיות 'אם אין אני לי, מי לי'. האינטואיציה שלכם קולטת את אשר אחרים מפספסים. צפויה סולחה ביניכם לבין אדם שקיפאון השתרר ביחסיכם בגלל מחלוקות כספיות. נראה כי גם הוא לא ממש שש להמשיך ב-ברוגז. אל תחמיצו הזדמנות להפוך להיות יחידה כלכלית עצמאית. כל השאר והיתר יכולים לחכות. על מנת לרדת אל שורשי העניין כדאי לכם להתייעץ עם מיסטיקן מומחה בתחומו. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. בחירה בנתיב קרייריסטי שאתם עושים מסבה נחת לסובבים אתכם. מצד שני, אל תתקבעו עליה רק כדי לרצות אותם. מה שמכניס אתכם אל עסקה איכותית הוא פרץ של נדיבות מצד אדם הנחשב לנוקשה. ייתכן כי חל בו שינוי מבורך. במקביל, שימוש אינטנסיבי מדי בקשרים אישיים, עלול לקלקל יותר מאשר להועיל. הכול הוא עניין של מינון נכון. צפויה לכם פגישה עסקית עם אדם הנמצא בדרכו אל הצלחה מטאורית. אל תחמיצו את ההזדמנות להצטרף אליו. בהמשך מתהדקים קשרים שעשויים להתגלגל אל עסקה משתלמת בחו"ל. הכול מותנה ביכולתכם 'לשווק' את עצמכם.

הורוסקופ לאהבה: מיקום הכוכבים בשנה הקרובה הכוכבים עושה טוב לחיים הרומנטיים שלכם. יהיה זה מן התבונה לנצל את האנרגיה הנפלאה. קשר שאתם חושקים בו דורש מכם להסתגל לרעיונות שאינם לרוחכם. ייתכן כי הפעם כדאי לכם לגלות גמישות. אל תחפשו מעבר לאופק את אשר ממתין לכם כאן ועכשיו. בעיקר כדאי שתפקחו עיניים על המתרחש בבוסתן הרומנטי. צפוי לכם בילוי יוצא דופן שהגעתם אליו בעקבות המלצה של חברים. חיזור משמעותי יהיה קשור באירוע הזה. אם אתם הולכים עד הסוף עם קטע הקשור בסגנון לבוש או שינוי הופעה, תוכלו לסמוך על תמיכת הסביבה. יש מי שמנסה לתחקר אתכם בעניינים ממש אישיים ואינטימיים. אם כללי הנימוס לא חלים עליו, הם לא חלים גם עליכם. יש גם מי שנוקט בכפל לשון ומכניס אתכם למצב מביך. הבעיה מתחילה כאשר לא נעים לכם להעיר לו על כך. כדאי שתשאלו את עצמכם האם אתם ממשיכים לגרור עימכם קשר שהסתיים. יש מקום לסמן עליו "וי" ופשוט להמשיך בדרככם. יהיה זה נבון מצידכם ללבן את העניין בסיוע צוות מיסטיקנים שממתין לכם. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. נראה כי אתם מוותרים על קשר הרפתקני לטובת קשר שפוי ויציב. אין צורך להעניק הרהור נוסף לסיפור הזה.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם הראש והפנים. צמחי מרפא שעשויים להפיג ייסורים של מיגרנה הם גד השדה, וורבנה רפואית, כמנון האניס ושיח אברהם מצוי. צמחי מרפא שעשויים לנטרל תופעות של קדחת השחת הם לענת המדבר, לבנדר, זוטה לבנה, ער אציל ומרווה משולשת. צמח מרפא שעשוי להושיע עיניים טרוטות הוא עלקלוק. תמיד יש להתייעץ עם איש מקצוע. למטפלים מומלצים ברפואה משלימה, לחץ כאן.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית 2016, אסטרולוגיה שנתית מזל טלה