ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל סרטן תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל סרטן

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


אסטרולוגים בכירים הכינו עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה: על פי האסטרולוגיה זו שנה בה אתם מוצאים את עצמכם מעורבים בפעילות עסקית אשר מביאה בחשבון גם נושאים פילנתרופיים כגון סיוע לזולת. אדם שתליתם בו תקוות מעניק לכם את אשר קיוויתם שיעניק. השנה יש בידיכם קשרים שעשויים לקדם אתכם אל עולם העסקים. שרשרת של אי הבנות בתחום שבינו לבינה עשויה להיפתר באמצעות שיחה מלב אל לב. ידיד על תקן של 'שדכן מתנדב' מדרבן אתכם לנהוג שונה מאופייכם הטבעי.

קריירה וכסף: צפויה לכם שנה חביבה ואופטימית בתחומים הפיננסיים והקרייריסטיים. במקביל, כדאי שתפנו את השטח מבעלי אנרגיות שליליות. יותר ויותר אתם מוצאים את עצמכם מעורבים בפעילות עסקית אשר מביאה בחשבון גם נושאים פילנתרופיים כגון סיוע לזולת. צפוי מצב בו אתם מתלבטים אם להשתתף באירועים עסקיים שהוזמנתם אליהם. נראה כי נוכחותו של אדם מסוים היא זו שמטרידה אתכם. על מנת לפתור את הבעיה ולפטור את עצמכם מן הטרדה, כדאי לכם להתייעץ עם מיסטיקן שהוא בבחינת מדריך רוחני. למדריכים רוחניים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. חפצים שהתכוונתם להשליך עשויים להביא תועלת לאחרים. כל שתעניקו השנה בנדיבות יחזור אליכם כפל כפליים. אתם מבצעים מהלך פיננסי שגורם לסובבים אתכם להרים גבה. ייתכן שהם ציפו מכם למשהו שונה לחלוטין. אדם שתליתם בו תקוות מעניק לכם את אשר קיוויתם שיעניק. הסיוע נופל עליכם בעיתוי הנכון. השנה יש בידיכם קשרים שעשויים לקדם אתכם אל עולם העסקים. זו הזדמנות פז להסיר ספיקות מליבו של אדם שפקפק ביכולותיכם. אתם חולקים דבר מה עם אדם שלא בא לכם לחלוק עימו. במקביל, כדאי שתראו בזה השקעה לעתיד. אתם מפרגנים לאדם שבנסיבות אחרות הייתם רואים בו מתחרה לעסקים או לקריירה. נראה כי יש בו משהו שנגע לליבכם.

הורוסקופ לאהבה: צפויה לכם שנה מאתגרת. הכוכבים מעודדים אתכם להשיג את אשר אתם אוהבים, ולא לאהוב את אשר אתם משיגים. אדם שאתם מכבדים את דעותיו, מייעץ לכם לנהוג בשמרנות בעוד הוא עצמו חוגג בלי חשבון. אין סיבה שתתרגשו ממנו. בקטע הזה נראה כי מיסטיקן מנוסה עשוי להציג פתרונות שיבהירו לכם כיצד תוכלו להיחלץ מן המבוך. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. מישהו שחווה משבר רומנטי מצפה כי תגלו אהדה כלפיו. אין בזה שום רע כל עוד אינכם מוותרים על האינטרסים שלכם. מתחרה שמקנא בכם עושה לכם פרובוקציות, אך בדרך מופלאה אתם מרוויחים מהקטע. מצד שני, זה לא משהו שתתגעגעו אליו. ידיד על תקן של 'שדכן מתנדב' מדרבן אתכם לנהוג שונה מאופייכם הטבעי. אל תיקחו סיכונים שאינכם חייבים לקחת. שרשרת של אי הבנות בתחום שבינו לבינה עשויה להיפתר באמצעות שיחה מלב אל לב. זכרו כי השקר הטוב ביותר הוא האמת. הכוכבים מעודדים אתכם לגלות עניין בעיסוקיו של בן הזוג. תשומת לב היא בסיס לזוגיות טובה. אין סיבה לדמעות בגין קשר שלא צלח. לא כל פרשייה חייבת להסתיים בקול תרועה, אתם יודעים. המזל איתכם בבילויים רומנטיים ובשעות הפנאי. מכיוון שכך הם פני הדברים, כדאי שתארגנו מחדש את סדר העדיפות שלכם.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם החזה, הרחם (נשים) והקיבה. צמחי מרפא שעשויים לסייע בידיכם להיפטר מבעיות עיכול הם שומר, כרוויה וכוסברה. צמחי מרפא שעשויים להוות מעין מגן ומניעת בעיות ברחם הם אכיליאה, טיון דביק ואספסת. תמיד יש להתייעץ עם רופא. למטפלים מומלצים ברפואה משלימה, לחץ כאן.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית 2016, אסטרולוגיה שנתית מזל סרטן