ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל קשת תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל קשת

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


אסטרולוגים בכירים הכינו עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה: על פי האסטרולוגיה זו שנה בה רעיון שהבשיל במוחכם זקוק לרוח גבית מחו"ל דווקא. מקום חדש מעודד אתכם להגשים את עצמכם, אך צופן גם לא מעט התחייבויות. אתם מתמודדים עם אתגר בקריירה שעד לא מכבר נראה כמו חלום רחוק. צפויה לכם הצלחה של מתחילים. הנתיב שבינו לבינה נכנס אל תחום הריגושים. התופעה מעודדת אתכם לקחת צ'אנסים שבעבר נרתעתם מפניהם. קולות מן העבר מביאים עימם ניחוחות רומנטיים.

קריירה וכסף: רעיון מקורי מסייע לכם להתגבר על מה שנראה כמו תסבוכת בקריירה. הדברים יצליחו לכם כל עוד לא תסגדו לכללים שאחרים קבעו. אם אתם סבורים כי תתעורר בעיה עם אותם 'אחרים' או עם אותם 'כללים', שווה לכם להתייעץ בנושא עם מיסטיקנים בעלי שיעור קומה. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. נראה כי אתם נוטים להיעתר להצעה עסקית שדורשת מיקוח. המזל ישחק לאלה מביניכם שיתעקשו לקיים משא ומתן. במקום העבודה השתדלו להימנע מוויכוחים שכלל לא נוגעים לכם. במקביל, נראה כי יש מי שינסה לגרור אתכם אל תוכם. פגישת עבודה שהשתתפתם בה מתגלגלת אל הצעה שקשה לסרב לה. נראה כי הותרתם רושם חיובי על אחד מן הנוכחים. רעיון שמבשיל במוחכם זקוק לרוח גבית מחו"ל דווקא. גלו אסרטיביות ואל תקשיבו לעצותיהם של משביתי שמחות. מקום חדש מעודד אתכם להגשים את עצמכם, אך צופן גם לא מעט התחייבויות. לא משהו שאינכם יכולים לעמוד בו. אתם מתמודדים עם אתגר בקריירה שעד לא מכבר נראה כמו חלום רחוק. צפויה לכם הצלחה של מתחילים. צפויה לכם היחלצות מרכישה שהסתבכה או מכזו שלא הלמה את ציפיותיכם. מזומנת לכם הזדמנות נוספת. יש מי שמוכן להעניק לכם את מבוקשכם, אך מבקש מכם לוותר על משהו שיקר לליבכם. אין ארוחות חינם.

הורוסקופ לאהבה: אנרגיות טובות לוקחות אתכם אל מחוזות רומנטיים. הכול חלומי ויפה אך נראה כי אתם חוששים מפני התחדשות. על היבטיו הנפשיים והרוחניים של אותו 'חשש מפני התחדשות', כדאי לכם לדון עם מיסטיקנים בעלי עוצמות. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. הנתיב שבינו לבינה נכנס אל תחום הריגושים. התופעה מעודדת אתכם לקחת צ'אנסים שבעבר נרתעתם מפניהם. צירופי מקרים משחקים לטובתכם משום שאנרגיה מיסטית זורמת אליכם ומשפיעה על המתרחש איתכם בנתיב שבינו לבינה. זה הזמן להשיג את הרצוי, מבלי להתפשר עם המצוי. אם אינכם מאושרים מספינת האהבה שלכם, עשו משהו. קולות מן העבר מביאים עימם ניחוחות רומנטיים. זה הזמן להסיר את האבק מעל אלבומים וספרי זיכרונות. אל תניחו למוסכמות חברתיות לקלקל לכם את מאוויי הלב. הדברים נוגעים בעיקר לתחום שבינו לבינה. גלו פתיחות כלפי הפתעות. גם היכרויות אקראיות עשויות להוביל לקשרים שלא העזתם לחלום עליהם. אלת המזל מחלצת אתכם מתסבוכת רומנטית שנקלעתם אל תוכה. במקביל, אל תבנו על הנס הזה בפעם הבאה. אתם עלולים למצוא את עצמכם בחיזור שעוטה גוונים של תחרות. אם זה מה שקורה, כדאי לכם לוותר. צפוי לכם קשר שמותיר הרגשה אופטימית. אז נכון שעוד חזון למועד, אבל נראה שכבר יש על מה לדבר.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם אגן הירכיים והכבד. לבריאות הכבד יש להימנע לחלוטין מצריכת אלכוהול ושומנים מן החי. צמח מפורסם שעשוי לתרום רבות הוא גדילן מצוי. גם אבוקדו עשוי להתברר כתרופה רבת עוצמה. אגן ירכיים ראוי לשמו יושג באמצעות פעילות גופנית מבוקרת ותרגול שרירים על גבי מזרן קשיח. תמיד יש להתייעץ עם רופא. למטפלים מומלצים ברפואה משלימה, לחץ כאן.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית 2016, אסטרולוגיה שנתית מזל קשת