ראשי | אסטרולוגיה | תחזית שנתית למדינה

תחזית שנתית למדינה

תחזית אסטרולוגית שנתית למדינת ישראל. תחזית שנתית למדינה

מה יהיה בשנת 2012? בואו לגלות ולדעת לפני כולם מה הכוכבים אומרים על מדינת ישראל...

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

ככה זה התחיל: בבוקר של ה– 14 במאי שנת 1948 הפציע בהשקיפו על צירי לידה קוסמיים שתקפו את יבשת אסיה החל מן השעה 16:00 אדם בשם דוד בן גוריון, אשר יילד את מדינת ישראל במזל שור עם אופק במזל מאזניים, מה שהוביל את כוכב נוגה [ונוס] להיות כוכב המזל שלה הודות לשליטתו במזלות אלה. זה אומר שישראל התברכה בכוכב שמייצג בעולם האסטרולוגיה את היופי ואת האהבה.

כוכבים ומזלות: מפת השמיים ביום ההוא ובשעה ההיא הציגה את הירח בגזרת מזל אריה כשהוא מלווה בכוכב מאדים [מארס], ושניהם צופים אל עבר גזרת מזל תאומים, שאירחה את כוכב חמה [מרקורי] בסמיכות לגזרת מזל סרטן החמימה, שערסלה בחיקה את כוכב נוגה.

תכונות אופי: המיקס הזה הוליד מדינה יפה, קשוחה, נחרצת ובעלת יכולת מופלאה של התחדשות [מזל שור], המתרפקת על ביוגראפיה מרשימה הטבולה בהוד, הדר ומלכות [מזל אריה], עם נגיעות תקשורתיות ופטפטניות [מזל תאומים] בתוספת היסטוריה נוסטלגית שמקורה בסיפורי התנ"ך [סרטן], שמשתדלת לצאת בראש טוב עם כל העולם [מזל מאזניים].

מה קורה בכיס- המצב הכלכלי:
ינואר עד אפריל 2012: יחסי הכוכבים אוראנוס ונפטון מבשרים טובות: חודשים אלה ניצבים תחת הפסוק "מעז יצא מתוק". התופעה הקוסמית קובעת כי מה שנראה כמו מכת גורל עומד לעבור התחדשות כבירה ולשנות פניו לטובה ואף לברכה ולמזל גדול ועצום, אך לא לפני שישראל תעשה לעצמה חשבון נפש וחשבון חברתי - תוך שהיא מתלבטת בין כמיהות הלב לבין קולו של ההיגיון. כל זה בא להודיע כי חרף כל רואי השחורות שמנבאים רעות וקובעים כי המצב הינו השקט שמבשר על סערה, ישראל תהיה על הסוס! במקביל, הכוכבים מייעצים לישראל להנמיך פרופיל, לא לחולל גלים ולאמץ לעצמה חשיבה מחוץ לקופסה.
מאי עד אוגוסט 2012: יחסי הכוכבים נפטון- פלוטו צופים סדקים: תקופה זו מושפעת מצעדים שגויים שישראל מבצעת, תוך שהיא 'פוזלת' אל המתרחש בשווקי העולם ומקישה על עצמה מתוך אשר מתרחש אצלם וזו טעות. הכוכבים מייעצים לישראל להיצמד אל המדיניות הכלכלית שהנחתה אותה בשליש הכלכלי הקודם, ולא לרוץ בחריצת לשון כדי לבחון לאן נושבת הרוח. מהלכיה של ישראל בימים אלה מובילים אותה אל אווירה של אי אמון וחשדנות. הירח רומז כי מדובר במשבר פסיכולוגי, יותר מאשר בכזה המבוסס על עובדות.
ספטמבר עד דצמבר 2012: הכוכבים אוראנוס ונפטון שבים לזירה ומבשרים על קאמבק אופטימי: מה שנראה בשליש הכלכלי הקודם כנפילה משנה פניו לטובה, וישראל נחלצת בעור שיניה מן התהום הכלכלית שנפערה לרגליה ושכמעט גלשה אל תוכה. מה שאומר שקברניטי המשק עושים חושבים ומסיקים מסקנות נבונות מענני הסערה שמרחפים על ראשם כתוצאה מן השגיאות שנעשו. זה גם אומר שישראל שבה ומאמצת את המדיניות הכלכלית הנבונה שהייתה נר לרגליה בשליש הראשון, ונפרדת מן השיטה המוזרה שהייתה מנת חלקה בשליש הקודם. הכוכבים מייעצים לישראל שלא להיות נדיבה ופזרנית מדי בכספה, גם אם יהיו מי שיקטרו עלייה בגין מה שהם יכנו כקמצנותה.

בתוך הבית– מה יהיה עם המחאה החברתית:
מעברי הירח השנתיים ויחסיו עם הירח שבמפת הלידה קובעים כי אפשר גם אחרת. נראה כי ישראל פוסעת על חבל דק, ומאוד כדאי לה להתעשת ולחדש ימיה כקדם, מה שמוביל אל צורך בלכידות פנימית בין כל שבטי ישראל, על אף ולמרות גישות מנוגדות בינם לבין עצמם. זה אומר שרבים מדי מושכים את השמיכה בכיוונים רבים מדי עד שהיא עלולה להיקרע. כדי להיחלץ או להימנע ממצב אשר לפיו ישראל במו ידיה כורתת את הענף עליו היא יושבת, היא זקוקה ליד מכוונת ומלכדת.

בינינו לבין שאר יושבי תבל- האם יהיה שלום?: יחסי הכוכבים ונוס, מארס ומרקורי מבשרים על תהילה וכבוד. דווקא בתחום זה בו רבים וטובים כועסים על ישראל ואף משתמשים בה כשק חבטות וכשעיר לעזאזל, נראה כי מצבה טוב בהרבה מכפי שנדמה, גם אם המושכות לא ממש בידיה. מאוד כדאי לישראל לעשות לעצמה חשבון נפש ולבחון שמא היא שופטת את עצמה בחומרה יתירה. על ישראל לגלות ביטחון המושתת על דימוי עצמי חיובי. הכוכבים קובעים כי אם ישראל תתייצב בגאון תוך הכרה בלתי מתפשרת בערך עצמה, הרי שגם יושבי תבל ייאלצו להתרגל לרעיון אשר לפיו קשה איתה, אך קשה שבעתיים בלעדיה. מכל מקום, אל לה לנסות להשביע את רצון כל העולם, ודי לה אם תסתפק בהשבעת רצונה שלה. נראה כי בסופו של דבר העולם יישר קו.

אנחנו והאביב הערבי: יחסי הכוכבים נפטון ונוס צופים לישראל עתיד הפכפך, שופע המראות ונחיתות בכל הנוגע להשפעתו של האביב הערבי והמתרחש במדינות סביבנו אשר יעברו טלטלות רבות (והכוונה לסוריה, מצרים, וכנראה גם לבנון). שואלים האם תהיה מלחמה עם סוריה? התשובה מעט מורכבת ולא מוחלטת.... אך הסיכויים לכך ללא ספק קיימים... נפטון עשוי להיות נפלא כאשר מדובר בספינת האהבה, אך בבואו לדון בהשפעת המהפכה הערבית על ישראל הוא הופך להזוי ולחולם בהקיץ. כך או אחרת, הכוכבים מעודדים את ישראל להתנער מחלומות, להתבונן במתרחש בעיניים פקוחות ולבצע התאמות יצירתיות במדיניותה תוך כדי חשיבה חדה וקרה.

לשיחת ייעוץ אישית עם המיסטיקנים של אלטרנטיבלי
לספיישל המלא באלטרנטיבלי
 טיפים להצלחה. בחינם.
 אוהבים אסטרולוגיה? לחצו כאן
 יש לך אייפון? לחץ להורדת אפליקציית אלטרנטיבלי בחינם.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה