ראשי | אסטרולוגיה | תכונות מזלות המים - אסטרולוגיה קבלית

תכונות מזלות המים - אסטרולוגיה קבלית

תכונות מזלות המים תכונות מזלות המים - אסטרולוגיה קבלית

האסטרולוגיה הקבלית היא תחום שמנסה לענות על שתי שאלות. האחת - תכונות האופי וטְבַעֵי אישיות האדם. והשנייה- מזל, גורל ותיקון. במאמר הבא אציג בפניכם את תכונות מזלות המים: עקרב, דגים וסרטן.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484

מאז ימי בראשית חיפש האדם את מקומו ומטרת קיומו בעולם.שאלת מה צופן לי העתיד מהדהדת במוחו של כל בר דעת והכמיהה לכך נתגשמה בשמים.שם מצא האדם את הסדר והחוקיות לקיום. הצורך לדעת יותר ומעבר לזמן ההווה גרם להתפתחות האסטרולוגיה הקבלית. אשר מנסה לענות על שתי שאלות. האחת - תכונות האופי וטְבַעֵי אישיות האדם. והשנייה- מזל, גורל ותיקון. במאמר הבא אציג בפניכם את תכונות מזלות המים: עקרב, דגים וסרטן כפי שמנתחת אותם תורת הנסתר.

מזל עקרב - חודש חשוון:
על פי המסורת בחודש זה השלים שלמה המלך את בניית בית במקדש הראשון ואף מובא במדרש שגם חנוכת הבית לעתיד תהיה בחודש חשוון. על פי הקבלה הנולד בחודש זה יהיה בעל רגש עז ולעיתים סוער. חודר לעומק העניין ובעל כוח רצון עז ויכולת להשיג את מבוקשו לטוב ולרע. מבקש לעצמו מילוי של תאוות וסיפוק יצרים וככזה נהנה ממנעמי החיים. מבקש להבין את סוד הרגשות ואף להתנסות בהם. שואף לשינוי ולהתחדשות ואף מבקש שהעולם ישתנה בהתאם לתפיסתו האישית. בסערת רגשות יטיח האשמות ויתנצח עם הזולת ללא כל מגבלות ומעצורים. הצורך להשיב מלחמה שערה מצוי עמוק בעוכריו והוא אינו נשלט. גם אם הוא יודע שבסוף זה יהיה לו לרועץ. העקרב הוא טיפוס סגור ומרוחק השומר סודותיו בקנאות רבה. עם זאת יש בו קסם אישי יוצא מגדר הרגיל. הוא עשוי להקרין כוח אנרגטי חזק מאוד על הסובבים אותו כך שיוכלו ליפול בקסמיו. בשל עוצמתו הרגשית האדירה וכוחו המהפנט ניתן להתחבר ולהמשך אליו ובו בזמן להרגיש לא נוח במחיצתו.

עצת חכמים: להגיע לשליטה עצמית ורגשית. ללמוד כי האויב המר היא המלחמה עצמה ולא הזולת בו הוא שש להלחם. למתן את הכעס והשנאה היוקדת ולהמירם ברחמים ואהבה.במילה עקרב נמצא את המילה "קרב" ולכן חשוב לוותר על ההתנצחות והמחלוקות, הם אינם תורמים כלל. לשלוט במחשבות ובתגובות. לדעת להרגיש חלשים ולהבין כי כוח רגשי אמיתי נבנה ממקום של חולשה. האהבה אינה חייבת להיות מייסרת.דעו כי יש יתרון לאהבה הבאה מסבלנות ומקבלה עצמית. ללמוד לקבל ביקורת ללא תנאי, גם אם היא אינה נוחה לכם.להיות רגישים ולא אימפולסיביים ולדעת כי בפשרה ובחמלה נמדד אדם גדול.

מזל דגים - חודש אדר:
על פי הקבלה הנולד במזל זה יהיה רחמן, בעל אמונה פנימית והבנה רחבה. יבקש את הטוב המוחלט לעצמו ולזולת. סתגלן למצבים חדשים בהתאם לרוח הזמן ולנסיבות. ססגוניות רבה באופיו וקשה לאחרים לעמוד על טיבו. סולד ממחלוקות וממריבות ונוח לבריות. סלחן וחולם על עולם שכולו טוב, יתאפיין במידת ההכנעה והענווה אך יחד עם זאת קיימות בו סתירות של רגשי אהבה- שנאה המעורבים בו. יטה עצמו לכיוון עולם הרוח וירחק מהחומר. כאשר יחוש מאוים או שהחיים יכבידו עליו עלול ליפול להתמכרויות שונות ולהתנתק מהמציאות.

עצת חכמים: לפתח ולהעמיק את הקשר הפנימי עם הנשמה. לחקור את הפנימיות וללמוד את תורת הנסתר. בשל הרוחניות הגבוהה עליו להיזהר מאשליות ומניתוק מהמציאות. לעמול על מנת להתגבר על הרגשנות (להבדיל מרגישות) כלפי עצמו וכלפי הזולת. הרגשנות מעוררת בו כאב עמוק המעכב את ההתפתחות והגשמת המטרות. לכן יש לראות את התמונה הכוללת תוך שימת דגש על האמת הרוחנית ללא ויתורים ופשרות. הפחד והערפול הם תוצאה של חוסר יציבות ובריחה מהמציאות. חולמנות, בלבול, תלות ורגשות אשם כל אלה מעכבים את ההתקדמות. יש לתקן מידות אלה שאם לא כן ישקע מטה אל עולם של חוסר ודאות. אז קדימה להתחזק ולתת דרור לשפע הרוחניות שלכם להפריח את העולם הגשמי.

מזל סרטן - חודש תמוז:
על פי הקבלה הנולד במזל זה יהי טיפוס ביתי המחפש בטחון של שייכות ואהבה. עלול לפתח תלות רגשית או בעלות רגשית. יתאפיין בצורך לטפל באחרים ולהתמסר לחלשים. טיפוס רגיש ביותר עם נטייה למצבי רוח. אינו יכול לקבל ביקורת והיא נתפסת בעניו כאיום, גם אם היא באה מקרוביו המחפשים את טובתו. עשוי להיות פזיז, מופנם, חסר יציבות, עצבני, פחדן, פגיע וכפייתי.

עצת חכמים: לצאת מהקליפה המגוננת ומהשריון המכסה את הרגש. להשתחרר מהגאות והשפל הנפשיים. ללמוד לחזק ולהעצים את האור הפנימי כדי לא ליפול לתהומות חשוכים. למצוא את הדרך לטפס מעלה לפסגת השמחה ומילוי הנשמה. לפתח את המנטאליות השכלית וללמוד להשתמש במנגנונים שכליים ולא רק רגשיים. ללמוד לפעול מהראש ולא רק מהלב ובכך יוכל להתמודד עם המרירות והייסורים. הלב החם, הרגישות וההזדהות האמיתית עם מצוקת הזולת מלמדים על אדם הומאני. לכן חשוב לתעל זאת לאפיקים נכונים שיש ביכולתם לסייע לחברה.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יצחק אהרון

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484




עוד באותו נושא:

יצחק אהרון