ראשי | אסטרולוגיה | תחזית שנתית למדינת ישראל

תחזית שנתית למדינת ישראל

המפה האסטרולוגית של ישראל מזכירה להטוטן מהלך על חבל. תחזית שנתית למדינת ישראל

תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה למדינת ישראל לשנה החדשה.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

מדינתנו הקטנטונת ישראל, שאפה אל קרבה את נשמת אפה הראשונה ב – 14 במאי 48 בשעה 16:00, עת דוד בן גוריון הכריז על פרטי לידתה. זה קרה [איך לא] במוזיאון תל-אביב, מה שאומר שהיא ילידת מזל שור [גם נקודת המזל הקוסמית נמצאת במזל שור] עם אופק במאזניים.

למתעניינים נספר כי באותו היום ובאותה השעה, שהה הירח בגזרת מזל אריה וכך גם כוכב מארס. מרקורי נצפה בגזרת מזל תאומים ואילו כוכב ונוס שוטט בגזרת מזל סרטן.

אילו הייתה זו מפה אסטרולוגית של בן אנוש ולא של מדינה, היינו אומרים שמדובר באדם עקשן, יצירתי ונהנתן [בנוסח מזל שור], הזקוק לשפע של פינוקים ותשומת- לב [בסטייל של מזל סרטן], בעל לשון שנונה ופטפטנית [בסגנון מזל תאומים], שכולו רוח וצלצולים [בהשראת מזל אריה], אשר טרם החליט מה הוא רוצה לעשות כאשר יהיה גדול [בחסדיו של מזל מאזניים].

המפה האסטרולוגית של ישראל מזכירה להטוטן מהלך על חבל:
• המדינה כילידת מזל שור ניחנה בעקשנות, רכושנות, גשמיות וארציות המעדיפה ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ.
• כמי אשר מושפעת ממזל סרטן היא כמהה להגנה ולתחושת ביטחון.
• כאחת היונקת ממזל תאומים היא אלופה בכל הנוגע לענייני מסחר ושיווק, בעיקר בתחומי עולם התקשורת.
• החיבור אל מזל אריה משווה להתנהגותה פן דרמטי ובומבאסטי ההופך כל אירוע לטלנובלה הזקוקה לתרועות ותשואות.
• האופק במאזניים רומז על מדינה שמנסה להשביע את רצון כל העולם.
• כוכב יופיטר בבית השלישי [בית החברים והידידים] מלמד על מזל יותר משכל בכל הנוגע לבחירת ידידיה [ארה"ב].
• נקודת המזל הקוסמית בבית השביעי [בית הזוגיות והשותפויות] ממשיכה להרעיף מזל על החתונה עם ידידתנו הגדולה שמעבר לים.
• השמש ומרקורי בבית השמיני [בית ההתחדשות וחבלי הלידה] רומזים על יכולת מופלאה לשיקום ולהתחדשות [אגב, במפה אנושית זה בית החושניות].
• כוכב אוראנוס בבית התשיעי [בית האופקים והלקחים הנלמדים] מצביע על עיסוקים אינטנסיביים בכל המושפע מעידן הדלי ומעולם ההייטק.
• הירח בבית העשירי [בית ההגשמה וההתעצמות] מעדיף להתרפק על זיכרונות, מאשר להתבונן בעתיד להתרחש.
• כוכב פלוטו בבית העשירי קובע כי לעולם נאלץ לעבוד קשה על מנת להוציא את לחמנו, וכך היא גם קביעתו של כוכב סטורן.
• כוכב מארס בבית האחד עשר [הבית המדיני והפוליטי] מעודד אותנו להשקיע יותר [הרבה – הרבה – הרבה יותר] בהסברה, וכוכב נפטון בבית השניים עשר מפנטז חלומות וחי בסרט.

כלכלי:
מניתוח בתים 2, 6 ו – 10 במפת המדינה עולה כי ישראל תמשיך ללכת למכולת עם הרבה יותר כסף מאשר נדמה ממבט ראשון, גם אם מצבה המוצלח יהיה תוצאה של צירוף מקרים ממוזל ולא הודות לתוכנית כלכלית סדורה כלשהי. בהפוך על הפוך אנחנו עומדים להרוויח מתהליכים פיננסיים המתרחשים בעולם, בעיקר מאלה שאין לנו השפעה עליהם אך אנו מושפעים מהם. ככל שיחלוף הזמן כך ילך ויתברר כי הימורים אקראיים מבית היוצר של הכלכלה הישראלית עולים במבחן התוצאה על משנות כלכליות שגובשו בבתי מדרשן של אירופה וארה"ב. גביע האלופות שמור למדיניות של 'שב ואל תעשה'. כך הם פני הדברים בשנה בה המשק העולמי ניצב על כרעי תרנגולת. יחד עם זה ואם חפציי חיים אנחנו, כדאי לרדת מזרי הדפנה ולהתחיל בתכנונה של שנת הכספים הבאה, מה שאומר, תוכנית כלכלית ארוכת טווח. לא לעולם חוסן ולא כל יום פורים.

ממשלה:
על פי מצב האופק במפת המדינה נראה כי הממשלה תמשיך לשמור על יציבותה, גם אם פה ושם יעלו נהמות וגרגורי הפחדה מצד שותפים קואליציוניים כאלה או אחרים. כך יהיו פני הדברים, כל עוד כללי המשחק ימשיכו להתבסס על שיקולים מפלגתיים של רווח לעומת הפסד ולא על אידיאולוגיה כלשהי. המשתנה היחיד שעלול (או עשוי, עניין של השקפה) לשנות דבר מה בהרכבה נעוץ בתהליכים פוליטיים המתרחשים במדינות הגובלות עימנו (כלומר, אידיאולוגיה), מה שמעביר אותנו אל הנושא הבא.

השפעה אזורית:
מניתוח כוכבי כלל המפה האסטרולוגית מתברר כי תחום רגיש זה צופן בחובו סכנות קיומיות לעתיד המדינה, ודורש חשבון נפש פנימי שמוביל וצריך להוביל אל תוכניות מגירה נצורות. תהיה זו טעות לנקוט בצעד כלשהו, אך טעות גדולה עוד יותר תהיה להניח לדברים להתגלגל מבלי להתכונן לבאות. עיתוי גרוע לפעולה אך זמן הולם להכנות וליצירת חלופות לקראת תרחישים אפשריים. נראה כי דווקא עניין זה ולא חשבון הבנק או הצנטריפוגות באיראן, הוא זה שעלול (או עשוי) לגרום לשינויים בהרכב הממשלה.

ביטחון:
גרמי השמיים ובראשם הכוכבים מארס ואוראנוס, אינם צופים מלחמה אך גם לא אידיליה בנוסח של איש תחת גפנו ותחת תאנתו, מה שאומר שהמדינה תשאף להמשיך לאחוז במקל בשני קצותיו. החשש מפני כישלון יידחק את רגליו של ההימור על הצלחה ונראה כי ההחלטה שתתקבל תוביל אל מדיניות של הרתעה ואיומים מבלי נקיטת פעולה. גם שיקולים כלכליים יתבררו כבעלי משקל גדול יותר במשוואה הסופית, הרבה יותר מאשר ניתן לקרוא עליהם בכלי התקשורת.

חינוך:
חינוך היא מילה טעונה שניתן לפרשה באופנים שונים אך אם נתמקד במונח השכלה ובמצבו של כוכב סטורן, הרי שלמרות תחזיות קודרות נראה כי ישראל תמשיך להיות משכילה, מה שמצביע על יתרונה על פני מדינות  אחרות בעולם בכלל ובאזור בפרט. גם בתחום זה הדברים טובים בהרבה מכפי שניתן להתרשם ממבט חטוף וכך גם ימשיכו להיות בשנת תשע"ג. הכוכבים מזהירים מפני החלה של תוכניות חפוזות ומעודדים הליכה בתלם עקב בצד אגודל.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה