ראשי | אסטרולוגיה | אסטרולוגיה קבלית- תכונות מזלות האש

אסטרולוגיה קבלית- תכונות מזלות האש

מאז ימי בראשית חיפש האדם את מקומו ומטרת קיומו בעולם. אסטרולוגיה קבלית- תכונות מזלות האש

האסטרולוגיה הקבלית היא תחום שמנסה לענות על שתי שאלות. האחת - תכונות האופי וטְבַעֵי אישיות האדם. והשנייה- מזל, גורל ותיקון. במאמר הבא נלמד על תכונות מזלות האש- טלה, קשת ואריה.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484

מאז ימי בראשית חיפש האדם את מקומו ומטרת קיומו בעולם. שאלת מה צופן לי העתיד מהדהדת במוחו של כל בר דעת והכמיהה לכך נתגשמה בשמים. שם מצא האדם את הסדר והחוקיות לקיום. הצורך לדעת יותר ומעבר לזמן ההווה גרם להתפתחות האסטרולוגיה הקבלית. היא תחום שמנסה לענות על שתי שאלות. האחת - תכונות האופי וטְבַעֵי אישיות האדם. והשנייה- מזל, גורל ותיקון. במאמר הבא נלמד על תכונות מזלות האש - טלה, קשת ואריה.

אדגיש כי אין לראות בנאמר תורה שלמה ובוודאי שלא תחליף לייעוץ קבלי מקיף וייסודי.

מזל טלה – חודש ניסן:
המזל הראשי במזלות האש. על פי הקבלה תכונות הנולד בחודש זה מורות על אדם תקיף, עם נטייה להתבודדות. חש צורך מתמיד להיות ראשון ושואף לסיפוק מיידי של רצונותיו. המוטיב העיקרי באופיו הוא תכונת מלכות ומנהיגות. בעל יוזמה ורוצה להוכיח לעצמו ולאחרים שהוא קיים. מסלק מדרכו כל דבר מעכב ומרוכז ברצונותיו האישיים. פועל באומץ, בהחלטיות ובנחישות להשיג את מטרותיו ולכן מתקדם מהר. רוצה להיות חופשי ללא מגבלות של זמן ומקום ואם מישהו יעז להגבילו הוא יגיב בתוקפנות. מחד הוא נוטה לחסד ולנדיבות ומאידך יש בו מידת הדין והגאווה ולכן יישמר מאוד מלשונות ומעיניים רעות. עיקש ובעל הערכה וחשיבות עצמית לעיתים מופרזת. אם יתרברב אזי יתהלך תמיד עם גאווה פצועה ואגו נשבר, אך אם ישכיל לשמור צעדיו ומוצא פיו וינהג בענווה מנהיגותו תצליח. הצלחתו של הנולד בחודש זה תלויה בעיקר במידת החסד. חשוב שידע כי עליו בראש ובראשונה לשלוט ולחנך את עצמו ואם ישיל לעשות כן יצליח הרבה.

עצת חכמים: לנהוג בענווה ולגלות רגישות ואכפתיות כלפי הזולת. לתת דרור וביטוי מעשי לאהבה הבוקעת מהלב. להימנע מכעסים והתפרצויות זעם.לגלות סבלנות ואורח רוח בדרך להגשמת המטרה. מזל טלה מתאפיין בפוטנציאל של אנרגיה רוחנית גבוהה מאוד וצריך לדעת לתעל את האנרגיה המתפרצת לכיוונים חיוביים. ללמוד להאט את קצב החיים המהיר ואת הריצה המתמדת אחר הדחפים הפנימיים. עליו לרסן את הטבע המלחמתי ולהיות הגיבור הכובש את יצרו. עליו ליישם את כוח ההתנגדות- סוף מעשה במחשבה תחילה. להקשיב היטב לתחושות הבטן הן בד"כ אינן טועות ואז ירגיש את החדווה האמיתית וטעם החיים. אברים בעיתיים: ראש ופנים. דבר הגורם לכאבי ראש חזקים ומגרנות, זהירות מחבלות ופציעות ברגליים. לשים לב ללחץ דם גבוהה.

מזל קשת - חודש כסלו:
על פי הקבלה תכונות הנולד בחודש זה מורות על אדם מלא שמחת חיים ובעל אנרגיה עצומה. מטבעו אוהב אוהביו ושונא שונאיו. בעל השקפת עולם רחבה עם תקוות ובטחון עצמי. סולד ממסגרות מפורשות ומעוניין בחופש. מסגרת זוגית נתפסת בעניו כאיום לפיכך ייתכנו ניתוקים רבים, פרידות וגירושים. נמנע ממחויבויות מגבילות, הרפתקן, חדשן ולא חושש משינויים. כל אלה נותנים לו את החיוניות להתגבר על מכשולים הניצבים מולו. בעל חוש צדק מפותח ומחפש אמת ומבקש חוק או סדר חברתי שיאפשרו לו חופש פעולה נרחב על פי השקפתו האישית. אופטימי מאוד ומוכן לצאת לכל אתגר שיציבו מולו גם בלי שידע את סופו, מתוך אמונה שבסיום ימצא שם את כד הזהב. חפץ תמיד לקנות חכמה ולהרחיב דעת. קיים בו צורך מובהק להוכיח ולהתגנדר בחוכמתו. אם לא ירחיק בגופו למחוזות חדשים אזי יעשה זאת ברוחו,בנפשו ובחשיבתו. יש לו כוח תפילה אדיר כמו החץ המשולח מהקשת כן תפילתו מסוגלת לבקוע פתחים של מעלה. איברים בעיתיים: חזה, נשימה, ראייה והיתכנות לחולשה בעצמות.

עצת חכמים: לדעת להוציא כלפי חוץ את שחבוי בפנים, לחלוק ולשתף אחרים במכאובים ובלבטים. לא לפחד לחשוף את הפחדים ולתת להם ביטוי מילולי. ללמוד מכישלונות העבר. להפיק וליישם לקחים לעתיד. להיות ממוקדים בעשייה ולא לפזר אנרגיה מיותרת במגוון תחומים. זכרו "סוף מעשה במחשבה תחילה". להיות מוקפים באהבה דבר שעשוי לחזק את הביטחון והדימוי העצמי. האמינו בעצמכם ותנו לאחרים להאמין בכם. יש בכם הרבה קסם אישי פזרו אותו כלפי חוץ ואפשרו לרב גוניות שבכם לצבוע את העולם.

מזל אריה - חודש אב:
על פי הקבלה תכונות הנולד בחודש זה מורות על אדם בעל הערכה עצמית גבוהה. מכבד את הבריות ומכובד בעיניהם. רבים רודפים אותו, מקנאים בו ועיניהם צרה באישיותו הכובשת. לכן יימנע ממידת הגאווה שהיא הסכנה הגדולה ביותר לכל הנולדים בחודש זה. חייב להיות במרכז העניינים ורוצה (ובד"כ מצליח) להרשים. אם לא יצליח לעשות כן יישאר יהיר או שתקן ומסוגר. יש בו שאיפה למותרות ולתענוגות. ההתמוטטות והתקומה הגדולה שמתאפיינים בחודש זה (חורבן בית המקדש) מאפיינים גם את בני מזל אריה. מזלו בפרנסה רב ויש אומרים שיזכה לעשירות בחייו בגיל מאוחר. אברים בעיתיים: רגליים, ברכיים ודרכי עיכול.

עצת חכמים: לפתח ביטחון עצמי ולהתגבר על מכשולים. להמשיך קדימה באומץ מבלי להביט לאחור. לסמן מטרות ולכבוש אותן ללא מורא ופחד. להשתחרר מראוותנות ומאגוצנטריות המגדרת את האריה בהערצה עצמית ובחשיבות יתרה. לפתח מודעות עצמית ולהתרחק ממידת ההתנשאות והשתלטנות הנושאים טעם שחצני של אגו המגיע מחוסר אגו. בלעדי הענווה יקנאו בו רבים וירדפוהו. הענווה וההכנעה יתנו לו חומה בצורה ועמידה איתנה על קרקע אישיותו הרוממה ויצליח בכל מעשי ידיו.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יצחק אהרון

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484




עוד באותו נושא:

יצחק אהרון