ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ לשנת תשע"ד

הורוסקופ לשנת תשע"ד

הורוסקופ לשנת תשע"ד הורוסקופ לשנת תשע"ד

תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה לשנה החדשה, שמתחילה בראש השנה

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

מזל טלה
כוכב מארס שמייצג אתכם רומז כי זו שנה נפלאה וחלומית שעשויה להחזיר אל חייכם את מי שהפכו ל-אקסים. צפויים לכם ימים משמחים בחברת אנשים שיודעים להעניק חום ואהבה. זו תקופה טובה להצלחה בחיזורים, ונראה כי בתחום זה תמציאו שיטה שלא ממש מתחברת עם הזרם. קוראים לזה מקוריות בכל מחיר.

אהבה: אירוע שגרם לכם לחשוש מפני משבר במישור האישי, נעלם באופק. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שלא תכניסו לאנשים רעיונות לראש. צפויות לכם התלבטויות בין שני מחזרים ראויים. ייתכן כי תצטרכו לפנות להתייעצות כדי למצוא פתרון הולם. אל תשתעבדו לגחמותיו של איש, גם אם אתם מסתכנים בניתוק כלשהו. זה מסוג הדברים שצריך לטפל בהם בעודם בוסריים. אתם מגלים בתוך עצמכם עוצמה שלא הייתה שם. אל תהססו לצקת אותה אל תוך חיי האהבה שלכם. תנו צ'אנס למחזרים ממזל מאזניים.

קריירה וכסף: השקעות פיננסיות תדרושנה מכם קצת יותר סבלנות מן הרגיל. אלה מכם שיצפו לתוצאות מיידיות, עלולים להתאכזב. נראה כי מדובר בהשקעות שאינכם מורגלים בהן. השקעה שממבט ראשון לא ממש תלהיב אתכם, עשויה להתברר כתגלית השנה. במקביל, אל תסכימו להצעות שנראות כמו חתול בשק. צפויים יחסים הרמוניים עם בעלי קשרים והשפעה, כמו גם עם ילידי מזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים. שותף פוטנציאלי שבמבט ראשון מותיר רושם קשוח, יתגלה כצפיחית בדבש. נראה כי קשיחותו באה כדי לחפות על מזג אדיב ואבירי. אין בזה שום רע כל עוד אתם קולטים מה קורה.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן

למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: ו ה ו - כוחות הפריון המוצפנים באות הא מוגנים משני צידיהם על ידי כוחות של רחמים  ותמיכה. מכאן כי מדובר בסגולה לפריון ופרייה.


מזל שור
כוכב ונוס שמייצג אתכם קובע זו שנה בה חלומותיכם צופנים פתרונות גם עבור חייכם הרגשיים והאישיים. לא מדובר במשהו מיסטי אלא בתכנים השוכנים בתת-מודע שלכם. עמוק בפנים אתם יודעים את התשובות, אך מהססים להתחבר אליהן. מישהו שלא זכה באהבה רוצה להתפנק ולפנק בחברתכם. כדאי שתלמדו גם כיצד לקבל ולא רק כיצד להעניק.

אהבה: פרשיות לא מתוכננות מלמדות אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו היקר לליבכם. ייתכן כי להבין פירושו גם לסלוח. מקומות השופעים אווירה נוסטאלגית יעזרו לכם בהעמקת קשר עם אדם נחשק. קיים סיכוי טוב להתרחשותו של סיפור רציני. רמזים שאתם מקבלים בחדרי חדרים, מעניקים לכם מידע חשוב. זו שנה בה תגלו שהתמורה למאמציכם עולה על כל דמיון. צפויה אהבה מפתיעה ביניכם לבין אדם שעד עתה רק טיפחתם מחשבות לגביו. נראה שהמציאות עולה על החלום.

קריירה וכסף: אדם שנטש את מקום עבודתו כדי לפנות אל מסלול אחר, ירצה לשכנע אתכם ללכת בעקבותיו. שווה לבדוק מה קורה. אדם שעזרתם לו בשעת מצוקה, 'מטפס על קירות' כדי להשביע את רצונכם. קחו בחשבון כי הוא לא מכיר אתכם לעומק ועלול לטעות בבחירת הדרך והשיטה. אנשים שאתם מחבבים עלולים לטעות בכוונותיכם הקרייריסטיות. מצד שני, מותר לחלוק ולהתווכח ועדיין להישאר ידידים. אל תחפזו לפייס ולפשר בין אנשי עסקים שהחליטו להתעמת, מכיוון שבסיום הבלגאן הם יפילו את האשמה עליכם.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן

למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: ה ה ה – שם זה בא להגן על העונד אותו מכל פגע רע, כמו גם לשדך בין הכוחות הזכריים לבין הכוחות הנקביים בהוראת נישואין ופריון.


מזל תאומים
האנרגיות של כוכב מרקורי רומזות כי זו שנה בה תחום רוחני כלשהו יסייע לכם להתחבר עם האני הפנימי שלכם. ייתכן שתצטרכו לקחת אותו אל הנתיב שבינו לבינה. זה הזמן לפקוח עין ולגלות רגישות דווקא כלפי אנשים שאתם אוהבים. שום מצב אינו מובטח מעצמו ושום אדם אינו מובן מאליו.

אהבה: אדם חכם יעניק לכם עצה נפלאה העשויה לשפר את איכות חייכם הרומנטיים. כדאי שתחטפו את עצתו בשתי ידיים, גם אם היא לא ממש מתיישבת עם עקרונותיכם. כדי לייצב את חייכם הרומנטיים תצטרכו למקד את האנרגיה באפיק אחד ויחיד. שפע האפשרויות עושה לכם טוב, אך אתם צריכים לחתור אל משהו תכליתי. חוויות אינטימיות מעוררות בכם זיכרונות רדומים. אין בזה שום רע כל עוד אתם גם עושים משהו שהוא מעבר לסתם מחשבות והרהורים.

קריירה וכסף: מישהו נותן לכם רעיונות עסקיים שאיכשהו קשורים אל מדינות שמעבר הים. עמית שעובד איתכם כתף-אל-כתף יעניק לכם מידע מועיל בעניין. אנשים שאתם מוקירים את שיקול דעתם עלולים לקבל החלטות משמעותיות אך שגויות. את הקטעים האלה תצטרכו לסגור איתם בארבע עיניים מבלי לערב בהם גורמים נוספים. צפויות שיחות בעלות אופי אישי עם אנשים בעלי השפעה שישאפו לאתגר אתכם. בשלב כלשהו תצטרכו להכניס את הסיפורים האלה לתלם קצת יותר תחרותי.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן

למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: נ ת ה – שם זה בא לסמל על נשיות ועל פריון. הוא נפלא על מנת לחקוק אותו על קמע שמטרתו להוביל אל התעברות קלה ואל לידה ממוזלת.


מזל סרטן
הירח שליטכם משגר אליכם שנה בה צפויות לכם חוויות הקשורות בנופי ילדות. מישהו שציפיתם לו בכיליון עיניים חוזר עם הפתעה מרתקת. אנשי העולם הגדול ישפיעו לטובה על הבוסתן הרומנטי שלכם. נראה כי יש להם הצעות שלא תוכלו לסרב להן. אדם מרתק יכניס אתכם אל רזיהם של מנהגים רומנטיים מתרבויות זרות. בתוך כך אתם עולים על קטע שעשוי להוות תחביב רווחי.

אהבה: אירועים פיקנטיים עומדים להשתחל אל תוך יחסי אהבה שלכם. מתהדקים קשרים ייחודיים עם אנשים שיחסיכם עימם היו ברמה של ידידות בלבד. פעילות לא שגרתית מכניסה אתכם אל החוגים הנכונים ומעניקה לכם קצה חוט לקשר רומנטי. אם ברצונכם להישאר שם, תצטרכו להסתגל למנהגים שאינם מוכרים לכם. התרחקו מקשרים עם אנשים שמעולם לא השתלבו בזוגיות מחייבת. קיימת יותר מאשר אפשרות שהם פשוט לא בנויים לאחת כזו. בסיפורים האלה אתם יכולים לסמוך על ניסיונם של אחרים.

קריירה וכסף: זו שנה בה גם אם סביבכם ישרור קיפאון הרי שעבורכם זו תקופה טובה ליזמות עסקית. אנשים יאמינו בכם ויסכימו להשקיע. אתם תתווכו בין אנשים בעלי אינטרסים מנוגדים. בסופו של דבר נראה כי תרוויחו אסירות תודה משני הצדדים. תחום חדש ייכנס אל חייכם וישלב עונג עם כסף. הנאתכם ממנו תהיה כה גדולה עד שהיא תשכיח מכם את אכזבות העבר. אתם חייבים לעצמכם אפיק המאפשר לכם לפרוק תסכולים.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן

למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: נ מ ם – שם זה בא להיטיב עם אנשים השואפים להתנתק מהבלי עולם החומר ולהתחבר עם אוצרותיו הסודיים של עולם הרוח.


מזל אריה
השמש מזרימה אליכם שנה בה אתם מהמרים על צעדים נועזים שאינם אופייניים לטבעכם. עשו כל שברצונכם אך אל תנטשו את המסלול. אתם קוטפים את הפירות מיחסיכם הטובים עם אדם בעל קשרים, למרות שכלל לא התכוונתם ליהנות מהעדפה כלשהי. היכרות אקראית תוביל אל קליק רומנטי. אל תופתעו אם לסיפור הזה תהינה השלכות על התחום האישי.

אהבה: צפויות שמחות רומנטיות בסגנון שאינכם מורגלים בו. תתפלאו, אבל דווקא סביב החגיגות הללו צפויות לצוץ אהבות איכותיות. זו שנה בה כדאי שתעודדו את בני הזוג, גם אם הדברים מתרחשים שונה מכפי שציפיתם. בסיפורים האלה חשובה ההרמוניה יותר מכל. הפנויים שביניכם ייחשפו השנה לסיפורי מסע והרפתקאות. הדים שיגיעו אליכם ממקומות אקזוטיים, יעוררו את סקרנותכם. אם היו לכם דאגות בנוגע לפרשייה שנותקה, כדאי שתיפטרו מהן. הסיפור הזה יחזור אל חייכם יותר מהר מכפי שאתם משערים.

קריירה וכסף: התניות מאתגרות חוצצות ביניכם לבין תפקיד איכותי. תוכלו לעקוף את המכשולים בעזרת מיומנות שלא ייחסתם לה חשיבות. אתם עשויים למצוא את עצמכם בתחרות שכלל לא התכוונתם ליטול בה חלק, אך נראה כי יש לכם יתרון על פני האחרים. עיסוק בהימורים פעוטים עשוי ללכוד את תשומת ליבכם. מכר שהתחיל לעסוק בו יערוך לכם היכרות עם הנושא. מומלץ לכם להיזהר מגימיקים משום שיהיו מי שינסו להאדיר את ערכן של השקעות חסרות ערך.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן


למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: ד מ ב – שם זה בא להגן על האדם מפני עינא בישא [עין הרע] ומפני שלל פורענויות שעלולות להתרחש בין כותלי הבית ומחוצה לו.


מזל בתולה
אנרגיה וויטאלית מכוכב ששמו מרקורי תורמת רבות להופעתכם המצודדת. אז נכון שהרבה תלוי באופי, אך גם ליופי שמור תפקיד משלו. ענייני התנדבות וקהילה עשויים להעסיק אתכם יותר מן הרגיל. צפויה מעין תחושה של שליחות לפעילויות בעלות סממנים של סיוע לזולת. נראה כי אתם נהנים מן העיסוק המאתגר.

אהבה: זו שנה בה הנתיב הרומנטי צופן עבורכם פגישות וגישושים הדדיים. אם התוצאות לא מרנינות את נפשם של הסובבים אתכם, כדאי שתשאלו את עצמכם אם אינכם מושפעים מהם יתר על המידה. ליבכם הולך שבי אחרי אדם שתמיד משעשע אתכם. נראה כי אתם מוכנים למחול לו על חטאים שאינכם מוכנים למחוק לאחרים. קשה לכם להימנע מהשוואה בין שני מחזרים בעלי פוטנציאל לקשר אישי. המצחיק בסיפור הוא בזה שהמצב האידיאלי היה יכול להתקיים לו שכנו שניהם בגוף אחד.

קריירה וכסף: צפויה התלבטות שאיכשהו קשורה בהשכלה גבוהה. ייתכן כי מדובר בצורך להשלים דבר מה אשר נגרר אחריכם מזה זמן רב. צפויים להיווצר יחסים יוצאי דופן ביניכם לבין אנשים בעלי יכולות וקשרים. בעתיד תזדקקו לאשראי שאתם צוברים אצלם עכשיו. למרות החיבובים ההדדיים, נראה כי הם בוחנים אתכם. מישהו מוותר על זכויותיו בג'וב או במשרה יוקרתית. גם אם התפקיד לא תפור למידותיכם, כדאי שתקפצו על המציאה.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן

למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: י ל י – שם זה בא לתעל את ולכוון את האנרגיות אל אפיקים של צניעות, ענווה ומוסר. כמו כן הוא מעניק לאדם מעטה של רוחניות.


מזל מאזניים
כוכב ונוס מעניק לכם שנה חלומית בה האיפוק ישתלם לכם במצבים בהם הסובבים אתכם ישאפו לנהוג בפזיזות. כך גם אם ממבט ראשון יהיה נדמה כי אין לכם מה להפסיד. אל תהססו להרשים את הממונים עליכם, בעיקר אם יוטל עליכם להרים מיזם המבוסס על עבודת-צוות. איש עסקים שרוצה בטובתכם יציב בפניכם אתגרים שאין לכם בעיה להתגבר עליהם. בסיפור הזה אינכם חייבים דין וחשבון לאיש.

אהבה: אל תיקחו ללב טיפוסים שמנסים להטיף לכם מוסר בתחום שבינו לבינה. שיחה בארבע עיניים תבהיר לכם שהם היו שמחים להתחלף אתכם. כוכב ששמו ונוס מרעיף עליכם אנרגיות מהסוג היציב, המעשי והממוסד. הוא מסייע לכם להיפטר מפרשייה רומנטית הפכפכה. מחזר מהמם מתוודה כי פתחתם בפניו עולם שלא היה מוכר לו. עכשיו השאלה היא מה הוא מוכן להעניק לכם בתמורה. מלחמת מוחות בתחום הרומנטי עלולה להתברר כשגיאה טקטית.

קריירה וכסף: אדם שנהג לדחות את הצעותיכם העסקיות בתואנות שווא, ישנה את גישתו. התפנית המשמחת תהיה הודות להשפעתו של גורם חדש. כדי להימנע מרכילויות כדאי שתימנעו מהעדפת עמית כלשהו על פני עמית אחר. חביבות כלפי כל הסובבים אתכם, תהיה המפתח להצלחתכם. אדם אובייקטיבי יעזור לכם לעשות סדר בדברים. אם מדובר בקידום שמתמהמה, כדאי שתקשיבו לעצותיו. ידיעותיו המקצועיות של מישהו בסביבתכם, מרשימות אתכם. זו סיבה טובה להיצמד אליו מבלי לבקר את אישיותו.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן

למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: א ל ד – שם זה בא להגן על העונד אותו מפני דברים נסתרים מן העין ומפני ישויות עלומות שם וצורה. הוא מכניס באדם יראת השם.


מזל עקרב
כוכב ששמו פלוטו ילמד אתכם לשלוט ברגשותיכם מבלי לאבד את הראש. נצלו את האנרגיה החלומית להעמקתם של קשרים איכותיים, תוך התעלמות מהצעות חסרות תכלית. פגישות רומנטיות שתתחלנה בחשדנות הדדית, תהפוכנה למרנינות לקראת סופן דווקא. פיקחו עין על מי שאינו מתבייש לדון ברגשותיו, אך ממשיך לשמור לעצמו אלטרנטיבות שאינן לרוחכם.

אהבה: הזוגיות צפויה לזרום על מי מנוחות. שתפו את בני זוגכם בלבטיכם והשתמשו בקן המשפחתי כמקום 'מנוחת הלוחם'. לקח שלמדתם מפרשיה שחלפה, יסייע לכם לבחון הצעה רומנטית חדשה. אנרגיה טובה תבשר על קשרים אשר יש להם עתיד ורוד. דמות מרתקת מן העבר תפתיע אתכם בביקור לא צפוי. דברים שהיא תאמר יחזירו אתכם אל תקופה אשר הותירה בליבכם זיכרונות נעימים. תקופת החגים היא העיתוי הנכון להציג שאלות שרוקדות לכם על קצה הלשון.

קריירה וכסף: צפויה לכם שנה מהממת לזכיות ולהימורים פעוטים. כאשר המזל מקיש בדלת אין צורך בסכומים גדולים. אדם שממבט ראשון יראה בעיניכם כתלוש מן המציאות, יתגלה כמחובר מאוד לקרקע. אם תשתפו איתו פעולה עסקית, ישתפר מצבכם הכלכלי. אנשים שמתעמתים איתכם במשא ומתן נוקטים גישה מתרברבת, אך ברגע בו תפגינו נחישות והחלטיות – הם יתקפלו ויתרצו. רעיון מתוחכם יעזור לכם לשווק דבר-מה בדרך יעילה יותר. נראה כי איכשהו אתם עומדים לעשות שימוש בהומור.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן

למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: כ ל י – שם זה בא ליתן כבוד לקב"ה בבחינת "דע בפני מי אתה עומד" ובבחינת " אל מי תדמיוני ואשווה", כמו גם סגולה לאריכות ימים. 


מזל קשת
כוכב יופיטר קובע כי אתם עומדים לגלות עניין בתחומים רוחניים, או בנושאים הקשורים בפילוסופיה. זו תקופה נפלאה כדי לשקול אפשרות להופכם לתחום עיסוקכם. התרחשויות ממוזלות תשפענה לטובה על אהובי ליבכם. אנשים יתאהבו בכם מכיוון שאתם יודעים להעניק משמעות גם לערכים מופשטים. מסרים שתקבלו ברגעים הנכונים, ישגרו אתכם בכיוון אשר ישמח את בני זוגכם. גישה חמימה ותומכת מצידכם, תסלק מהסביבה מתחרים ויריבים.

אהבה: דווקא שיבושים עשויים להוליד היכרויות מעניינות. צפויה חזרה אל קו מוטרף בכל הנוגע למראה ולהופעה. מישהו מתאהב בכם הודות להיותכם מוטרפים ויוצאי-דופן, ולא למרות שאתם כאלה. זו סיבה נוספת לכך שאינכם צריכים להשתנות. צפוי קשר נפלא עם אדם שאתם יכולים לצחוק איתו. הומור משובח מחפה על כל מגרעת אפשרית. הביטחון העצמי יחזור אליכם לאחר תקופה בה סברתם כי משהו לא תקין בזוגיות שלכם.

קריירה וכסף: זו שנה שופעת מזל בה גם מישרות ארעיות או אקראיות, עשויות להפוך לקבועות. זו הסיבה לכך שכדאי לכם לקחת צ'אנס. דברים הנחתכים בחלונות הגבוהים ימצאו את דרכם אל אוזניכם. לעומת זאת, דיווחים המגיעים מיודעי דבר מטעם עצמם, יוכחו כלא נכונים. צפויה לכם הצלחה אם תשלבו בין כישרון ההמצאה שלכם לבין אנרגיות מיסטיות. הכיוון האולטימטיבי שלכם קשור לנסיעות ותיירות.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן


למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: ה א א – שם זה מעניק מזל וברכה לענייני נשים כמו גם למדווי נשים. כמו כן הוא מעיד על אדם אשר פיו וליבו שווים.


מזל גדי
כוכב סטורן רומז כי זו שנה נפלאה להעניק חיבה תמורת ייחס שאתם רוצים לזכות בו. אל תתאכזבו אם השינוי המיוחל לא יגיע במהירות לה קיוויתם. נתיב רומנטי שהקשר עימו נותק, שב לפקוד את סדר יומכם. נראה כי הסובבים אתכם ישמחו אם הקטע הישן ישתלב בחייכם. בתבונה רבה תתרחקו מאנשים שלא ממש מתלהבים מקשריכם, משום שחוץ מלקלקל לכם הם לא עושים דבר.

אהבה: צפויה לכם היכרות רומנטית הדורשת השקעה כדי להפוך למשהו מחייב, אך בהחלט פרשייה יפה ועדינה. אם אתם מתלבטים בנוגע לצורך לחשוף את אכזבות העבר, כדאי שתשמרו לעצמכם את הקטעים המביכים. אל תהססו לטפל בזנבות שאתם גוררים איתכם מסיפורים שהסתיימו. צפוי קטע רומנטי יוצא דופן הודות לשובו של מישהו אהוד ופופולארי. צפויות היכרויות משעשעות בנסיבות הקשורות בשידוכים ופגישות עיוורות. מערכת יחסים יפה מצפה לכם אצל אדם הממתין שתפנו אליו, אך אינו יוזם כל עוד אתם עסוקים בשלכם.

קריירה וכסף: אדם רב השפעה שלא חייב לכם דבר, ירעיף עליכם מחמאות באוזניים הנכונות. חייכם הכלכליים ישתנו לטובה אם תגלו פתיחות לרעיונות עסקיים לא שגרתיים. גם אלה מכם שאינם להוטים אחרי חישובים מתמטיים, ישמחו לשלבם עתה בעבודתם. חשיבות רבה תוקנה השנה לעובדות, מחשבונים ונתונים עובדתיים. הממונים עליכם ירמזו על רצונם לראותכם מגלים מעורבות חברתית רבה. הם סבורים כי אתם עשויים להשפיע לטובה על עמיתיכם.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן

למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: מ י כ – שם זה נועד כדי למשוך אל השואל שפע, ברכה, מזל, בריאות, שגשוג, הצלחה, שמחה, עליצות, אושר ועושר.


מזל דלי
בהשפעתו של כוכב אוראנוס תגלו כי חיי האהבה שלכם הופכים ליותר מוצלחים ומהנים ככל שהולכת וקטנה מידת התחשבותכם בדעות של הסובבים אתכם. הצעות שבעבר התביישתם להעלותן, נאמרות עכשיו בגלוי. מהר מאוד מתברר כי התנהגותכם מסלקת את הטהרנים ומושכת אליכם את מי אשר יש לכם עימו שפה משותפת.

אהבה: מחזרים שלא ממש סמכתם על כנות רגשותיהם, יוכיחו במעשיהם כי טעיתם. הריגושים יושגו באווירה אינטימית שמרחיקה אתכם מהצעות זוהרות ונוצצות. יחסים חמים צפויים לכם עם ילידי מזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים. צפויה לכם הצלחה רומנטית אם תשכילו לנצל את המקוריות שניחנתם בה. אל תהססו להתחבר עם כל אשר קשור בפגישות עיוורות, גם אם יהיה מי שיטען כי הן בבחינת חתול בשק. זה הזמן להרבות בבילויים אך מבלי להרהר בפרשיות חסרות סיכוי.

קריירה וכסף: ההצלחה צפויה להגיע בגדול. המשיכו בשלכם גם אם מישהו מתהדר בהישגיכם. האנשים הנכונים משקיפים מהצד ויודעים למי יש לשייך את זכויות היוצרים. רעיונות ששתלתם במוחם של בעלי שררה, מתחילים להניב תוצאות ברוכות. התרחקו מהצעות ומכרזים התפורים על-פי מידותיו של אדם אחר ובכלל, אין לכם מה לחפש במקומות שהדברים בהם נסגרים מאחורי הגב ומאחורי הקלעים.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן

למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: י י ל – שם זה בא לחלץ את העונד אותו ממשברי החיים ותהפוכותיהם. כמו כן הוא מזכיר לאדם כי שומה עליו להיות צנוע, ענו ומוסרי.


מזל דגים

כוכב נפטון מבשר על שנה נפלאה בה הסבלנות תשתלם לאלה מכם שיגלו נכונות לנטוש את הרפתקאותיהם לטובת קשר יציב ושפוי. דווקא היכרויות שאינן אהבה ממבט ראשון, יהפכו למשהו שאפשר לסמוך עליו. אנשים שרק לאחרונה התיידדתם עימם, ייפתחו בפניכם עולם קסום של התנסויות חדשות. צפויים לכם קשרי ידידות עם מי שהיו לכם עימם יחסים רשמיים.

אהבה: צפויות לכם חוויות רומנטיות בעלות אופי פילוסופי. וויכוחים העוסקים בנושאים אינטלקטואליים, יסעירו אתכם ויעמיקו קשרים פיקנטיים. צפויה הרמוניה ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם ב 6 הנחשב למספר זורם וחינני. המגנטיות שניחנתם בה תרתק אליכם מחזרים רבים, אך כדי לזכות בהם תצטרכו לטאטא מן השטח את שרידי העבר. אל תהססו להיפטר מעדינותכם האופיינית. חיזור נחרץ ועקבי יביא לסילוקם של אלה המתחרים בכם. אל תפנו אל הגיונו של הצד השני, אלא אל רגשותיו.

קריירה וכסף: צפויים ימים יפים לאנשי השיווק שביניכם, בעיקר לאלה המעדיפים לעבוד על בסיס של עמלות. אדם שהקריירה שלו נמצאת בתנופה מטאורית, יצליח לעניין אתכם בעסקה מפתה. ידיעה שתגיע אליכם ברגע הנכון, תעזור לכם להתאים את עצמכם למצב החדש. אתם תזכו בקידום אשר המסר הנלווה אליו שווה הרבה יותר מתמורתו הכספית. צפויות הזדמנויות שתאפשרנה לכם להוכיח יכולת ארגון וניהול. כדאי שתקפידו על כך שלא ייקחו מכם את הקרדיט.

לזימון שפע לחיים שלך, לחץ/צי כאן

למזל ולברכה התקינו לעצמכם קמע המושתת על אחד מתוך 72 (ע"ב) שמות קדושים בני שלוש אותיות שהן: ל ו ו – שם זה מסייע לעונד אותו ללכת בדרך הישר ולהימנע מפיתויים ומן היצר הרע. כמו כן הוא מפייס ומרגיע את הנפש.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית, הורוסקופ שנתי, תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ לשנת תשעד