ראשי | אסטרולוגיה | מפת הלידה האסטרולוגית

מפת הלידה האסטרולוגית

מפת הלידה האסטרולוגית מפת הלידה האסטרולוגית

מפה אסטרולוגית הינה כלי עוצמתי שפירושו על ידי אסטרולוג מעניק לנו תשובות במגוון נושאים, מאיר את דרכינו ועוזר לנו לקבל החלטות שיובילו אותנו למיצוי מלוא הפוטנציאל שנולדנו עימו.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285528

בעודנו לומדים על העולם הסובב אותנו, על הפיזיקה והכימיה של היקום, על אמנות וספרות, ביולוגיה וגאולוגיה... אנו נוטים להזניח את הצורך והתועלת בהכרת עצמנו. הרי המסע של החיים הינו מסע לא רק של הישרדות, אלא גם של למידה והבנת הדרך בה אנו פועלים.

פעמים רבות אנו חושבים שאנו מכירים את עצמנו וייתכן שכך, אבל הכלי האסטרולוגי בא לאפשר את הרחבת המידע על נדבכיו העמוקים ביותר. המפה לא רק מראה את האיך, אלא בעיקר את ה-למה?
 
האסטרולוגיה מציעה את הכלי המדהים: הורוסקופ ומפת הלידה, הפורשת בפני כל אדם את מורכבויות אישיותו, את האנרגיות המפעילות אותו, את חולשתו ועצמתו.

השמש, ושאר הפלנטות מצביעות על תכונות רבות ושונות הטמונות בכל אדם. אין האדם עשוי מקשה אחת חד מימדית, אלא הוויה מופלאה מורכבת וייחודית שהמפה האסטרולוגית מאפשרת לנו להכיר - כמובן בעזרתו של אסטרולוג מיומן. בחוקת ארה"ב מופיע סעיף הדן בזכותו של האדם לרדוף אחרי האושר שלו, מפת הלידה יכולה להיות כלי יעיל ביותר להשגת מטרה זו.
 
להלן הנושאים בחיינו אותם מייצגים השמש ושאר הפלנטות:

שמש מצביעה על המטרות היסודיות שלנו- מה אנו רוצים בחיינו ולמה אנו שואפים במטרה להגשמה עצמית.

ירח - כיצד אנו מגיבים רגשית- כיצד אנו מרגישים.

חמה - כיצד אנו חושבים ומתבטאים- אופן החשיבה

נוגה - האופן בו אנו מתקשרים עם הזולת.

מאדים - האופן בו אנו מנצלים את האנרגיה שלנו להשיג את רצוננו.

צדק - האופן בו אנו נהנים ומרחיבים את אופקינו.

שבתאי - מראה את מידת המשמעת העצמית והחוסן הפנימי שלנו.

אורנוס - מראה על המקוריות, הייחודיות והיצירתיות שלנו.

נפטון - מצביע על האופן בו אנו עוזרים לזולת.

פלוטו - חושף את הדרכים בה אנו יכולים לצמוח ולהשתנות מתוך הבנה עצמית עמוקה ביותר.

לגבי רוב האנשים, האסטרולוג אמור לחזות את העתיד. חלק מהאנשים מודע לכך שהאסטרולוג או האסטרולוגית מאבחנים תכונות אופי ומבנה אישיות – בין היתר על פי מפת הלידה.

אסטרולוגים מצוינים, אינם מצרך תדיר, אלא נדיר. לדעתי, על מנת להיות אסטרולוג טוב, יש צורך ברגישות אנושית גבוהה לצורכי הזולת, בהבנה עמוקה של האספקטים הפסיכולוגיים הנגלים במפת הלידה ואת הכישרון לעבד ולהעביר את המידע ללקוח באופן שהוא יבין על מה מדובר.בשפה , במונחים ובאנלוגיות והמטאפורות הברורות ללקוח.

תחום זה של ייעוץ בערת תורת הנסתר הוא רגיש ביותר מכיון שהוא עוסק במצרך היקר ביותר עלי אדמות - בני אדם.
 
כאשר מגיע אדם להתייעץ עם אסטרולוג, הוא מגיע בדרך כלל מתוך מצוקה כלשהי, התלבטות, חוסר וודאות וצורך בהכוונה בהפגת חרדות וכמובן, לעתים מובילה אותו סקרנות גרידא. אי לכך חשוב שהאסטרולוג יהיה אדם מיומן, עם ידע רב ואשר ניגש בזהירות מרבית בבואו לייעץ.

במצבים רגישים אלה, יש בידי האסטרולוג כוח רב שיש להימנע מלהשתמש בו, נדרשת זהירות מרבית על מנת שאת הכוח יוכל האסטרולוג להמר בהעצמת הלקוח. חלילה מלהשתמש בכוח זה לרעה למשל לנסות לגרום ללקוח לפתח תלות באסטרולוג על מנת שיחזור שוב ושוב. טובת הלקוח צריכה לעמוד כנגד עיניו ודרך אגב, הדבר אמור לגבי בעלי מקצוע אחרים גם כן.

על האסטרולוג לבחון את המפה האסטרולוגית ולבחור להצביע על הנושאים הדורשים טיפול, לענות על שאלות תוך כדי העצמת הפונה אליו. כמובן שיש להזהר שהדברים שיאמר לא יהיו "נבואה שתגשים את עצמה" אולהכניס פחד בליבו של הפונה אליו. לדעתי, אחת התכונות הנחוצות לאסטרולוג טוב היא - הענווה.

אז כל מי שמעוניין לקבל ייעוץ מאסטרולוג או אסטרולוגית, הדבר עשוי לעזור במיקרים רבים ולתת את הדרך לפתרון בעיות ודילמות. כמובן שמומלץ לפנות לאסטרולוג או אסטרולוגית עם המלצות.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על נינה אבן יקרה

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285528




עוד באותו נושא:

הורוסקופ, מפת הלידה, מפת הלידה האסטרולוגית, מפת לידה אסטרולוגית, כוכבים ומזלות, נינה אבן יקרה