ראשי | אסטרולוגיה | אסטרולוגיה ואסטרונומיה ומתן אמון בחיים

אסטרולוגיה ואסטרונומיה ומתן אמון בחיים

אסטרולוגיה ואסטרונומיה ומתן אמון בחיים אסטרולוגיה ואסטרונומיה ומתן אמון בחיים

מהי אסטרולוגיה וכיצד אסטרולוגיה יכולה לסייע לנו בקבלת החלטות?

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

אסטרולוגיה יכולה לעזור לנו לקבל החלטות במהלך חיינו ובצמתים בחיים בהם אנו חשים צורך לקבל מידע וידע אשר עשוי לתת לנו כיוון ואמונה לרצונות ולצרכים שלנו, כי כל אחד ואחת מאיתנו ישנם רגעים בהם דברים אינם מתנהלים כפי שרצינו: מאמצינו נתקלים בקירות אטומים, אנו חשים חסרי אונים, מבולבלים, לא מבינים מה קורה.

יש רגעים בחיים בהם לא ברור מהי הכוונה ואם יש כזו בכלל: האם קיימת איזו תכנית על? האם מישהו 'למעלה' עד למתרחש בחיי? האם אני חי ביקום אוהב שפועל למעני או שמא אני לבד בעולם שהאקראיות היא שם המשחק בו. כשדברים נתקעים, נכשלים ולא מתגלגלים כפי שרצינו פחדים צפים, כעסים עולים, ומכרסם בלב הספק הכואב מכל – האם אפשר לסמוך על תהליך החיים?

צפיתי פעם בתכנית בה דוגמנית מפורסמת סיפרה כי לאחר שהיא רואה "שהכל שחור" בסופו של דבר מסתדר לטובה היא פונה אל אלוהים ואומרת לו "סליחה שפקפקתי".

לואיז היי, (מורה רוחנית), אומרת: "אם אחרי כל נשיפה מגיעה תמיד שאיפת האוויר הבאה – אוויר שבלעדיו לא נוכל להתקיים יותר מדקות ספורות – האם לא נוכל לסמוך על כך שכל צרכינו האחרים יסופקו לנו על ידי היקום"?

האסטרונומיה והאסטרולוגיה מציעות לנו לטפח תחושת אמון בתבונה האינסופית הנמצאת בבסיס כל הצורות על ידי כך שנשים לב לסימטריה המופלאה בין שתיהן. אותה אינטליגנציה אלוהית הנמצאת בכל תא בגופנו ובכל חלקיק ביקום האינסופי סביבנו מתגלה במלוא תפארתה כששמים לב לקורלציה בין הצורה האסטרונומית לכוונה האסטרולוגית, בין הביטוי הפיזי לתוכן הרעיוני המופשט, בין המדע ל'אמונה'.

ניקח למשל את ארבעת כוכבי הלכת הגדולים ("ענקי הגזים") ביותר במערכת השמש:

כוכב יופיטר:
הראשון שבהם, צדק (יופיטר), הוא על פי האסטרונומיה הכוכב ה"ענק" הקרוב ביותר לשמש מבין ארבעת ה"ענקים" (צדק, שבתאי, אוראנוס ונפטו).

באסטרולוגיה צדק הוא הכוכב השולט במזל קשת. כלומר – הוא מכיל בתוכו את כל התכונות של מזל קשת וביניהן נטייה מובהקת לאופטימיות, לשפע ולעיתים אף לנטייה להגזמה. המקום בו מופיע צדק במפה האסטרולוגית האישית הוא המקום בו האדם חווה שפע, התרחבות, וגדילה מעבר לגבולות הידועים. אם נעיף מבט קרוב בצדק הנע לו בחלל נראה שהוא אכן מבטא בפיזיות שלו את התכונות אותן הוא מייצג באסטרולוגיה:
הוא כוכב הלכת בעל המסה הגדולה ביותר במערכת השמש! (המסה שלו גדולה פי 5.2 מהמסה של כל שאר כוכבי הלכת במערכת השמש גם יחד!!!) קצב הסיבוב שלו סביב עצמו הוא המהיר ביותר מכל כוכבי הלכת, והוא בעל מספר הירחים הגדול ביותר שזוהו עד כה! כראוי לכוכב השולט על מזל קשת שהינו מזל אש צבעיו אדמדמים וצהבהבים – צבעים חמים. *ארבעת "ענקי הגזים": צדק, שבתאי, *כוכב צדק. אוראנוס ונפטון משמאל לימין בהתאמה.

כוכב אוראנוס:
כעת, הבה ניתן מבט קרוב בענק השלישי במרחקו מהשמש – אוראנוס.

באסטרולוגיה, אוראנוס הוא השליט של מזל דלי, כלומר – מכיל בתוכו את תכונות המזל. תכונותיו של מזל דלי, בין השאר, הן אובייקטיביות, יכולת התבוננות וניטראליות, קרירות רגשית, מקוריות, חדשנות ומרדנות.

אם נחקור קמעה את מאפייניו הפיזיים של כוכב הלכת אוראנוס נראה שהם מבטאים את תכונות המזל: כוכב הלכת אוראנוס נחשב לאחד משני ענקי הקרח (ביחד עם כוכב הלכת נפטון) במערכת השמש החיצונית. זה אומר שעיקר המסה שלו קרחונית באיכותה. עובדה זו כמו גם אורו החיוור, הכחלחל, של הכוכב, הם בקורלציה מושלמת עם קרירותו הרגשית של המזל אותו הוא מייצג.

הכוכב אוראנוס, ממש כמו מזל דלי המרדן, סובב סביב צירו בכיוון הפוך מזה של שאר כוכבי הלכת (למעט נגה) ואם לא די בכך הרי שהוא נטוי על צירו בזווית ייחודית הגורמת לכך שהטבעות המקיפות אותו נעות מלמעלה למטה.

כוכב נפטון:
במרחק הרב ביותר מהשמש נימצא נפטון, ענק הקרח השני.
השמש במפת הלידה מייצגת באסטרולוגיה את האגו האישי שלנו.

נפטון באסטרולוגיה לעומת זאת מייצג את המופשט ביותר, אלוהים, כל היש, המהות הרחוקה ביותר מהאגו הפרטי האפשרית. עינינו הרואות כי מרחק רעיוני זה מקבל ביטוי פיזי בכך שבפועל נפטון, אכן, הינו כוכב הלכת המרוחק ביותר מהשמש במערכת השמש כולה. נפטון אף הוא ענק קרח ואכן מהותו של נפטון היא קרה. נפטון אינו קר רגשית כמו במקרה של אוראנוס ודלי. הוא קר במובן שהוא אינו אישי – הוא מייצג אחדות חסרת העדפה אישית זו או אחרת. נפטון מייצג את מקור כל התופעות בעולם: המקור שאין בו דואליות, שבו הכל הוא אחד. צבעו כחול כמצופה מגוף שמימי הקרוי על שם אל הים...

כוכב פלוטו:
פלוטו הינו כוכב לכת ננסי טרנס נפטוני – כלומר מסתובב במסלול מעגלי סביב השמש ב'אזורים החשוכים' שמעבר לנפטון.

באסטרולוגיה נחשב פלוטו לשליטו של מזל עקרב, הקשור בין השאר לצבירת כוח ולאבדן כוח, להרס, לשינוי, לדברים המתרחשים מתחת לפני השטח, למוות וללידה מחדש. פלוטו התגלה רק בשנת 1903. כראוי לכוכב המייצג מסתורין, חשאיות ופעילות מאחורי הקלעים דבר קיומו נחשד עוד ב-1481 אך הוא עצמו לא נחשף עד 1903. עד אז נחשב פלוטו לכוכב הלכת התשיעי במערכת השמש. ב-5331 הורד

קיים נתון מעניין נוסף המצביע על קשר בין מופעם הפיזי של כוכבי הלכת לתכונותיהם באסטרולוגיה. ארבעת כוכבי הלכת ה'ענקים': צדק, שבתאי, אוראנוס ונפטון, נעים סביב השמש כאשר צדק נע במסלול הקרוב ביותר לה, שבתאי במסלול מרוחק יותר וכן הלאה.

אם היינו מסדרים את ארבעת הכוכבים בשורה על פי קרבתם לשמש צדק היה הראשון, אחריו שבתאי, ואחריהם אוראנוס ונפטון בהתאמה. צדק הוא שליטו של מזל קשת, שבתאי הוא שליטו של מזל גדי, אוראנוס כאמור הוא שליטו של מזל דלי ונפטון הוא השליט של מזל דגים. גם בזודיאק, גלגל המזלות המסורתי, המזלות קשת, גדי, דלי ודגים המיוצגים על ידי כוכבים אלה נמצאים בסדר זה ממש, כאשר נפטון הוא המזל האחרון, הסוגר את גלגל המזלות.

כשרואים את ההתאמה בין הנתונים האסטרונומים של כוכבי הלכת לבין התכונות המשויכות להם בעולם האסטרולוגיה מבינים שהכל הוא אחד: הכל הוא שיקוף של אותה אמת. לאמת יש זוויות רבות ומובילים אליה שבילים רבים, אך בסופו של דבר האמת היא אחת והיא מתגלה בשלל תופעות ביקום האינסופי בו אנו חיים.

ההכרה כי הכל הוא אחד, כי הכל קשור בהכל, וכי יש כאן נוכחות ברורה של דבר גדול מכדי שנוכל להבין את תחילתו וסופו, יכולה להוביל להבנה המרגיעה כי יש כאן תבונה עליונה, יודעת כל, המובילה את המהלכים. ואם אותה תבונה יכולה לתפעל יקום אינסופי בסנכרון מושלם, אין ספק שניתן להירגע ולסמוך קצת יותר על החיים ועל כך שמישהו כנראה יודע מה הוא עושה. אולי אפשר לשחרר יותר, להאמין יותר, להתבונן יותר ולאפשר לתבונה האדירה הזו להראות לנו את הדרך... הדרך הנכונה ביותר – עבורנו!

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

אסטרולוגית, יפעת דרור, תחזית אסטרולוגית שבועית, אסטרולוגית אהבה יומית, אסטרולוגית לפי הקבלה, אסטרולוג מומלץ