ראשי | הורוסקופ 2013 | אסטרולוגיה 2013 | הורוסקופ שנתי. מזל שור

הורוסקופ שנתי. מזל שור

תחזית שנתית מיוחדת לשנת 2013. הורוסקופ שנתי. מזל שור

רוצים לדעת מראש את הצפוי לכם במהלך שנת 2013? הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.


ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכבכם ונוס משוטט בנתיבי גזרת מזל גדי ומקיים יחסים צמודים עם כוכב מסתורי ששמו פלוטו. השילוב בין רכותו של ונוס לבין עוצמתו של פלוטו נועד על מנת להביא אתכם להכרה רוחנית הקובעת כי אדם נאור עוסק בתוכניות ולא בהתבכיינות. אדם נאור אינו מתלונן כאשר שורר מצב של התנגדות, אלא אף משתמש בו על מנת לחזק את עצמאותו. חזקו את עצמאותכם אף אתם.

בחציה השני של התקופה, כוכבכם ונוס עובר לשכון בגזרת מזל דגים ומקדם אנרגיות אל עבר חמימותה של השמש. מדובר בחמימות המובילה אל חוויות אינטימיות המעוררת בכם זיכרונות רדומים. אין בזה שום רע כל עוד אתם מוכנים להתמודד עם התוצאות. דמות מפתח בחייכם תעזור לכם להיפטר מלחץ נפשי. זו תקופה בה אתם זקוקים לאוזן קשבת שתאפשר לכם לפרוק מן הלב.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם מתענגים על היבטיו היציבים והממוסדים של כוכב סטורן בבית הזוגיות אשר במפת הלידה שלכם. מעשיותו ויציבותו של סטורן מסייעות לכם להישמר מפני שרלטנים המציגים עצמם כידענים ובעלי סמכות. אנרגיות מתוחכמות מולידות בכם נטייה לעקוף את מלכודותיהם.

בחציה השני של התקופה אתם מארחים בבית השלישי שלכם (בית החברים והידידים) את הכוכבים ונוס ומרקורי. אלה ימים בהם חברים עוזרים לכם להתגבר על פחדים ישנים. אתם מתחילים לקלוט כי אם יש ברצונכם לזכות באהבה, ייתכן שתצטרכו לבצע פשרה כלשהי. מישהו שמחבב אתכם מתרשם מאוד מן השינוי שחל בכם.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכב ונוס שליטכם בגזרת מזל אריה שהיא בעלת אנרגיות זוהרות ומלכותיות. נראה כי ברוח התקופה מופיעים אנשים הפותחים בפניכם את ארנקיהם ומצפים מכם לתוכנית פעולה כלשהי, כלומר, הם ישמחו לראותכם עצמאיים וחסרי תלות.

בחציה השני של התקופה, אתם מוזמנים לצפות בכוכבכם ונוס החודר אל מעמקי גזרת מזל עקרב ומקיים צמידות קוסמית עם האנרגיות היציבות של כוכב סטורן. הנחרצות האופיינית לעקרב ולסטורן מציתה בכם ניצוץ רוחני המעודד אתכם ליטול את גורלכם בידיכם משום שנראה כי זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר. הגיעה העת למהלך שאינו מושפע מגחמות של אחרים אלא אך ורק מנטיות ליבכם.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי כוכבכם ונוס מקיים קשר הרמוני עם כוכב מחשמל ויוצא דופן ששמו אוראנוס. המזל איתכם אם תישמרו מפני מצב לפיו אתם מפקידים את עתידכם בידיו של אדם אחד בלבד, גם אם כרגע הוא מאיר לכם פנים. עשו כל שביכולתכם כדי לפתח אופציות נוספות. שאלו את עצמכם עד כמה אתם אטרקטיביים אם תחליטו לפתוח דף חדש במקום אחר.

בחציה השני של התקופה אתם צופים בכוכבכם ונוס המתנהל בתוך גזרת מזל גדי ושואב אנרגיות מן הכוכבים יופיטר ומארס הנחשבים לגרמי רקיע בעלי אופי ביצועי ולא פילוסופי, מה שעשוי להטמיע בכם כלל רוחני הקובע כי האושר הינו במעשים ולא בדיבורים. אם אינכם רווים נחת ממצבכם ייתכן כי הגיע הזמן לטרוק את הדלת בפני העבר, תוך כדי פתיחת דלת חדשה כלפי העתיד.

אופק רוחני: שנת 2013 עשויה להוביל אתכם אל מחוזות חלומיים ונפלאים ככל שתשכילו לאמץ אל ליבכם את הניצוץ רוחני המעודד אתכם ליטול את גורלכם בידיכם, משום שנראה כי זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר. הגיעה העת למהלך שאינו מושפע מגחמות של אחרים אלא אך ורק מנטיות ליבכם שאותן תוכלו להגשים בסיוע ייעוץ רוחני של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן. צפויות לכם חוויות אינטימיות המעוררת בכם זיכרונות רדומים. אין בזה שום רע כל עוד אתם מוכנים להתמודד עם התוצאות. דמות מפתח בחייכם תעזור לכם להיפטר מלחץ נפשי. זו שנה בה אתם זקוקים לאוזן קשבת שתאפשר לכם לפרוק מן הלב.





עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה