ראשי | הורוסקופ 2013 | אסטרולוגיה 2013 | הורוסקופ שנתי. מזל תאומים

הורוסקופ שנתי. מזל תאומים

תחזית שנתית מיוחדת לשנת 2013. הורוסקופ שנתי. מזל תאומים

רוצים לדעת מראש את הצפוי לכם במהלך שנת 2013? הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.


ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכבכם מרקורי שוהה בגזרת מזל גדי ומקיים קשרים קוסמיים צמודים עם השמש. איכותם של רכיבים קוסמיים אלה מדרבנת אתכם לקחת אחריות על המתרחש עימכם ולהפנים את המסר הרוחני אשר קובע כי אדם נאור אינו מטיל אשמה על אחרים. הוא אינו מתייאש ואינו מניח לנסיבות חיצוניות להפריע לו בביצוע משימותיו. הוא יודע כי רק הוא עצמו אחראי לגורלו ולכן גם אתם צריכים ליטול אחריות על נתיב גורלכם מבלי שים לב למעשי הסובבים אתכם.

בחציה השני של התקופה, כוכבכם מרקורי חולף ועובר אל גזרת רקיע המושפעת מיסוד המים הנחשב ליסוד יצירתי ורומנטי. אתם שואפים לכבוש את ליבו של אדם מרתק אך ככל שגדלה התלהבותכם, כך נראה שהצלחתכם היא לא משהו. קופידון מעודד אתכם להפגין מסתוריות רבה יותר ולרסן את גילוי הלב שכה אופייני לכם. השאירו משהו גם לדמיון, אל תהיו ברורים ושקופים כל כך. אירועים ספונטאניים יתבררו כממוזלים.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם מארחים אצלכם כוכב חלומי וממוזל ששמו יופיטר אשר מחולל אנרגיות חיוניות העשויות להיטיב עם פגעי עור ואפילו עם תופעות של אלרגיה. לתופעה תהיה השפעה מיטיבה על תפקודכם היומיומי. בקלות רבה מן הצפוי אתם מתמודדים עם טיפוסים חמורי-סבר. סגנונכם הישיר והגלוי הוא בדיוק ה"סחורה" שהם מחפשים.

בחציה השני של התקופה, אתם מארחים בתחומי גזרת מזל תאומים את השמש הלוהטת ואת שני כוכבי יסוד האש שהם מארס ויופיטר. המזל הטוב מגלגל אליכם סכומי כסף שלא הבאתם בחשבון. מופיעה הזדמנות המאפשרת לכם לנצל את שעות הפנאי לרכישת מיומנויות שאינן נחלת מתחריכם.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכבכם מרקורי בגזרת מזל סרטן כשהוא מתמרן בין האנרגיות של השמש לבין אלו של הכוכבים יופיטר ומארס. גורמים המשפיעים על מצבכם הכלכלי יהיו מוכנים לוותר לכם במישור הפיננסי, אך ידרשו תמורה שעלולה להתנגש עם עקרונותיכם. הסגנון שלכם בתחום שבינו לבינה עלול להרתיח את המקנאים בכם, אך הוא בהחלט מרגש את האנשים הנכונים.

בחציה השני של התקופה אתם מארחים כוכב נפלא וחלומי (ונוס) בבית השישי שלכם, שהוא הבית האחראי על חיוניותו של הגוף הפיסי ומבשר על בריאות איתנה וריפוי למחלימים. במקביל להיבט הממוזל של הגשמי והפיזי יהיה עליכם לעלות אל מדרגה רוחנית ולשנן לעצמכם כי מה שנדמה לכם שהוא רע, הינו היעדר של טוב. אל תרוצו להביא אור לאחרים אלא אם הארתם את עצמכם תחילה.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר:
רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי כוכבכם מרקורי מבלה בנעימים ביסוד המים ומקיים קשרים חיוניים עם נקודת המזל הקוסמית. יחסים רומנטיים יתהדקו גם אם נראה שהצד השני אינו ממהר לשום מקום. אם אתם תאומים אופייניים, הרי שגם אתם זקוקים לחופש ולעצמאות משלכם.

בחציה השני של התקופה, אתם מושפעים מן האנרגיות ההרפתקניות והממוזלות הזורמות אליכם (ואל מרקורי כוכבכם) הישר מגזרת מזל קשת ובאות להזכיר לכם כלל רוחני הקובע כי אדם נאור לא מתרגש מתהפוכות הגורל. הוא יודע כי גם לתקופה הפכפכה יש יופי משלה. יציבות והתמדה אינם בהכרח הנוסחה הגואלת לחיים מאושרים. לעיתים הם מתכון לשעמום ולשגרה ריקה מתוכן, מה שמעודד אתכם ליטול סיכונים פה ושם.

אופק רוחני: שנת 2013 עשויה לקחת אתכם אל נתיבים שופעי מזל וברכה ומזכירה לכם כלל רוחני הקובע כי אדם נאור לא מתרגש מתהפוכות הגורל. הוא יודע כי גם לתקופה הפכפכה יש יופי משלה. יציבות והתמדה אינם בהכרח הנוסחה הגואלת לחיים מאושרים. לעיתים הם מתכון לשעמום ולשגרה ריקה מתוכן, מה שמעודד אתכם ליטול סיכונים פה ושם שעליהם תוכלו ללמוד בסיוע ייעוץ רוחני של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן. גורמים המשפיעים על מצבכם הכלכלי יהיו מוכנים לוותר לכם במישור הפיננסי, אך ידרשו תמורה שעלולה להתנגש עם עקרונותיכם. הסגנון שלכם בתחום שבינו לבינה עלול להרתיח את המקנאים בכם, אך הוא בהחלט מרגש את האנשים הנכונים.





עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה