ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ אהבה 2013 | אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל שור

אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל שור

לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2013. אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל שור

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא את התחזית השנתית לאהבה לשנת 2013.


ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: מפת השמיים בשילוב עם הנומרולוגיה התקופתית מעודדת אתכם ליטול את גורלכם בידיכם ולנפנף מחייכם את כל אותם מעניקי עצות חינם. לכו עם הלב שלכם וייטב לכם. מפציעות הזדמנויות רומנטיות לממש תוכניות עסיסיות אשר בכל סיטואציה אחרת נראות תקועות ואבודות או מביכות. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: מצבו של כוכבכם ונוס רומז כי צפויה לכם אהבה גדולה. מורעף עליכם שפע של דמיון והשראה. הניחו לדברים להתרחש מבלי לתקוע מקלות בגלגלים. הכוכבים מצביעים על כיוון של השקעה רגשית ואינטנסיבית אשר את פירותיה תקטפו בעתיד הקרוב. האופק ורוד ואופטימי אך עליכם לבצע מהלך משמעותי כדי לאחוז סופית בכנפי ההצלחה.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: זהו פרק זמן נפלא לאהבה עבור כל אלה מכם אשר זה עתה סיימו פרשיית אהבים כלשהי ומבקשים לפלס את דרכם אל רומן חדש. יהיה זה מן התבונה לצעוד קדימה מבלי להתבונן לאחור. נראה כי אתם נוטים להכאיב לעצמכם בעזרת פרשיות שכבר מיצו את עצמן. יש לנעול את הדלת בפני מי שאינו מוכן ללכת לדרכו. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: הנומרולוגיה הרומנטית מושפעת מנתיב מיסטי ובדרך מסתורית מצליחה ליצור מצבים רומנטיים אשר בכל זמן אחר נראו כבלתי אפשריים. אלה הם ימים בהם יש ללכת עד הסוף. צפוי מתכון מנצח עבור הרומנטיקנים שביניכם. אל תילחמו בתשוקותיכם. מלחמה אשר כזו רק גורמת להן להצמיח ענפים חדשים. ייתכן כי עליכם לפצות את עצמכם בגין תקופה ממושכת של יובש.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: מפת השמיים מצביעה על עימות בין יסודות של אש ומים. נוצרת דחייה בין אש לבין מים ונראה כי ייתכנו סדקים בחיי האהבה. הנומרולוגיה הרומנטית מושפעת עתה מן המספר 5 הקורא לכם ליטול את אהובי ליבכם אל נסיעות ספונטאניות ובכלל אל מחוץ לכותלי הבית. אווירת המרחבים והחופש עשויה לרפא לבבות שבורים. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: האנרגיה הקוסמית טובה עתה עבור זוהר, בילויים ושעשועים. צפויות פגישות באווירה של יוקרה. מתקיימת נחישות והבסת יריבים רומנטיים. צפויה העשרת המלתחה. תופענה התנהגויות מלכותיות ודרמטיות. תתקבלנה תשורות ומתנות. מצד שני ייתכן כי אתם כה שקועים ברקימת תוכניות רומנטיות, עד שאתם עלולים להחמיץ את הריגוש עצמו. זו העת לפעול מבלי להרהר עמוקות יתר על המידה.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 מעודד אתכם ליטול את גורלכם בידיכם ולנפנף מחייכם את כל אותם מעניקי עצות חינם. נראה כי אתם נוטים להכאיב לעצמכם בעזרת פרשיות שכבר מיצו את עצמן. יש לנעול את הדלת בפני מי שאינו מוכן ללכת לדרכו. צפוי מתכון מנצח עבור הרומנטיקנים שביניכם. אל תילחמו בתשוקותיכם. מלחמה אשר כזו רק גורמת להן להצמיח ענפים חדשים. ייתכן כי עליכם לפצות את עצמכם בגין תקופה ממושכת של יובש. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל שור, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה למזל שור