ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ אהבה 2013 | אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל אריה

אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל אריה

לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2013. אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל אריה

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא את התחזית השנתית לאהבה לשנת 2013.


ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: הנתיב הרומנטי מושפע מאנרגיות בעלות אופי מקורי, מהמם ומוטרף. משהו הקשור בפגישה עיוורת מתחיל לעטות צביון תכליתי. מחזרים שפעם התייחסתם אליהם כאל ברירות מחדל, מעוררים בכם עניין. התעלמו מטיפוסים תבוסתניים הנוהגים למצוא פגמים גם בקשרים רומנטיים הנחשבים לכליל השלמות. יש אנשים שצריך לסמן עליהם 'וי' ופשוט לשכוח מהם. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: השמש שליטתכם בצירוף נומרולוגיה תקופתית קובעת כי פרשייה שאתם מלבטים בה זורמת אל סיום מוצלח מאוד המכניס את הדברים אל תוך מסגרת רשמית ואפילו ממוסדת. לפנויים- עם שמש אשר כזו ונומרולוגיה שכה טובה אליכם, אסור שתישארו כך זמן רב. צפויות שיחות רבות בהן הצד השני מציג לכם שאלות פרובוקטיביות, אך במקום להיכנס למגננה, כדאי שתציעו לו הצעה שלא יוכל לסרב לה.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: צפויות אנרגיות שובבות. מקומות בילוי מוטרפים צופנים עבורכם מזל וריגושים בנתיבים שבינו לבינה. נראה כי אין לכם בעיה ליטול יוזמה ולקבוע את הכללים, גם אם אתם חורגים מן הסטריאוטיפים המקובלים. הכוכבים מבשרים על פרשיות סודיות, כמו גם על מפגשים שהשתיקה יפה להם, בעיקר אצל אלה מכם המייחלים להרפתקאות. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: מישהו שנפרד מכם מעניק הרהור נוסף לגורמים שהביאו לפרידה. מצד שני, משחקים של אגו עלולים למנוע ממנו ליצור קשר. תופעה קוסמית רומזת על שרשרת של אירועים לא שגרתיים שמרפדים את קן האהבה שלכם. צפויות היכרויות מהירות וחולפות. אתם גולשים על גל חברתי חביב ונעים, אך גם כזה שאינו מותיר מזכרות כלשהן.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: אתם צופים באנרגיות מוטרפות שבאות להתארח בנתיב הזוגיות שלכם, שזו תופעה קוסמית שמרעיפה ברכה על חובבי האקשן והריגושים שביניכם, אך לא ממש תורמת למבקשים למסד את אהבתם. במקביל צצה אנרגיה הקוראת לכם להשקיע בזוגיות ולא לקבל את בני זוגכם כאילו היו מובנים מאליהם. היחסים הבין אישיים חוזרים לעצמם לאחר תקופה של קצרים וחוסר אמון. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: זו תקופה כבדה במקצת עבור התחום שבינו לבינה. נראה כי סבלנותכם פוקעת גם כאשר מדובר בוויכוחים פעוטים. הדרך הטובה ביותר לעבור בשלום את הסיפורים האלה היא למנות בלב עד עשר עוד לפני שאתם מגיבים. זה הזמן לחשוף אל האור משקעים רגשיים שהדחקתם משך שנים רבות ולטפל בהם.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 רומז כי מחזרים שפעם התייחסתם אליהם כאל ברירות מחדל, מעוררים בכם עניין. מישהו שנפרד מכם מעניק הרהור נוסף לגורמים שהביאו לפרידה. מצד שני, משחקים של אגו עלולים למנוע ממנו ליצור קשר. היחסים הבין אישיים חוזרים לעצמם לאחר תקופה של קצרים וחוסר אמון. תופעה קוסמית משקיפה על שרשרת של אירועים לא שגרתיים שמרפדים את קן האהבה שלכם. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל אריה, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה למזל אריה