ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ אהבה 2013 | אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל דגים

אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל דגים

לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2013. אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל דגים

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא את התחזית השנתית לאהבה לשנת 2013.


ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: תגענה בשורות רומנטיות הפותחות בפניכם אופקים חדשים. צפויות הבטחות שייחלתם להן. האור מפציע בקצה המנהרה. נראה כי יתייצבו בדרככם טיפוסים בעלי אנרגיות שליליות אך איש אינו מפריע לכם להיפטר מהם. ייתכנו חילוקי דעות ביניכם ובין אנשים שאתם אוהבים. מותר לחלוק זה על זו ולהיפך, מבלי לראות בזה פגיעה בכבוד. אין לנהוג במלאכותיות ואין סיבה להלחיץ את הצד השני. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: בימים אלה אתם מתחילים להתחבר עם האמת הפנימית שלכם. זמן רב מדי הנחתם לרגשותיכם להישאר בתרדמה. עשו את אשר אתם יודעים לעשות ולא את אשר נדמה לכם שאנשים יאהבו. לכו עם הראש הרומנטי שלכם. אל תדאגו, הסובבים כבר יצטרפו אליכם. הנומרולוגיה הרומנטית מושפעת מן המספר 7 וקוראת לכם להתבונן בעיני אהוביכם, ולשוחח עימם על אודות משקעים שהודחקו עד כה אל מתחת השטיח.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: אלה ימים בהם ראשכם נסחף אחרי ליבכם. הדמיון עובד שעות נוספות. נימפות בנות יסוד המים משמיעות את קולן. ליבכם מחסיר פעימות. דמכם גועש בעורקים. זה תור האהבה. כל משבר הוא רמז להתחלה חדשה או התחלה מחדש. אין טעם לשחזר את אכזבות העבר. הבוסתן הרומנטי צופן מזל וברכה אך כדי ליהנות מהם תצטרכו לנקוט ביוזמה כלשהי. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: אתם תצליחו לבסס קשר רומנטי אשר רבים ניבאו כי תכשלו בו. הכוכבים מזרימים אליכם אנרגיות רומנטיות קוטביות שחלקן שמרניות וחלקן הרפתקניות. הנתיב שבינו לבינה צופן לכם מעין זריקת עידוד. מישהו שעד עתה התייחס אל הזוגיות כאל מסגרת כובלת, יהיה מוכן לשקול מחדש את עמדתו גם אם נתוני הפתיחה אינם מבשרים טובות. יש לעקוף ויכוחים הקשורים לחילוקי דעות מן העבר.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: צפויים תנאים אסטרולוגיים שיעצימו את היחסים הרומנטיים ביניכם לבין ילידי המזלות דלי, תאומים ועקרב. אל תמהרו לגבש דעה שלילית על מחזרים בעלי התנהגות מוטרפת, גם אם ממבט ראשון הם מותירים רושם הזוי קמעה. שיקלו היטב עד כמה אתם מעוניינים להדק את הקשרים עם אדם אשר נעזרתם בו כדי לשפוך את הלב. הרפתקן המשקיף מן הצד ינסה לפתות אתכם לפרשייה חסרת יציבות. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: תופעה קוסמית מזרימה אנרגיות יציבות אל תוך חייכם הרומנטיים ומבשרת טובות עבור אלה מכם אשר תרים אחר התמסדות. הדירו רגליכם מפרשיות עם מחזרים מבטיחי הבטחות חסרות שחר. אתם מקבלים הצעות רומנטיות שגם אם הן לא ממש מובילות אל מדרגות הרבנות, הרי אפשר לראות בהן מעין קצה חוט שכדאי להמר עליו.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 רומז כי ייתכנו חילוקי דעות ביניכם ובין אנשים שאתם אוהבים. ייתכן כי זמן רב מדי הנחתם לרגשותיכם להישאר בתרדמה. כך או אחרת אתם תצליחו לבסס קשר רומנטי אשר רבים ניבאו כי תכשלו בו. הכוכבים יזרימו אליכם אנרגיות רומנטיות קוטביות שחלקן שמרניות וחלקן הרפתקניות. מישהו שנהג להתייחס אל הזוגיות כאל מסגרת כובלת, יהיה מוכן לשקול מחדש את עמדתו גם אם נתוני הפתיחה אינם מבשרים טובות. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל דגים, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה למזל דגים