ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ אהבה 2013 | אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל דלי

אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל דלי

לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2013. אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל דלי

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא את התחזית השנתית לאהבה לשנת 2013.


ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: אתם מושפעים עתה מן האנרגיות המוטרפות של כוכבכם אוראנוס שנושק לבוסתן הרומנטי ומשדר אליכם פיתויים חושניים שלא מן העולם הזה. קטעים לא שגרתיים מעניקים אווירה חושנית. הסמיכות אל יום ההולדת מאפשרת לכם לפרוץ כבלים רגשיים ונפשיים. מחווה משובבת לב מצידכם עשויה להעצים את הפופולאריות שלכם אצל בני או בנות המין השני. לכו עליה גם אם היא זקוקה להשקעה כלשהי. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: אנרגיות אסרטיביות זורמות אליכם ומעודדות אתכם לבצע צעדים יוצאי דופן בתחום שבינו לבינה. בעצם, הן קוראות לכם לזרום עם נטיות ליבכם ולהתעלם מצדקנים וטהרנים. נראה כי זמן רב מדי הייתם שבויים בעקרונות לא לכם, מה שהעצים את משקעי התסכול. אל תנסו למצוא איזון, עשו את שלכם והניחו למי שצריך לשקול את שיקוליו.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: אל תהיו שבויים במלכודות עתיקות. העניקו עדיפות לפרשיות בעלות גוונים פיקנטיים. ככל שהעליזות תחדיר הנאות ועינוגים אל חייכם, כך גם ילכו ויתרבו סביבכם העיניים שמקנאות. אנשים שמרניים ינסו להחזיר אתכם אל דרך ישנה ומאובקת, אך אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, פלסו לעצמכם נתיב חדש. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: הרקיע נושא עבורכם אנרגיה של שינויים והתחדשות. קופידון מיטיב עם אלה מביניכם שהם בעלי חשיבה משוחררת ועצמאית. צפויה לכם התעלות הנפש עם אדם שאתם משתוקקים לשהות בחברתו. מסריו צופנים בחובם רמזים משמעותיים. נראה כי הוא מנסה לשדר אליכם דבר מה נואש קמעה, אך כלל לא ברור שאתם במוכנות לקלוט. אל תצפו לתכנים מפורשים אלא הקשיבו לרווח שבין המילים.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: צפויות פגישות מסתוריות אשר המוטיב המרכזי בהן הוא 'מזל יותר משכל'. צפויה לכם הצלחה רומנטית כבירה הודות לפעולה נועזת, הרפתקנית ולא ממש מחושבת. מה שנראה ממבט ראשון כמו חתול בשק, עשוי להתברר כאהבת חייכם, אך תמיד כדאי להעניק מבט שני, אתם יודעים. אדם שתלטן עלול להפריע לכם בניסיונותיכם להתחבר עם הפן המקורי הטמון באישיותכם. ייתכן שתצטרכו לבחון מחדש את יחסיכם עימו. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: פרשייה מוטרפת מתחילה לעטות צביון תכליתי. התעלמו מגורמים ביקורתיים הנוהגים למצוא פגמים גם בקשרים רומנטיים הנחשבים לכליל השלמות. לכל אחד שמורה הזכות לאהבה כמו גם למרחב אישי. הניחו לדברים להתגלגל וסמכו על האינטואיציה שלכם. קחו בחשבון כי הקנאה עלולה לגבות מחיר יקר ולכן השתמשו בה במינון נמוך.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 צופה באנרגיות אסרטיביות הזורמות אליכם ומעודדות אתכם לבצע צעדים יוצאי דופן בתחום שבינו לבינה. נראה כי הן קוראות לכם לזרום עם נטיות ליבכם ולהתעלם מצדקנים וטהרנים. אנשים שמרניים ינסו להחזיר אתכם אל דרך ישנה ומאובקת, אך אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתפלסו לעצמכם נתיב חדש. אדם שתלטן ינסה להפריע לכם בניסיונותיכם להתחבר עם הפן המקורי הטמון באישיותכם. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל דלי, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה למזל דלי