ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ אהבה 2013 | אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל קשת

אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל קשת

לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2013. אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל קשת

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא את התחזית השנתית לאהבה לשנת 2013.


ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: האנרגיה הקוסמית מעודדת בחינה מחדש של כל אשר הושג עד כה בתחום שבינו לבינה. זה הזמן להשתחרר מקיפאון מחשבתי ומדפוסים שאבד עליהם הכלח. זורמים אליכם חיזורים עסיסיים שהם תוצאה ישירה של תדמית חדשה שאתם מטפחים. נראה כי קופידון מנסה להחדיר היגיון אל מוחם של אלה מכם שהעדיפו לחיות בסרט מאשר להתבונן במציאות בעיניים מפוכחות. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: היחסים שבינו לבינה זקוקים לסודיות רבה יותר מזו שיש לכם היום, גם אם אתם סבורים שאין לכם חיים מבלי מישהו שאפשר לשפוך בפניו את הלב. אירוע רומנטי מכונן עשוי לרפא את אלה מביניכם אשר זה עתה הקיצו ממקסם שווא. האנרגיה מיטיבה עם אלה אשר נמאס להם לחיות בתוך גן עדן של שוטים. צפויה תקופה ברוכה לאלה מכם הנוטלים פסק-זמן כדי לבחון מחדש את כל אשר השיגו עד כה.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: על כפות המאזניים מונחים עתה קשרים שאתם מאוהבים בהם, אך נראה כי הם תועים בחלל ללא מטרה. מפת השמיים מעניקה ברכה לפעולות שאינן קשורות (לכאורה) בחייכם הרומנטיים, (כגון, חיי קריירה) אך מושכות אליכם מזל ושפע. היכרויות וקשרים שצצים במפתיע עשויים להזניק את מצבכם בתחום האישי. מספר המזל התקופתי שלכם הוא 9. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: קופידון מעניק ברכה לקשתים המאמינים כי מגיע להם לחיות טוב יותר מכפי שקורה במציאות. חיציו של קופידון חודרים לצפונות הנפש ואוהבים את אלה שאוהבים את עצמם. ההצלחה הרומנטית תושג עתה אך ורק הודות לחיזורים שפויים ותכליתיים, מה שמסלק מן התמונה את המזל העיוור. כוכב יופיטר השולט בכם מקיים קשר קוסמי עם האנרגיות היציבות של כוכב סטורן על כל המשתמע מזה.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: אל לכם לחשוש מפני מה שנראה כמו הרפתקה רומנטית מוטרפת. תנו לעצמכם הזדמנות עם רעיונותיכם הרומנטיים המקוריים ביותר. אל תקפאו על השמרים אך פיקחו עין חשדנית על יריבים ומתחרים בתחום שבינו לבינה. לכו עם נטיות הלב מבלי להביא בחשבון מוסכמות חברתיות. זה הזמן לשקול אפיק חדש באהבה ואולי, אפילו, שדרוג מקורי של הקיים. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: צפוי לכם פרק זמן נפלא כדי לבחון בו מספר אפשרויות רומנטיות במקביל. זה אומר שאסור להניח את כל הביצים בסל אחד, אלא לפזרן. אל תהיו שבויים בקונספציות של 'מה יגידו השכנים'. אין סיבה לעצור כאשר אלת האהבה מחייכם אליכם. אנשים ירכלו בכל מקרה, לכן אל לכם להתחשב בדעותיהם. העתיד הרומנטי קורץ לנועזים שבחבורה. המרו על חיזור נועז אחד לפחות.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 מעודד בחינה מחדש של כל אשר השגתם עד כה בתחום שבינו לבינה. זה הזמן להשתחרר מקיפאון מחשבתי ומדפוסים שאבד עליהם הכלח. ההצלחה הרומנטית תושג משך רוב ימי השנה אך ורק הודות לחיזורים שפויים ותכליתיים, מה שמסלק מן התמונה את המזל העיוור. כוכב יופיטר השולט בכם יקיים קשר קוסמי עם האנרגיות היציבות של כוכב סטורן על כל המשתמע מזה. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל קשת, תחזית שנתית, הורוסקופ 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית 2013 מזל קשת