ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ אהבה 2013 | אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל עקרב

אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל עקרב

לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2013. אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל עקרב

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא את התחזית השנתית לאהבה לשנת 2013.


ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: האנרגיה הקוסמית מעודדת קטעים רומנטיים שנולדו באופן אקראי וספונטאני, גם אם הם לא ממש מתיישבים עם ההיגיון הצרוף. צירופים נומרולוגיים סוללים את דרככם אל אנשים או אל אירועים רומנטיים שאיכשהו מתחברים עם המספר 5. גם מקומות בילוי הקשורים במספר זה יזכו באנרגיות ממוזלות. צפויות לכם הצעות שאי אפשר לסרב להן. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: אלת האהבה דוהרת בדרכים ומעודדת עליצות רומנטית. היחסים שבינו לבינה ממריאים לשחקים עבור אלה מביניכם המתייחסים אל אהבתם בקלילות ובשובבות. זמן רב מדי ויתרתם על דברים שהיו חשובים לליבכם. הגיע הזמן לדרוש את המגיע לכם תוך כדי כיסוי חסכים רגשיים. אנשים יופתעו כאשר תציגו בפניהם את תדמיתכם החדשה.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: קופידון יורה חיצי תשוקה ומעודד גישות רעננות שאינן נגועות בעקרונות מיושנים. זה הזמן לבחון הצעות חיזור שלא ממש הסתדרו עד עתה עם דעות קדומות. גם המופנמים שביניכם צפויים לחוש בהתחדשותן של אנרגיות שכבר שכחו מקיומן. אל תזלזלו בריגושים בעלי אופי חושני מכיוון שדווקא הם יעשו לכם את התקופה. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: מפת השמיים מרעיפה מזל על עקרביות ועקרבים השואפים להתנתק מזיכרונות העבר ולפתוח דף חדש בקטעים שבינו לבינה. יחד עם זה נראה כי צפוי לקפוץ עליכם מעין יצר של נדודים ואתם עשויים לחוש כי אם לא תהמרו על פרשיות חושניות ומשחררות, הרי שאתם עלולים להיתקע עם משקעים ועם תחושת החמצה ותסכול.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: אם היו לכם תוכניות בנוגע לאדם קשה להשגה, כדאי שתתחילו להזיז עניינים. הבוסתן הרומנטי מאיר פנים לפרשיות שאיכשהו קשורות למדינות רחוקות. אלת האהבה עשויה לשכך קונפליקטים ומריבות אוהבים עבור אלה מכם שאינם חוששים להניח על השולחן את הסודות הכי כמוסים שלהם. מופיעה נטייה לבחון את היחסים הרומנטיים מבעד לעדשות רוחניות ופילוסופיות. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: בימים אלה אתם עלולים לחוש בדידות גם במחיצת אנשים שאתם מחבבים. קשר רומנטי שנופל עליכם כאילו משומקום עשוי להיחשב למעין גלולת הרגעה למתקשים לשלוט בדחפיהם. הנומרולוגיה מעודדת אתכם ללכת על מחזרים פוטנציאליים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר הרוחני 7 או במספר המיסטי 8.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 סולל את דרככם אל אנשים או אל אירועים רומנטיים שאיכשהו מתחברים עם המספר 5, כמו גם מעודדת אתכם ללכת על מחזרים פוטנציאליים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר הרוחני 7 או במספר המיסטי 8. אלת האהבה עשויה לשכך קונפליקטים ומריבות אוהבים עבור אלה מכם שאינם חוששים להניח על השולחן את מאווייהם הכמוסים. תופיע נטייה לבחון את היחסים הרומנטיים מבעד לעדשות רוחניות ופילוסופיות. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל עקרב, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה למזל עקרב