ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ 2013 לצעירים | תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל גדי

תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל גדי

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2013. תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. לדעת מה צופים הכוכבים בשנת 2013.


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים כזה: בימים אלה המון אנשים נותנים לכם להבין שהם פשוט לא יכולים להתעלם מהנוכחות שלכם. המחמאות שתקבלו מהם יעלו בעיניכם את הדימוי העצמי שלכם. אל תשימו בכיוון של מי שמרכל עליכם ורומז שאתם נורא משתדלים להיות מיוחדים וכאלה. תמיד יהיה מישהו שיאכל את הלב בגלל שהולך לכם. זורמים אליכם חלומות לוהטים על מישהו שבכלל לא יודע מה אתם מרגישים כלפיו.

בקטע השני של התקופה אתם מחליטים לקחת צ'אנס ולנסות להדליק את מי שהסעיר את החלומות שלכם בתקופה הקודמת. אם תעשו את זה מכל הלב זה יצליח לכם, אבל אם תהססו זה עלול להיכשל. אתם יוצאים גדולים מקטע שכולם אמרו שהוא גדול עליכם. הדברים הממש טובים באים לכם בדיוק כשכבר חשבתם שהם לא יגיעו.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: בימים אלה מתחילות חגיגות האביב וכוכב מחשמל משגר אנרגיות מוטרפות אל גזרת מזלכם. לא פלא שהקטעים שבין בנים לבנות יהיה עמוסים באירועים שלא מהעולם הזה. גם אם בראש שלכם לשמור אותם בסוד, כדאי שתיפתחו אותם לשיחה גלויה עם מי שמבין לליבכם. קשר שהולך איתכם כבר המון זמן מתחיל להיכנס אל מסלול אינטימי. אל תפסלו אותו רק בגלל מישהו שזה לא מוצא חן בעיניו.

בקטע השני של התקופה אתם מתענגים על בילויים במקום שפעם לא התלהבתם ממנו. יש מצב שהזמן עשה את שלו וגרם לכם להבין דברים שפעם לא ממש התחברתם איתם. מתחיל משהו שנראה כמו חיזור מוזר כשפתאום נופלת עליכם הצעה שקשה לכם לסרב לה. משהו עובר עליכם ואתם מחליטים לנסות דברים שפעם לא הסתדרתם איתם. לא נורא, עושה רושם שאין לכם בעיה להתמודד.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: בימים אלה מתחיל האקשן האמיתי וידידי נפש בני המין השני ממלאים את החיים שלכם בהנאות ובריגושים. ייתכנו אפילו יחסים שבעבר סיננתם אותם. צפויים לכם בילויים בחברת מחזרים שזקוקים ל- 'ספייס' שלהם. זה אחלה טיימינג לבילויים ספונטאניים בטיולים, במסעות ובחיק הטבע. צפויות נסיעות מהממות אל מקומות מדהימים. קטעים ספונטאניים יוצאים לדרכים תוך מספר שעות לאחר שהוחלט עליהם.

בקטע השני של התקופה נופל עליכם חיזור לוהט שגורם לכם לחוש בעננים. פתאום מתנדפים כל אלה שלא האמינו שזה יכול לקרות, אבל אין לכם מה להתבייש בכל מה שנוגע ליחסים הרומנטיים. חיזורים שמביאים לכם ריגושים ושעד היום בקושי נתקלתם בהם, מתחילים להופיע בכל מקום. אתם לא אמורים לתאר בפני כולם את החוויות הרגשיות העוברות עליכם.

מראש השנה ועד חנוכה כזה: בימים אלה אתם נכנסים לתקופת החגים ואלת המזל והאהבה מעניקה לכם בשורות טובות הנובעות מצירופי מקרים מפתיעים וכאלה. זו תקופה נפלאה לאהבה רק שאתם צריכים לתת לרגשות שלכם לזרום ולהבשיל. הדברים יתחילו להסתדר לכם ברגע בו תוציאו מהחיים שלכם שיקולים המושפעים מ – "מה אומרים עליכם...", גדיים וגדיות שסבלו מחוסר ביטחון עצמי ירגישו עכשיו הרבה יותר טוב עם עצמם.

בקטע השני של התקופה אתם מתייעצים עם מישהו שעבר חוויות דומות לחוויות שלכם. ההתייעצות עוזרת ורעיון מוטרף שעולה לכם בראש מצליח לשבור את אדישותו של מישהו הורס. פתאום הוא מתחיל להשמיע קולות של מעוניין ומראה לכם את הצד החם והמפנק שלו. זה גם הזמן להציף את הצד השני באהבה ותשומת לב עד שהוא לא יידע מאיפה זה בא לו.

בקטנה כזה: השנה אתם יוצאים גדולים מקטע שכולם אמרו שהוא גדול עליכם. הדברים הממש טובים באים לכם בדיוק כשכבר חשבתם שהם לא יגיעו. ככה זה עם מחזרים וככה גם עם מסרים שאתם מכוססים ציפורניים בשביל שיבואו. מתחיל משהו שנראה כמו חיזור מוזר כשפתאום נופלת עליכם הצעה שקשה לכם לסרב לה. משהו עובר עליכם ואתם מחליטים לנסות דברים שפעם לא הסתדרתם איתם. לא נורא, עושה רושם שאין לכם בעיה להתמודד. הדברים יתחילו להסתדר לכם ברגע בו תוציאו מהחיים שלכם שיקולים המושפעים מ – "מה אומרים עליכם...".





עוד באותו נושא:

מזל גדי, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל גדי