ראשי | העצמה | חוקים להצלחה

חוקים להצלחה

ההצלחה מגיעה רק למי שמאמין שהיא בכלל קיימת. חוקים להצלחה

כולנו רוצים להצליח, להיות תמיד במקום הראשון אבל איך אנחנו יכולים לעשות זאת?! אריאלה רון מציגה טיפים שיובילו אתכם להצלחה.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

1.הקיפו עצמכם באנשים מצליחים:
מי שמקיף עצמו באנשים מוצלחים ובעלי תודעה של הצלחה , נדבק מהם בסופו של דבר ומצליח לחשוב ולהתנהג בצורה מצליחנית. הצלחה היא אנרגיה העוברת מאדם לאדם באופן לא מודע. הקיפו עצמכם באנשים וחברים מצליחנים כדי להבטיח את הצלחתכם האישית.

2.נהלו יומן אישי שלכם למעקב אחרי ההצלחות שלכם:
ההצלחה נובעת משליטה בחיים ואנו שולטים בחיינו. יומן אישי משמש מעקב אחרי המאוויים הרצונות החלומות והתשוקות שלנו. נהלו יומן אישי ואחריו תעקבו על עצמכם. תנהלו את עצמכם ותכירו היטב את עצמכם מקרוב.

3.אמצו עמדות רגשיות של הצלחה אישית:
אנשים מצליחים הם אנשים המאמינים שהם מצליחנים. שהם מוצלחים ומגיע להם להצליח והם תמיד יצליחו. אמונות פנימיות הן בסיס להצלחה שלנו. כדי להיות אנשים מוצלחים עלינו לאמץ אמונות פנימיות חיוביות ולהפנים אותם עמוק עמוק בתת ההכרה שלנו. לעולם לא לאמץ עמדות ואמונות שליליות כי לעולם לא ישרתו את ההצלחות שלנו.

4.רכשו סטטוס של הצלחה:
 אל תזלזלו במותגים או ביטויים של הצלחה. סמלים וסטאטוסים של הצלחה. הם יתרמו לכם ויעניקו לכם תחושה טובה , יגבירו את ההצלחה שלכם ויחברו אתכם עם אנרגיה של הצלחה, אמון ומוניטין.

5.למדו להיות הישגיים ולא תחרותיים:
השגיות היא לא תחרות באחרים אלה בעצמכם. הפיקו מעצמכם את המיטב ואל תשחיתו את זמנכם בניסיון להכשיל או לעכב או להחליש או לבלום את האחרים. ככול שתשקיעו בביטוי היכולות האישיות שלכם כן תקצרו את הדרך להצלחה שלכם.

6.הפעילו סקרנות בריאה כל חייכם:
אין הצלחה בריאה ללא סקרנו ולימודים אינסופיים. החוכמה בחיים היא ללמוד כל הזמן להפרות את הראש בכל רגע ולגרות את האינטלקט ולהבין שהידע הוא אינסופי. בטלו את המילה "מציתי" או את החשיבה "אני כבר ידוע הכול" ואמצו את הסקרנות הבריאה כמנוע הצמיחה וההצלחה העיקרי שלכם.

7.דברו על ההצלחות שלכם והפגינו אותם:
מצליחנים הם אנשים המפגינים את ההצלחות שלהם ואינם מתביישים בהם או מצטנעים בהם. ככל שאתם מדברים על ההצלחות שלכם ומפרגנים לעצמכם, אתם מתמקדים בהצלחות שלכם, במקום בכישלונות שלכם. אתם מדביקים ביתר שאת את הדימוי המצליח שלכם אל התודעה שלכם. לימדו ליחצן את עצמכם, לשבח את עצמכם, ולהראות לעצמכם ולאנשים סביבכם – מי אתם ומה אתם.

8.היו טובים בדבר שאתם בוחרים לעשות:
ההרגל לעשות דברים מתוך יסודיות, להשקיע להבין לעומק ולטפח מביא את ההצלחה בחיים. אל תתפשרו על בינוניות, כי אף פעם לא תגיעו להישגיות משמעותית. הרגילו את עצמכם להיות הכי טובים כדי להגיע לתוצאות הכי טובות.

9.טפחו את הפוטנציאל שלכם:
בני האדם מנצלים חלק זעום מהפוטנציאל האנושי הטמון בהם. מרבית הבעיות והקשיים נובעים מההזנחה של הפוטנציאל שבתוכנו. אם ברצונכם להיות אנשים מצליחים, השקיעו במקום הקריטי ביותר להצלחה – בשכל ובמוח  שלכם

10.שמרו על קור רוח בכל זמן:
אם ברצונכם להצליח עליכם להיות  קרי רוח ומזג בכל זמן, במיוחד ברגעים הקשים ביותר. קור רוח ושליטה עצמית הם תכונות המנהיגות הבסיסיות בכדי להוביל ולהנהיג את חייכם על נתיב ההצלחה. הפגינו מנהיגות דווקא ברגעים בהם אחרים נותנים לרגשותיהם ופחדיהם לשלוט בהם.

11 .למדו לחשוב בצורה לא קונבנציונאלית:
כשכולם חושבים בצורה מסוימת – חשבו הפוך ממה שחושבים האחרים נסו לחפש דרך אחרת, יצירתית ולא קונבנציונאלית, דרכה תוכלו להגיע להצלחה. כשתגלו דרך טובה שרוב האנשים אינםהולכים בה, תדעו ששם מחכה לכם הצלחה גדולה.

12.  אמנו את עצמכם לרצות בגדול ולחשוב בגדול –כדי להצליח:
עליכם להציב לעצמכם מטרות ויעדים שאפתניים ביותר. כדי להשיג משהו בחייכם עליכם להתכונן ולהתמקד בשאיפות שלכם, לייחס לעצמכם ולפרגן לעצמכם. חישבו הכי גדול והכי הרבה לעצמכם ותחליטו שאתם רוצים הכי הרבה והכי טוב שרק אפשר לעצמכם. רק כך תוכלו להניע את גלגלי ההצלחה שלכם קדימה.

13. אמרו לעצמכם – אני אדם מצליח:
למדו להפוך את ההצלחה לחלק בלתי נפרד מכם. אמרו לעצמכם שאתם מצליחנים וטובים עד שתצליחו לשכנע את החלק העמוק שבתוככם שאכן אתם מוצלחים. ההצלחה היא לא דבר המגיע מבחוץ אלה מגיעה ממקום עמוק עמוק מתוכנו. משהו שאנו עצמנו הופכים להיות, ורק אז  היא מתגלה מבחוץ והופכת למציאות.

14. הפסיקו לפחד:
הפחד מרחיק את ההצלחה, מבריח אותה וקובר אותה עמוק בתוכנו. לעומת זאת התעוזה והאמונה מעוררים את ההצלחה הטמונה בתוכנו, דוחפים אותה ומוציאים אותה לאור. אל תבזבזו זמנכם על הפחד והדאגה, הקפידו לבטוח בעצמכם, לחזק עצמכם ולהיות גאים ונחושים בדרך שבחרתם.

15. חשבו חיובי על כל דבר:
אל תשקיעו אנרגייה בדברים שליליים, אל תתעסקו בדברים שליליים והתרחקו מאנשים שליליים. הסתכלו על החיים כעל זכות ואמנו עצמכם להיות אנשים חיוביים, אופטימיים ומלאי חיים. ההצלחה האמיתית מגיעה לאנשים שבמצבים שליליים חושבים חיובי, שמאמינים בטוב היכן שאחרים מטילים ספק ושממשיכים לקוות לטוב  היכן שאחרים כבר אבדו לחלוטין את התקווה.

16. שחררו את עצמכם כל יום מחדש:
ההצלחה היא יכולת קבלה גבוהה מאוד. אבל מי שרוצה לקבל הרבה צריך להרגיל עצמו גם לתת הרבה ולשחרר הרבה. אל תצברו עמדות מיושנות, גישות לא אפקטיביות,חפצים מיותרים אנשים לא מתאימים, או שיטות שאבד עליהם הקלח. עשו לעצמכם מנהג קבוע – כל מה שעובד נשאר – כל מה שמפסיק לעבוד משוחרר.

17. הרגילו את עצמכם לעשות:
סם החיים הוא עשייה. העשייה מניעה אותנו. מזריקה לחיינו כמויות עצמות של אנרגיה והופכת אותנו לאנשים מאושרים, שמחים ומצליחים יותר ויותר. אלה שעושים הם בעלי יתרון רק אלו שעושיםמ צ ל י ח י ם.

18. חשבו במה תוכלו לתרום לעולם:
מי שרוצה להצליח חייב לתרום משהו משמעותי לעולם. ברגע שאדם מוצא את הדרך לתרום לאנושות  הוא עולה בוודאות על נתיב ההצלחה שלו. הסיפוק הרגשי והכלכלי  הגדול ביותר הקיים עבור האדם  הוא לשנות את העולם ולהפוך אותו למקום נעים ונוח, קל ומתקדם יותר עבור עצמו ועבור כלל האנשים בעולם.

19. קחו 100 אחוז אחריות על חייכם:
הפסיקו להאשים אחרים על כישלונותיכם בחיים. אתם היחידים  הקובעים כיצד יראו חייכם. קחו שליטה מלאה על חייכם, כדי שתוכלו להשפיע , לעצב וליצור מה שאתם רוצים בחיים .  לעולם אל תתנו לאחרים לקבוע לכם כיצד יראו חייכם, קחו מאה אחוז אחריות לחיים שלכם,כדי שתהיה להם גם מאה אחוז שליטה על החיים שלכם.

20. עצבו את החיים שלכם:
באמצעות האמונות, הדעות וההשקפות שלנו, אנו מעצבים את חיינו. המציאות והחיים אינם מה שהם נראים – הם מה שאנו גורמים להם להיראות. אם תניחו לעצמכם לעצב עצמכם מחדש, גם המציאות שלכם תיראה שונה לחלוטין. עצבו את חייכם להצלחה ובהדרגה תגלו שחייכם משתנים בכיוון הזה.

21. למדו לאהוב ולשמוח:
אהבה ושמחה אינם קורים לנו מעצמם. הם תולדה של יוזמה ואקטיביות. אנו הופכים לאוהבים ושמחים עם אנו מרגילים עצמנו לאהוב ולשמוח. אין שום טעם  להצלחה באם לא נדע ליהנות ממנה, לשמוח ולהודות עליה ולהתרגש מקיומה.

22. פתחו משמעות ברזל:
ללא משמעת אין הצלחה. פתחו משמעות ברזל, הרגילו עצמכם לעשות דברים עד הסוף, מבלי לחפף, להזניח ולעצום עיניים, משמעת  יוצרת הצלחה כל יום מחדש,כי כל יום מחדש צריך ליצור את ההצלחה מההתחלה.

23. התחייבו להצלחה:
אנשים שמתחייבים להצלחה – מצליחים בסופו של דבר. כל האנשים שנכשלו וויתרו על הצלחה – ויתרו קודם כל על מחויבות להצלחה. אם תתחייבו להצלחה שלכם בחיים – ההצלחה בו תבוא גם עם התהליך יהיה ארוך ומייגע. באפ לא תתחייבו להצלחה – ההצלחה לא תגיע לעולם היא תמתין למחויבות שלכם.

24. הגדירו את מטרותיכם בצורה הבהירה ביותר:
ההצלחה מתחילה בהגדרה. מי שלא יודע מה הוא באמת רוצה להגדיר ולאן הוא רוצה להגיע – לא יגיע. השקיעו מאמץ ומודעות בהגדרה מדויקת ואמיתית ככל הניתן של הצרכים, המטרות, המאוויים והחלומות  האמיתיים שלכם.

25. אל תשקעו ברחמים עצמיים אפילו לא לרגע אחד:
התמכרות לרחמים עצמיים היא דרך בטוחה לכישלון.אין שום טעם וערך לרחמים עצמיים, הם טובים רק לגבי אנשים הרגילים לסבול, שרגילים להרגיש חלשים,מסכנים וחסרי ערך.

26. לעולם אל תתפשרו על מה שאתם מאמינים:
ההצלחה שלכם אינה ההצלחה של השכן שלכם. כדי להצליח אתם צריכים לעצב לעצמכם את הדרך שמתאימה לכם ושבה אתם באמת מאמינים. אם אתם מתפשרים על מה שאתם מאמינים – לא תגיעו להצלחה שלכם, מקסימום להצלחה של אחרים. התחייבו לאמנות שלכם ופעלו בהתאם לדרך שלכם – כך תגיעו להצלחה האמיתית ויחידה  האפשרית עבורכם באופן אישי.

27. תנו עדיפות עליונה לארגון וסדר:
ללא סדר וארגון אי אפשר להצליח באמת אלה לזמן קצר ביותר. הצלחה אמיתית לזמן ארוך מבוססת על סדר,ארגון שיטה יעילות ואפקטיביות. סדר וארגון מלא בחייכם מעניקים לכם את הזמן והשקט להתקדם אל מטרותיכם ואת הרוגע והנינוחות להינות מפירות ההתקדמות.

28. היו תמיד ראש לשועלים ולא זנב לאריות:
אם תלכו אחרי הזנב של אנשים אחרים, לעולם לא תרגישו את טעם ההצלחה האמיתית. הצלחה אמיתית היא היכולת ללכת בדרך שלכם ולממש את הרצונות שאתם מאמינים בכל לבכם. מי שבוחר להיות זנב לאריות – בוחר להסתיר עצמו מאחורי ההצלחה של אחרים.

29. האמינו שקיים שפע אינסופי:
ההצלחה מגיעה רק למי שמאמין שהיא בכלל קיימת. מי שאינו מאמין בהצלחה לעולם לא יגע בה. ההצלחה מתחילה באמונה בלתי מוחשית שיש מספיק לכולם, ושהשפע הוא אינסופי במידה כזו שכל אחד יכול להצליח בגדול, מבלי לגרוע מהאחר.

30. למדו להיות מאוזנים:
נוסחת ההצלחה היא איזון. ללא איזון לעולם לא תגיעו להצלחה. כל זרעי הפורענות, הכישלונות, הבעיות והתקלות, מגיעים מחוסר איזון מסוים שהולך וגובר , הולך ונבנה עד אשר מביא לטרגדיה ונפילה. הקפידו לאזן ולשלב את הניגודים שבתוככם , חברו טכניות ויצירתיות, מעשיות ורוחניות,מיקוד וזרימה,אמביציה ופשטות,מהירות וסבלונות, כוחנות ורכות.

31. תנו מהלב:
נתינה מעצימה לאחרים מקרבת אותנו להצלחה בצעדים ענקיים. היא הופכת אותנו לגדולים מלאים ולשופעים ונדיבים. נתינה מהראש – אינה אפקטיבית , היא מזויפת, ריקנית,מלאכותית ואינטרסנטית. לעומת זאת נתינה מהלב היא פשוטה,ישרה, מחוללת קסם ומביאה ברכה לחייהם של אחרים לחיינו שלנו.

32. לעולם אל תתרגשו מכישלונות:
אל תתרגשו מכישלונות ואל תאפשרו להם להגיע אליכם. אם יש לכם כוונה להיות מצליחים,התמקדו בהצלחות שלכם ולא בכישלונות שלכם. כשאתם נחשלים במשהו – למדו להתעלם מהכישלון לחלוטין, למדו לחזק עצמכם במגוון של חיזוקים ופרגונים עצמיים, ולשוב במהירות אל נתיב ההצלחה שלכם

33. פעלו לפי תכנית בנויה היטב:
המשותף לכל הנחשלים היא תכנית גרועה, או העדר תכנית בכלל. תמיד תפעלו לפי תכנית בנויה היטב, השקיעו מאמץ וחשיבה בתכנון אסטרטגי של החיים שלכם,החזון שלכם והיעדים שלכם – ודבקו בה. תכנית טובה ובצוע טוב – מבטיחים הצלחה מסחררת.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

אימון אישי, מודעות עצמית, הגשמה עצמית והעצמה, רוחניות, הצלחה, חוקים להצלחה, טיפים להצלחה