ראשי | העצמה | שמחה מובילה להגשמה וצמיחה

שמחה מובילה להגשמה וצמיחה

שמחה מובילה להגשמה וצמיחה שמחה מובילה להגשמה וצמיחה

שאתה שמח על מה שיש לך אתה מוקיר לאלוהים על המתנות שנתן לך היפות וה"מכוערות". המתנות היפות מתגמלות אותך, ואילו המתנות "מכוערות" מאתגרות אותך ומלמדות אותך להתקדם, להתפתח ולראות את עצמך גודל ומשתנה

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285480

לחיות בשמחה זה חשוב ואפילו מצווה כי שאתה בשמחה אתה משיל מעצמך את כל הטומאה שמעליך, את כל הכאב את כל התסכול, את כל הצער, העצב שפוקד אותך ביומיום, אתה נותן הפסקה לגוף לנפש ולמחשבות מהכאב והצער שפוקדים אותך ואתה מאפשר לאור להיכנס אל חייך וזה מכניס תקווה לחייך.

חשוב כל יום למצוא לעצמך זמן ייחודי לעצמך לא משנה באיזה שיעור של קושי מצער אתה נמצא בו העיקר שתמצא לעצמך זמן שבו תאפשר לעצמך לשמוח:
לשמוח על כך שאתה חי
לשמוח על כך שאתה קיים
לשמוח על כך שאתה בריא
לשמוח על כך שאתה רואה את הבריאה היפה הזו
לשמוח על כך שאתה מפרנס וזן את בני משפחתך בכבוד
לשמוח על כל מה שיש לך בחיים על הטוב והרע שקיבלת
ולשמוח על כל מה שעוד עולה בדעתכם

שאתה שמח על מה שיש לך אתה מוקיר לאלוהים על המתנות שנתן לך היפות וה"מכוערות". המתנות היפות מתגמלות אותך, ואילו המתנות "מכוערות" מאתגרות אותך ומלמדות אותך להתקדם למקום גבוה יותר להתפתח ולראות את עצמך גודל ומשתנה.

כמו שעונות השנה משתנות והיקום משתנה כך גם אנו בני האדם משתנים וצומחים ומתפתחים משנים הרגלים, דפוסים, ואמונות ובכך משדרגים את מציאות חיינו שהופכים לטובים יותר, חכמים יותר ויכולים להשיג את התכלית שלנו בחיים.

שאדם חי בשמחה במיוחד בזמנים קשים, הוא עולה לתדרים גבוהים ובזמן הזה הוא מסוגל לקבל תשובות על מצב חייו, תובנות השגות לגבי סיבות מצבו ודרכי פעולה לשינוי מצבו פתאום הוא מגלה את ההשגחה הפרטית שלו מדברת אליו ונגלית אליו הארה על תכליתו וייעודו. הוא פתאום מקבל "משוב" על תקופות חייו במילים אחרות מגיע יום הדין שלו לגבי דברים שעשה בעברו או בהווה שלו או בכלל בתקופת חיים אחרת ונשמתו הגיעה לעולם הזה כדי לעשות תיקון לעניין. ובהארה הזו האדם רואה את הסיבות לקשיים שהוא חווה בחייו ומשיג השגות ותובנות לגבי העניינים שלו.

לעיתים, בתוך תהליך שכזה אם אדם מצטער ומחפר על מעשיו הקודמים יומתקו דיניו ואף ייסגרו מעגלים. אם אדם יבחר לחיות בצער כל חייו ולהתמסר לתחושת הכאב והצער לא ישיג את שיעוריו ולא יסגור מעגל מעברו ויחיה בסבלו שנים רבות ולא ישיג השגות ותובנות לגבי דרכיו ואף לא יתפתח ויגדל ולא יממש את ייעודו ואת עצמו כל הזמן יחייה בחיפוש עצמי או בסבל.

לכן אדם צריך לפנות לעצמו זמן לשמחה אמיתית וגדולה בחייו על אף הקושי כי השמחה מובילה לאור ולשינוי.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על מיטל אלבז לביא

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285480




עוד באותו נושא:

הגשמה עצמית והעצמה, רוחניות, התפתחות רוחניות, שמחה, שינוי דפוסי חשיבה, לחיות בשמחה, מיטל אלבז לביא