ראשי | העצמה | הצלחה בעזרת NLP

הצלחה בעזרת NLP

הצלחה בעזרת NLP הצלחה בעזרת NLP

כמו בחדר כושר גם המוח הוא סוג של שריר, ככל שמתרגלים יותר עבודה עם החלק היצירתי שבנו (דמיון מודרך), כך נבנית גמישות מחשבתית

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

מכירים את זה, שאתם מביטים באדם ש"הולך לו" ואין לכם מושג איך הוא עושה את זה? אותו אדם לא שונה מכם, מלבד דבר פשוט: לאותו אדם מצליח יש אסטרטגיה לפעולה שמשרתת את המטרות שלו.

כל פעולה שאנו עושים מתרחשת פעמיים: פעם אחת בדמיון ופעם שנייה במציאות. לדמיון יש אפקט חזק המשפיע על חיינו. הדמיון הוא כלי בו אנו בונים אסטרטגיות למידה.
 למעשה, חוויות העבר נשמרות בזיכרון התאי שלנו. המוח הוא כמו תוכנת מחשב שבה חוויות מקוטלגות כחוויות נעימות או לא נעימות. הזיכרון כבר מכין אותנו לחוויה הבאה... אנשים מחפשים שליטה בחייהם וכמה שפחות להיות מופתעים מדברים שקורים להם, לכן רגשות ומחשבות שהתלוו לחוויות העבר נשמרות כנבואה המגשימה את עצמה. (לופ)

ואתם שואלים את עצמכם: למה אני תקוע? עושים השוואות ביניכם לבין אחרים ואולי חלקכם חשים מתוסכלים מהמצב. אותה מסוגלות או אסטרטגיה שאדם אחד בנה משקפת שגם אתם יכולים!!!אושר הוא ערך חשוב בחיינו ואסור לוותר עליו! יש לממש את הפוטנציאל הגלום בתוכנו.

אפשרו לעצמכם לעשות בדיקה פנימית: מה אתם אומרים לעצמכם או מה קורה בחוץ שמעורר את הקושי להשיג את המטרה שלכם? מה הטריגר? איך אתם מתנהגים כשהטריגר עולה? על איזה צרכים, ערכים ואמונות זה עונה לכם? האם ישנם דברים שלקחתם על עצמכם כמובן מאליו מכוח ההרגל!

במקרים שיש קושי לאדם לממש את עצמו כאן "מתערב" NLP על ידי עצימת עיניים המח נכנס לגלי אלפא. גלי אלפא הם מצב של הרפיה בין עיירות לשינה. המקום הזה נקרא: "תת מודע".

מהמקום הזה תחילה עוברים הדמיות בדמיון מודרך. כמו בחדר כושר גם המוח הוא סוג של שריר, ככל שמתרגלים יותר עבודה עם החלק היצירתי שבנו (דמיון מודרך), כך נבנית גמישות מחשבתית.

השלב הזה הכרחי על מנת להשתחרר מדפוסים שמעכבים את השינוי. מפגישה לפגישה מגלים עוד צדדים בתוכנו... האמון במנחה הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה של התהליך. השאלות מאפשרות בדיקה מה כבר מיותר ולא משרת אותנו בחיינו שאפשר לשחרר.

איתור המקור לקושי עושה חיץ בין דברים שבעבר שירתו האינטרסים שלנו לבין מה שהיום רלוונטי בחיינו כדי להשיג מטרות. איתור המקור לקושי יכול להתקשר לעבר, להווה, לאמונות לא מודעות שגדלנו עליהם ועוד...

הגדירו לעצמכם מטרה התנהגותית אותה תרצו להשיג או לשנות, בידקו את קצב ההתקדמות שלכם.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

רוחניות, NLP, דמיון מודרך, שינוי דפוסי חשיבה, אמונות, הצלחה בעזרת NLP