ראשי | טארוט | טארוט: מהי פרישת קלפים?

טארוט: מהי פרישת קלפים?

בכל זמן שחשים כי משהו לא כשורה, שיש התלבטות בחיים ורצים לקבל פתרון לדילמה – ניתן לפרוש קלפים ולקבל את תשובת הטארוט טארוט: מהי פרישת קלפים?

פרישת קלפים היא סידור מערך קלפים בצורה קבועה מראש. הפרישה מגדירה כמה קלפים נפרוס, היכן נניח כל קלף ומה משמעותו של קלף.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כאשר אנו מגיעים לקורא בקלפי טארוט ושואלים אותו שאלה, במטרה לקבל הנחייה, עזרה בפתרון דילמות, ייעוץ עסקי וזוגי או מבקשים לקבל מידע, אין הקורא בקלפים יודע את התשובה והוא נעזר בתהליך מובנה שמותאם לסוג השאלה או המידע שרוצים לקבל. תהליך זה נקרא פרישת קלפים.

מהי פרישה?
פרישת קלפי טארוט היא סידור מערך קלפים בצורה קבועה מראש. הפרישה מגדירה כמה קלפים נפרוס, היכן נניח כל קלף ומה משמעות כל קלף בקריאה.
התכונה החשובה ביותר בפרישת הקלפים היא שלכל קלף יש את המיקום שלו ואת המשמעות שלו עפ"י הפרישה. לאותו קלף יכולות להיות משמעויות שונות לגבי השואל וזאת בהתחשב במיקומו, ביחסיות במיקום, בפרישה שנבחרה ובשאלה או באינפורמציה שמבקש השואל לקבל.

לרוב הפרישות מכילות בין שישה לחמישה עשר קלפים, זהו מספר קלפים שהקורא יכול להשתלט עליו וגם קיימת מספיק אינפורמציה מהקלפים כדי שהפורס יוכל לכסות נושא לעומק ולהגיע לעומק הנפש של השואל. כמובן שניתן גם לפרוש את כל שבעים ושמונה הקלפים בכדי לקבל את המערך של כל חיי השואל או שניים עשר קלפים לקבלת מערך הכוכבים והשפעת האסטרולוגיה. מאידך, ניתן לפרוש קלף אחד לקריאה יומית, זה מומלץ, אפשרי ואפקטיבי.

תהליך הפרישה:
תהליך פרישת הקלפים הוא תהליך פשוט והוא מתבצע כך: השואל מערבב את הקלפים וחותך את הקלפים, הקורא פורש את הקלפים במערך הפרישה הרצוי לפי סוג השאלה והמצב, כאשר לכל מיקום, יחסיות במיקום ומשמעות הקלף באה לידי ביטוי.

משמעויות:
כאשר פרשנו את הקלפים, כל קלף מקבל את המשמעות שלו לפי המיקום שלו בפרישה והוא נושא בתוכו את המשמעות שלו. כאשר מחברים את המיקום, היחס לקלפים אחרים בפרישה ואת משמעויות הקלף, מקבלים שילובים ומתפתח בעצם סיפור, הוא סיפור החיים שעונה לנו על השאלה/ות שנשאלו. קבלת ההשראה לסיפור, סיפורו בעניין ובהתלהבות, זה אחת המתנות הגדולות של קוראי קלפי הטארוט.

הסביבה:
סביבת קריאת קלפי הטארוט כוללת את המערך הפיזי בו אתם נמצאים ואת המצב הנפשי רוחני. חמשת האלמנטים המשפיעים ביותר על מצב זה והיכולת להפיק מפרישת הקלפים את המירב הם:
הפתיחות.
השלווה.
ההתמקדות.
הערנות.
הכבוד.

הפתיחות בה מגיעים לקריאת הקלפים, הנכונות לקבל את מסרי הקלפים, השלווה בה נמצאים, ההתמקדות במסרים, שלפעמים הם עקיפים וחלקיים, ערנות וחידוד החושים לקראת פרישת קלפים והכבוד שאתם מעניקים למשמעות הקלפים. הם הגורמים שיעזרו לכם בפרישה נבונה, בעלת משמעות שתעזור לכם בחייכם ותשמש כלי לקבלת החלטות נבונות.

חמשת הגורמים שהוזכרו הינם חשובים, אך לא הכרחיים, יכולה להתבצע קריאה מצוינת גם ללא הגורמים שצוינו קודם. בכל זמן שחשים כי משהו לא כשורה, שיש התלבטות בחיים ורצים לקבל פתרון לדילמה – ניתן לפרוש קלפים ולקבל את תשובת הטארוט.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

טארוט, קלפי טארוט