ראשי | טארוט | טארוט: איך הקלפים יודעים?

טארוט: איך הקלפים יודעים?

האמונות שלנו ועוד רבות וטובות אחרות עוזרות לנו בניסיון שלנו, בני האדם, ליצור שליטה בעולמנו. טארוט: איך הקלפים יודעים?

מדוע הקריאה בקלפים מעניקה תשובות אמינות. לסקפטים ולאלו שפחות..

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285477

שאלות רבות, בנוסח "למה שאנשים נורמלים ומציאותיים יאמינו שהקלפים יכולים להצביע על הקורה בחייהם", נזרקות חדשות לבקרים לחלל האוויר (או על גבי מסך המחשב). רוב האנשים שלא "מאמינים" בטארוט מנסים לקבל הסבר מספק בדמות חוק או עיקרון, שיניח את הדעת ויסביר מדוע זהעובד?? או במילים אחרות "איך זה עובד באמת".

התשובה , בדיוק כמו השאלה, מעט מורכבת, ולכן תצטרכו להתאזר במעט סבלנות ולהמתין לסוף הכתבה. עכשיו, אשאל שאלה פשוטה- האם אתם מאמינים שתקבלו תשובה בסוף?? אם אתם עונים "כן" סימן שיש בכם איזושהי אמונה, לפחות בי, אבל גם אם אתם עונים "לא" אני בטוח שאתם מאמינים במשהו. אחדים מאמינים בסדר שמביא להצלחה, אחרים מאמינים בניהול זמן נכון ויש כאלו שמאמינים בעין הרע.

כל האמונות הללו ועוד רבות וטובות אחרות עוזרות לנו בניסיון שלנו, בני האדם, ליצור שליטה בעולמנו. וכך, באופן טבעקי והמשכי מתנהלים חיינו. או במילים אחרות- ההתנהלות שלנו בחיים היא ההשתקפות של האמונה שלנו, של דרך ניהול העולם שלנו. אבל, חשוב שנבין- כל הדברים הללו לא פועלים סתם כך, אלא, נובעים מתוך עיקרון אחד שהוא בעצם חוק: חוק המיקרו והמאקרו קוסמוס. זהו חוק בסיסי שחל על כל מה שקורה לנו בחיים, ולפיו, מה שקורה במיקרו קוסמוס, קורה גם במאקרו קוסמוס, כאשר את המיקרו קוסמוס מייצג האדם הפרטי, ואת המאקרו קוסמוס מייצגת הסביבה. ולמה הכוונה?

אם האדם (המיקרו) מרעיל את כדור הארץ (המאקרו), אז כדור הארץ "יחזיר" לו בדרכים שהוא מכיר (החור באוזון), וזו רק דוגמא אחת. אם אדם קם בבוקר על צד שמאל כל היום שלו יתנהל באופן עקום למדי, ואם במקרה אנחנו תוהים בינינו לבין עצמנו אם אדם אחר כועס עלינו , אנחנו רק צריכים לבדוק אם אנחנו כועסים עליו- מערכת כלים שלובים שכזו. אבל, הדרך הטובה ביותר להדגים את החוק היא באמצעות הפתגם הידוע "אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה". מה שסובב אותנו בחיים מייצג אותנו ומהווה בבואה של חיינו. וגם אם נקשה מעט ונאמר "במהלך החיים מתחלפים החברים" עדיין נצטרך להבין שאלו דברים שלא קורים סתם. אם אנחנו מחליפים חברים (רמת המאקרו), סימן שחל בנו שינוי. אדם עובר שינויים במהלך חייו, ולפיהם מתנהל מחדש ויוצר סביבו מערך שלם של אנשים חדשים. שימו לב מי חבריכם עכשיו וראו איך זה משקף את עולמכם הפנימי.

כך, באופן חוקי למדי מתנהל לו העולם. מערכת של שיווי משקל שנועדה לאזן את המערכות הקיימות ולפיה כל מה שקורה במיקרו קוסמוס יקרה גם במאקרו קוסמוס.

ומה הקשר של כל זה לחפיסת הקלפים אתם בוודאי שואלים?
חבילת הקלפים על כל 78 הקלפים שבה, מייצגת את האדם עצמו על כל ההוויות שלו. מאותו רגע שמגיע האדם לקורא בקלפים שום דבר איננו מקרי ואיננו קורה "סתם"- הכל נתון תחת החוק של המיקרו והמאקרו קוסמוס. כאשר האדם, השואל, מערבב את חפיסת הקלפים, הוא מערבב את המיקרו שלו, את עצמו. לאחר שהשואל מסיים לערבב את חפיסת הקלפים, הקלפים מוכנים , ומתאימים בדיוק לחיי השואל.

בנקודה זו חפיסת הקלפים מייצגת את השואל וכל קלף מתאים בדיוק למצב בו הוא נמצא בחיים, בדיוק כמו חוק המיקרו והמאקרו קוסמוס.

בהצלחה...

טארוט חלומות וקצת יותר - האתר של שגיא מנדלבוים

ליצירת קשר ופרטים נוספים על שגיא מנדלבוים

 

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285477




עוד באותו נושא:

מיסטיקה, טארוט, קלפי טארוט, קורא בקלפים, שגיא מנדלבוים