ראשי | טארוט | קלפי רפואה אינדיאניים

קלפי רפואה אינדיאניים

קלפי רפואה אינדיאניים קלפי רפואה אינדיאניים

הקלפים האינדיאניים נוצרו מתוך המסורת והמנהגים של האינדיאנים תושבי אמריקה. את היכולת להבין את המסרים של החיות העבירו האינדיאנים מדור לדור

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285857

הקלפים האינדיאניים נוצרו מתוך המסורת והמנהגים של האינדיאנים תושבי אמריקה. האינדיאנים מייחסים חשיבות עליונה לעולם הטבע, ל"אמא אדמה" – מבחינתם יש להתייחס לטבע בכבוד רב ובהערכה. זה בא לידי ביטוי בכל המנהגים ואורחות החיים  שלהם.

המתת בעל - חיים למשל, הייתה דבר שלא נעשה כלאחר יד. בשבטים מסוימים נהגו לפני יציאה לציד לשאת תפילה לכבוד החיה הניצודה, כשהם מסבירים מדוע המעשה הכרחי ונחוץ. האינדיאנים ראו את בעלי החיים כשווים להם בטבע – הם פנו אל החיות ודיברו אליהן והאמינו שהחיות מקבלות ומבינות מסרים, ואף מעבירות אליהם מסרים משלהן.

את היכולת להבין את המסרים של החיות העבירו האינדיאנים מדור לדור. השאמאנים וזקני השבט היו מתכנסים ליד המדורה בצד צפון כדי לייעץ לבני השבט. האדם שבא להתייעץ היה מוציא מתוך שקיק עצמים שלוקטו מעולם החי, כגון: שן של זאב, טפרים של דוב, נוצה של נשר ועוד, והיה מניח על האדמה. השאמאן היה בוחן את העצמים ואת צורת הנחתם על האדמה ועל פי זה מוצא את המסר או התשובה עבור אותו אדם. המסרים היו מכל התחומים – בריאות, עבודה, משפחה, חברים, התפתחות וצמיחה ועוד.

כוונתה של הרפואה האינדיאנית היא לגרום לכל החיים עלי אדמות להיות בהרמוניה מלאה עם היקום.

דיויד קרסון וג'יימי שמס ערכו את כל הידע הזה בספר ובקלפים. בכל חפיסה יש 52 קלפים שעל כל אחד מהם מצוירת חיה. הקלפים האינדיאניים מייצגים ריפוי דרך החיות: לכל חיה יש את האיפיון העיקרי שלה – תכונה או כושר – שמשמש כמסר בשבילנו. ע"י הבנת המסר אנו יכולים לרפא אספקטים מסוימים בחיינו.

לדוגמא, מי שיוצא לו בפריסה קלף של כלב יודע שהוא צריך להתייחס לנושא הנאמנות (שזו התכונה העיקרית של הכלב) באיזשהו אספקט של חייו, וזו יכולה להיות ה"תרופה" לבעיה המסוימת שלו.

דוגמא אחרת – מי שיוצא לו קלף של נחש בפריסה צריך להתייחס לנושא של שינוי שהוא חייב לעשות בתחום כלשהו בחייו.

יש כמובן כמה פריסות שמוציאים בהתאם לשאלה. כמו כן, ישנה גם פריסת ה"טוטם", בה מוציאים 9 קלפים, חד-פעמית, שמשקפים את הפוטנציאל של האדם בגלגול הנוכחי.

עם הקלפים אנו יכולים לקבל תשובות בתחומי החיים השונים, והם יעילים במיוחד בשאלות הנוגעות למאפייני אישיות, יחסים, הכוונה מעשית, תהליכים, התפתחות אישית.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על רנה רז גילו

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285857




עוד באותו נושא:

קלפי רפואה אינדיאניים, קלפי רפואה, התפתחות אישית, ריפוי דרך החיות, מאפייני אישיות, רנה רז גילו