ראשי | טארוט | סמלי הסדרות בקלפי הטארוט

סמלי הסדרות בקלפי הטארוט

סמלי הסדרות בקלפי הטארוט סמלי הסדרות בקלפי הטארוט

במשך השנים תרבות הקריאה בקלפי טארוט התפתחה וכיום, יותר מאי פעם, הפופולאריות של קלפי הטארוט גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט אשר עוזרות לנו לגלות את צפונות הפנימיות העמוקה שלנו ולחזות את העתיד

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285480

קלפי טארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא, המפרש את הקלפים. הקריאה בקלפי טארוט מתחילה בכך שהשואל מערבב את הקלפים ובוחר מהם. הקורא פורש את הקלפים שנבחרו במערך מסוים, הנקרא פרישת קלפים. לכל מיקום במערך הפרישה יש משמעות: כל קלף מסמל דבר אחר, אותו מפרש הקורא. כך הוא עונה על השאלות שנשאל.

במשך השנים תרבות הקריאה בקלפי טארוט התפתחה וכיום, יותר מאי פעם, הפופולאריות של קלפי הטארוט גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט אשר עוזרות לנו לגלות את צפונות הפנימיות העמוקה שלנו ולחזות את העתיד.

קלפים רגילים בעצם הם קלפים טארוט רק בסדרה של הארקנה הקטנה. קלפים בנויים מהסדרות:
חרבות, מוטות, גביעים, ומטבעות כאשר:
לג'וקר אין שימוש.
קלפי חרבות מסמלים מזלות אויר- מאזניים, תאומים, דלי
קלפי מטות מסמלים מזלות אש - טלה אריה וקשת.
קלפי גביעים מסמלים מזלות מים - סרטן, עקרב, דגים
קלפי מטבעות מסמלים מזלות אדמה - שור, בתולה, גדי
 
הערות כלליות:
קלפים אדומים בד"כ מסמלים על כך שהשואל נמצא במצב יציב ובטוח והתשובות בד"כ חיוביות.
קלפים שחורים בד"כ מסמלים על כך שהשואל נמצא במצב מעורער שלילי והתשובות יהיו בד"כ שליליות.
 
קלפים בסדרת החרבות
קלפים בסדרת חרבות מסמלת המון הפגנת רגשות מוחצנים הדברים בדר"כ נעשים בכוחניות, ולעיתים אפילו כוחניות יתרה, מרדנות ומביאים לשינויים חדים וחריפים שנגרמו מיוזמתו של השואל.
תקופה של חוסר ודאות עם המון ערפל באויר כשמדובר בפרשות דרכים ודרך הפעולה לא ברורה. במצב של קיפאון קלפים בסדרת חרבות מרמזת לעיתים על קיפאון ממושך מידי שעלול לגרום לכך השואל יאחר את הרכבת.

קלפים בסדרת חרבות מסמלים סיומים של דברים בלא מחשבה על המשך השתלשלות העניינים וההשלכות שלהם.

בשאלות בענייני הלב התשובה תהיה אהבה נכזבת וצער גדול הרס וחורבן ואפילו לתאר מצב של משבר נפשי קשה.

בשאלות שקשורות להפסדים, קלפים בסדרת החרבות, מסמלים על הפסד במרמה של היריב או אלימות ואכזריות.

למשל בשאלה של האם אני אשאר במקום העבודה?
ויצא למשל בתשובה הסופית קלף 5 חרבות הכוונה תהיה שמישהו שם רגל והכשיל את השואל בצורה מכוונת ולא ישרה למשל הלך והארה לבוס את כל מגרעותיך בכוונה שזה ישתכנע שהשואל לא ראוי לעבודה על מנת שיפוטר.

אבל מצד שני אם יופיע קלף 7 חרבות עלול להיות סמל למצב שבו השואל עצמו מתנהג בערמומיות ומטעה את אויביו גם אם האמצעים לא כשירים תלוי בקלפים השכנים בפריסה. יחד עם זאת יכולה לבוא דוקא אזהרה לשואל לגבי זה שאויביו מתנהגים במרמה כלפיו הכל תלוי בקלפים השכנים בפריסה.

קלפים בסדרת החרבות, מסמלים, שהשואל בורח ממצב קשה של חוסר אונים ע"י עזרה באנשים אחרים ואו ע"י נסיעה לחו"ל לתקופת מה - לא ירידה מהארץ אבל השואל אינו פותר את הבעיות והגורמים שמפריעים לו ופוגעים בו היום עוד ישובו והוא ימצא את עצמו שוב בסיטואיצה במצב כזה או אחר בעתיד.

בד"כ קלפים בסדרת החרבות מסמלים בעניינים של הרגש קשר עם אדם נשוי או קשור במחויבויות אחרות, סמל לשהייה במקומות סגורים כלא או בית חולים ועל קשיים שהאדם כבול בגלל שיש לו מגבלות שאין לו שליטה עליהן ובד"כ נובעות ע"י גורמי חוץ .

קלפים בסדרת הטלטלן
קלפים בסדרת המטות מסמלים המון חכמה, יצירתיות, דינמיות, ראשוניות, יוזמה, והנהגה ושליטה, התפתחויות חיוביות שיתוף פעולה וסביבה אוהדת תחרותיות בעלת אופי יוצר ומקדם, הגשמת צפיות, תקשורת נסיעה ולימודים.

בתחום עסקי קלפים בסדרת המוטות מסמלים שפע חומרי שנוצר מעבודה קשה ובעניני הלב ביסוס יחסים וסימן להצעת נישואין או לידה (כמובן שצריך לשים לב לקלפים השכנים בפריסה)
יחד עם זאת במצב של חוסר זהירות מפני סכנות נסתרות גורמים עוינים עלולים להתנכל לשואל ולעשות הכל על מנת לסכל את התוכניות והיוזמות של השואל ואז יבוא גדול והשואל יוותר על כל היוזמות העסקיות שלו.

קלפים בסדרת הלבבות
קלפים בסדרת הגביעים בד"כ עוסקים בנושאים רגשיים ונוגעת בנושאים שיגרמו שמחה ואושר רגשי לשואל. התחלת קשרים חברתיים חדשים או אהבה חדשה, שפע, עונג, הנאה, חגיגות, לעיתים דחית קשר או נטישה, אכזבה או תחושת כישלון לעיתים געגוע לזיכרונות נעימים או נושאים שעולים מהעבר אשליות ופנטזיה, וחתונה ואושר גדול.

קלפים בסדרת המטבעות
קלפים בסדרת המטבעות עוסקים בענייני כסף מצב כלכלי טוב או רע פתיחת עסק חדש מילגה מתנות ופעילויות מעשיות, הערכה, וכבוד, תהילה הצלחה רווח, סמל לפרשת דרכים שמחייבת החלטה גורלית בנושא של בחירת כיון במישור האישי והכלכלי.
סמל לעבודה קשה בלי תמורה לעבודה הקשה, הישגים נמוכים.

לפריסת טארוט יומית לחצו כאן

רוצים להתייעץ בשיחה אישית עם קוראים בקלפים? לחצו כאן!

ליצירת קשר ופרטים נוספים על מיטל אלבז לביא

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285480




עוד באותו נושא:

קריאה בקלפי טארוט, קוראים בקלפי טארוט, טארוט ככלי טראפויטי, סמלי הסדרות בקלפי הטארוט, סמלי הסדרות, קלפי מטבעות, מיטל אלבז