גיל דהן

ID: 6024044596 EX: 332 גיל דהן

רפואה סינית עתיקה

לקבלת יעוץ אישי מגיל דהן התקשרו בכל שעה: 072-2285861

גיל דהן - רפואה סינית עתיקה. אנחנו שמחים לראיין במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי את גיל דהן העוסק ברפואה סינית עתיקה. גיל דהן מורה ומטפל  ברפואה סינית עתיקה - דיקור סיני,  בעל וותק וניסיון רב בתחום, כבר מעל 18 שנים.
כיום מלמד במסגרת לימודי חוץ של האוניברסיטה העברית בביה"ס לרפואה סינית עתיקה בפקולטה לחקלאות ברחובות.

לגיל קשת רחב של מטופלים מתינוקות ועד גיל הזהב. לקוחותיו יכולים להגיע לקליניקות שלו בתל-אביב, גבעתיים או למושב חדיד ולקבל טיפולים ברפואה סינית עתיקה לבעיות פיזיות, מנטאליות ורגשיות שונות, כמו גם בליקויים אורתופדיים, מצוקות במערכת הנשימה, עיכול, ילדים, לחץ דם גבוה כאבי ראש ועוד.

בזמן שהותו בטיול במזרח נתקל גיל לראשונה בנפלאות הרפואה הטבעית כאשר צפה בזמן אמת, במטפלת מצילה אישה מעקיצות מדוזה קשות בעזרת צמחי מרפא מקומיים. אירוע מכונן זה הוביל אותו לבסוף ללימודי רפואה סינית בארץ.

עם סיום לימודי הרפואה הסינית המסורתית, חש כי הוא רוצה להעמיק ולמד אצל מאסטר הולנדי מפורסם את השיטה הסינית העתיקה שנתיים נוספות. גיל מצא כי השיטה העתיקה מעמיקה יותר מן השיטה המסורתית מבחינת עוצמת הטיפול והשפעתו לטווח הארוך.

האהבה לגישה הסינית וההצלחה בטיפולים הולידו עימן רצון להנחיל את השיטה לאחרים, וגיל הצטרף לצוות ההוראה בביה"ס לרפואה סינית עתיקה בו הוא מלמד במסירות רבה עד היום.

מי קהל היעד שלך?
"קשת רחבה מאוד של לקוחות החל מתינוקות ועד קשישים.
אני מטפל במגוון בעיות: אלרגיות, ריאומטולוגיות, עור, מחלות מעי דלקתיות, גניקולוגיה, פריון ועוד.

מקרים מורכבים אינם מרתיעים אותי, להיפך, הם יוצרים אתגר וטיפול מעמיק. הדיקור הסיני טומן בחובו קסם מיוחד והשפעה חזקה ברבדים הפיזיים והנפשיים כאחד. במקביל, חשוב לי לעבור תהליכים עם הלקוחות ולהשריש את החשיבות באורח חיים בריא ותזונה נכונה".

מה הייחוד שלך ממטפלים דומים בתחום?
"ראשית אני מטפל בשיטה הסינית העתיקה שהיא ייחודית לכשעצמה. מעבר לכך אני מצליח להגיע לרמות אבחון גבוהות, לגלות טראומות מן העבר ודפוסים מחשבתיים החבויים בתת המודע, יכולת אבחון זו מובילה לבניית טיפול אפקטיבי עבור הלקוח וכמובן לתוצאות מדהימות". 

מה השיטה שלך? איך מתבצע הטיפול ?
"תחילה אני מתשאל את המטופל ומתמקד בהיסטוריה הרפואית שלו. לאחר השיחה אני עורך אבחון של דופק ולשון ואף אבחון של מפה אסטרולוגית. באמצעות כלים אלו אני מתאים טיפול אישי. הטיפול מותאם לכל אדם באופן מדויק בהתאם למצבו הרפואי וכן הפסיכולוגי והאנרגטי שלו".

למה אתה מתכוון כשאתה אומר "האנרגיה של המטופל"?
"לכל אדם יש מבנה אנרגטי שונה, כמו שלכל אדם יש אישיות שונה ואורח חיים אחר. לדוגמא, לא אתאים טיפול זהה לאיש מחשבים כמו לחקלאי עובד אדמה. מהות האנרגיה שהשניים מבטאים בחייהם היא שונה ולכן גם הטיפול הסיני יהיה שונה".

דיברת על בעיות גניקולוגיות ופריון. כיצד אתה מטפל במקרים מסוג זה?
"אני מלווה זוגות רבים בתהליכי הפריה מלאכותית כתמיכה בטיפול המערבי להפחתה ומניעה של תופעות לוואי ולעידוד ההשפעה החיובית של הטיפולים ההורמונאליים. מגיעות אליי גם נשים עם בעיות הורמונאליות שונות כגון: ווסת לא סדירה, שחלות פוליציסטיות ועוד. במקרים מסוג זה הדיקור הסיני יוצר איזון בגוף האישה ומוביל לתוצאות מופלאות".

גיל מוסיף ומספר על נשים שמתקשות להיכנס להריון למרות שאינן סובלות מבעיות הורמונאליות מוגדרות. במצבים מסוג זה נותן מענה איכותי בדיקור סיני להשבחת הזרע, עידוד הביוץ וקליטת הזרע והביצית ברחם.

מילות סיום המהוות את מהות עבודתך
"העבודה שלי היא למעשה אומנות ואורח חיים ואני מאוד אוהב אותה. אני סבור כי ברגע שיותר אנשים יראו ויחשבו דרך העיניים הסיניות, הדברים יראו אחרת והאופטימיות תחזור. אני רואה איך אנשים מתנהלים מבחינה תזונתית ואת ההשלכות לכך וחבל לי. הייתי שמח לחיות בעולם בו אנשים היו מקשיבים יותר לגופם ולקולם הפנימי ופחות פונים לתרופות כימיות וממכרות בקלות וללא צורך אמיתי."

לגיל יש אהבה למקצוע ורצון לעזור לאנשים וזה מתבטא בגישה שלו למקצוע הן מבחינה טיפולית והן מבחינת לימוד והעברת הידע לתלמידיו.

"אני גאה להפיץ אמונה זו דרך המטופלים והסטודנטים שלי שנהנים מבריאות יציבה ובטחון בעצמם ובגופם".

אני מזמין אתכם לטפל בעצמכם בגישה טבעית בעזרת הרפואה הסינית העתיקה,
לנהל אורח חיים בריא ותזונה נכונה.

הרפואה הסינית העתיקה בעלת השפעה חזקה ברבדים הפיזיים והנפשיים כאחד.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285861
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף שיעניין אותך נמצא כאן

לקבלת יעוץ אישי מגיל דהן התקשרו בכל שעה: 072-2285861




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה