ראשי | מטפלים מומלצים | טובי אלון

טובי אלון

ID: 650872274 EX: 182 טובי אלון

ידי זהב – עיסויים ברמה אחרת

לקבלת יעוץ אישי מטובי אלון התקשרו בכל שעה: 072-2285524

בעידן המודרני, מרבית האנשים ובמיוחד בארצנו הקטנטונת חיים ב"סיר לחץ" הכולל מתחים ולחצים מגוונים. טיפולי גוף- נפש שהפכו בשנים האחרונות לטרנד אופנתי הם לא רק פינוק גרידא אלא צורך השעה, לכל אדם שרוצה לשמור על בריאותו ושפיותו.

טובי אלון, מעסה בעל ידי זהב, משלב בקליניקה הפרטית שלו שיטות מגע ייחודיות וטיפול אצלו מהווה חוויה מיוחדת במינה המהווה פסק זמן חיוני במרוץ המטורף של החיים ו 'בועה של שפיות', הקלה מיידית מכאבים ושלוות נפש עמוקה.

בוקר יום ראשון. אני מתעוררת בבהלה לקול צלילו הצורמני של השעון המעורר. קשה להשתחרר מהחמימות הנעימה שבמיטה ומקורי השינה שעדיין עוטפים אותי בשאריות זנבו של חלום, אבל אני יודעת שעלי לקום ליום עמוס. כשאני מתרוממת מהמיטה כאב חד מפלח את גופי ומזכיר לי את הבעיה הכרונית ממנה אני סובלת שנים. אני מזכירה לעצמי שעליי להיות אסירת תודה על שאני מתחילה את היום במפגש – עיסוי שנקבע מראש עם טובי אלון מכפר יונה.

נסיעה קצרה ואני מוצאת את עצמי בחדר המתנה קטן וחמים בו אני פוגשת לראשונה את טובי, איש מקצוע מומלץ, עם חיוך בעיניים, שמזמין אותי להיכנס ישירות לחדר הטיפולים. נכנסתי לחדר טיפולים רחב ידיים מדהים ביופיו ועיצובו מיוחד, אפוף בניחוחות שמנים ארומאטיים, אור עמום, נרות ומוסיקת רקע מלטפת המשרים אווירה קסומה ומבטיחה. טובי יצא מהחדר, התפשטתי ונשכבתי על מיטת טיפול רחבה ונוחה ממתינה בציפייה לבאות.

טובי נכנס לחדר ולאחר שאלות קצרות בנוגע לבריאותי והעדפותיי והתחיל לעבוד. כבר במגע הראשוני הבנתי שאני מצויה בידיים המקצועיות ביותר שיש. מגע מיוחד, עדין ורגיש מצד אחד, חזק ועוצמתי מצד שני. שילוב נדיר ומדויק. לאחר שעה ארוכה בה טובי מעסה את כל שרירי גופי הדואבים, הוא מתחיל בכפות הרגליים, רגליים, גב, שכמות צוואר, לא מוותר על אף מפרק אצבע או בוהן ולא מפספס אף שריר ואף נקודה כואבת, כאילו הוא 'קורא' את מחשבותיי ותחושתיי. לאט לאט משתלטת עליי תחושה של שלווה כאילו ישנתי מספר שעות שינה עמוקה וטובה. גופי רפוי ואני עטופה חמימות נעימה שרועה בהתמסרות עמוקה על מיטת הטיפולים, מרגישה התרוממות רוח ומסרבת להיפרד מתחושת העונג והנינוחות שנחה עליי. לאחר שהסתובבתי זכה פלג גופי הקדמי לפינוק יסודי ולאחר עיסוי הפנים והקרקפת, כשנדמה היה שהטיפול הסתיים, הגיע הקינוח. הדובדבן שבקצפת. שילוב של קערות טיבטית. חוויה קסומה מעולם אחר. צלילי הקערות עוטפות אותי מכל הכיוונים ומעבירות אותי במיידי למקדש במזרח הרחוק. הצלילים הקסומים, הויבראציות המרעידות את כל הגוף פותחות צ'אקרות ומאדירות את עוצמת החוויה הרוחנית שבטיפול. סיום מדהים שבסופו נשארתי לשכב, נהנית מהעולם הקסום בו הייתי, חוזרת אט אט למציאות עד ש....אין ברירה, צריך להתלבש (אפשר גם להתקלח במקום. אני העדפתי להישאר משומנת).

קמתי מהמיטה ו...רגע, לאן נעלם כאב הגב שלי? פשוט איננו. אני מרגישה קלילה ומשוחררת, רגועה ושלווה מלאת מרץ וכוחות מוכנה להתמודדות עם שבוע עבודה מלא ולחוץ. טובי מזמין אותי לכוס תה ב'זולה' המרוצפת, תחת עץ תאנה רחב צמרת ומזרקת המים המפכפכת במוסיקה ערבה המתמזגת עם ציוץ הציפורים. פסטורלי. טובי מראה לי את הג'קוזי (המתאים לששה אנשים) למי שחפצים בטיפול משודרג פינוקי, חגיגת יום נישואין, יום הולדת, מסיבת רווקות או סתם פרגון עצמי.

"ספר לי קצת על עצמך" ביקשתי. "אין הרבה מה לספר" השיב טובי. "לאחר שפרשתי משרות בצבא קבע החלטתי להתמסר באופן מקצועי לתחום העיסוי שתמיד היה קרוב לליבי. גם לפני שלמדתי, תמיד חברים התיישבו לפני על הרצפה כי ידעו שהידיים שלי ילכו אוטומטית לכוון השכמות והצוואר שלהם". טובי למד את מקצועות העיסוי אצל משה מורנו הידוע, שכבר בשיעור הראשון שאל אותו "איפה אתה עובד"? "הוא היה הראשון שזיהה בי את הפוטנציאל והיכולת אותה פיתחתי במהלך השנים".

"מורים טובים ומכללות יקנו לך טכניקה ויתנו לך כלים ראשוניים לעבודה. השאלה אם תהייה מעסה מהשורה הראשונה או סתם 'עוד מסאז'יסט' תלויה במה שיש לך בלב ובמה שמתחבא בין הידיים". לטובי יש את שניהם ובגדול.

טובי נחשב כיום לאחד מעשרת המעסים הטובים בארץ. כ 13 שנות ותק כמעסה, עבד בחמי געש, מלון בלו ביי שייפ (מבית הולמס פלייס) מועדון כושר 'היט', קאנטרי אליצור ועוד ועוד. הלקוחות המגיעים אליו מקבלים תחת ידיו המנוסות "עיסוי מעולם אחר". המשפט אותו הוא מרבה לשמוע הוא "מדהים מה שזוג ידיים טובות יכול לעשות".

בקליניקה של טובי אלון שני חדרי עיסוי, כשלצידו עובדת מעסה חמודה ומקסימה, אשת מקצוע המסייעת בטיפולים זוגיים, קבוצתיים או כשמעוניינים דווקא במטפלת.. כמו כן, טובי אלון מומחה בכל סוגי העיסוי הומלץ בערוץ 10 בתחום עיסוי נשים בהריון והוא אחד היחידים בארץ בעל מיטה מיוחדת לעיסוי נשים בהריון המאפשרת להן לשכב על הבטן כמו בעיסוי רגיל.
אז אם יש לכם כאב/בעיה פיזית או שסתם בא לכם ליהנות ולפרגן לעצמכם או לאהוביכם משהו מיוחד אז זו הכתובת.
הייתי שם. אני כותבת מניסיון אישי.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על טובי אלון לחצו כאן
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו: 072-2285524
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מטובי אלון התקשרו בכל שעה: 072-2285524




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה