גלית נתן

ID: 6022937791 EX: 418 גלית נתן

נומרולוגיה - כלי להעצמה אישית.

לקבלת יעוץ אישי מגלית נתן התקשרו בכל שעה: 072-2285437

כבר בגיל צעיר, 'ידעה' פרטים אישיים על אנשים שפגשה עוד לפני שפתחו בפניה את סגור ליבם.  גלית נתן, ניחנה בתכונות נדירות של תיקשור ייחודי שהיא קוראת לו 'אינטואיציות חזקות מאוד'. בעזרת הראיה המעמיקה שלה,  היא יכולה לראות ולפענח את סודותיהם וצפונות גורלם של אנשים שהיא פוגשת ולכוון אותם למקום הנכון. ה'מפתח' בו היא משתמשת – שילוב עם נומרולוגיה.

נתיב חייה של נתן, היה פתלתל ומתעתע, כמו שזה קורה לרבים מאיתנו. במשך שנים, בחרה בכיוון של עבודה  'רגילה' בבנק, שם בילתה שמונה שנים תמימות, עד שהרגישה ש'לא עוד' ושהגיע הזמן לשינוי. לפני כעשור, חל המפנה המשמעותי בחייה והיא פנתה ללמוד לעומק את התחום הרוחני והתמחתה בנומרולוגיה. מאז היא עוסקת בתחום זה, כל יום וכל היום, ומכריזה כי מצאה את האושר ואת יעודה האמיתי בחיים.

נתן למדה על בשרה שאדם באמת צריך להיות ב'מקום הנכון לו', אחרת - אין איזון בחיים, אין סיפוק ואין תחושת הגשמה החשובה כל כך לכולנו...

"שנים רבות עבדתי בבנק אבל זה לא היה בדיוק זה" היא מסבירה..... "זה היה תהליך אבל יום אחד הרגשתי שהגעתי לקצה גבול היכולת ואני חייבת שינוי. ביקשתי העברה לסניף אחר ושם אכן השתנתה כל התמונה. גיליתי בין העובדים כמה אנשים שהראו לי שאפשר גם אחרת... הם עבדו בבוקר בבנק אך במקביל גם עסקו בתחום הרוחני שהיווה עבורם את החלק החשוב יותר בחיים. התחברתי אליהם מיד והבנתי שמצאתי את הכיוון הנכון. קיבלתי מהם הרבה אהבה ועידוד ואת האומץ לחזור לעולם המיסטיקה שמאז ומתמיד התעניינתי בו".

ההזדמנות לפריצת הדרך הגיעה לפני כשש שנים, בעת שנתן הייתה בחופשת לידה, במהלכה ניתנה לה הזדמנות לפרוש מהעבודה. היה דרוש לכך אומץ רב והיה מי שהרים גבה בפליאה איך אפשר לעזוב משרה בטוחה ומתגמלת של מנהלת מחלקה עם כל התנאים הכלכליים הטובים, אבל היא הרגישה ש"משהו מאוד בסיסי חסר לי בחיים וזה הדבר הנכון עבורי לעשות".

נתן פנתה ללימודים, בין היתר, אצל עופר קיסרי ואף החליטה שתהיה נומרולוגית מומחית. כבר מהתחלה היה ברור לה תתעמק בנושא הנומרולוגיה ואכן היא עושה זאת בדרך המיוחדת שלה, בייעוץ אישי, הרצאות, סדנאות וקורסים.

איך בדיוק את מנתחת ומפענחת את המספרים ומה משמעותם למתייעץ?
"המפה הנומרולוגית שאני מכינה, כוללת את תאריך הלידה העברי והלועזי וכן אני לוקחת בחשבון את הגיל ואת התקופה בחיים של כל מתייעץ ספציפי. כל שנה תשיעית מתחלפת האנרגיה שלנו ולכן חשוב גם לדעת באיזה שנה אישית אנו נמצאים. כמו כן, אני בודקת את צירופי מגן דוד של האדם. דרך תאריך הלידה העברי, ניתן לברר את התדר איתו נולד האדם ובאמצעות תרגום האותיות לגימטריה ניתן לנבא את מהלך חייו. שם האדם, הוא מעין צופן ולכן בחירת שם ילד/ה הוא מהלך חשוב שיש לתת עליו את הדעת כי הוא יהיה בעל משקל רב בחייו. "בעזרת השם" הוא ביטוי שממחיש בנוסף למשמעותו הרגילה, כי שם האדם קובע האם יגשים את הפוטנציאל המיטבי שנולד איתו או יתנגש בו. אני מייעצת ומעודדת הורים צעירים לתת שם מיטבי לרך הנולד כדי שיוכל לחיות מתוך עוצמה ולהתקדם בחיים. אנשים מבוגרים שנתקלים בקשיים חוזרים ונשנים בחיים, יכולים באמצעות יעוץ פרטני, לקבל הכוונה לגבי בחירה של מקצוע או עיסוק שבאמת מתאים להם כדי לחיות ולהגשים את ייעודם, כך שיצליחו במעשיהם".

איך ניתן בעזרת הנומרולוגיה לקבל כלים מעשיים לחיים?
"אפשר להבין ולהגיע לתובנות, להתייעץ מתי זה עיתוי מתאים לעבור דירה או להחליף עבודה, להיכנס לזוגיות או להתחיל בשותפות חדשה. כאמור, ישנם גילאים משמעותיים שבשילוב עם שנה אישית מסוימת, יכולים להיות הזמן הנכון לפתיחת דף חדש ויש כאלה –שלא. במקרה כזה אני ממליצה להמתין לזמן הנכון עם האנרגיות והעוצמה הנכונה הגלומה בו. בעיקרון, תמיד יש לנו את זכות הבחירה להחליט מה אנו רוצים לעשות ובאיזה תזמון".

איך קשורה נומרולוגיה עם העצמה אישית?
"בנוסף, אני עובדת עם אנשים באמצעות נומרולוגיה על נושא של העצמה אישית. הנומרולוגיה מאפשרת לי לדעת הרבה מאוד מידע אודות האדם ובאמצעותה אני יכולה לתת ייעוץ שנוגע לכל תחומי החיים עם אלמנטים של חיזוק עצמי כדי לעבור בין שלבים ותקופות בחיים. למשל, אישה שנשואה לאדם אלים שמדכא אותה, אני יכולה לעזור לה לאסוף את עצמה ואת הכוחות הדרושים לה לבצע את השינוי או לפחות לחזק אותה עד למועד הנכון. את היכולת הזאת אני מייחסת לכוחות ריפוי פנימיים שהוענקו לי כמתנה שמיים ושאני מצליחה להעביר למתייעצים -מטופלים. זה פשוט עובד. אחרי פגישה אישית, התבשרתי פעם שבחורה שיצאה זמן רב עם גבר לא מתאים, פתאום מצאה את הכוח להיפרד ממנו ומאוחר יותר אף לבחור בן זוג ראוי.... וכו'".

האם אפשר לבוא להתייעץ בכל גיל?
"לא. אני לא מקבלת צעירים מתחת לגיל 18 כי הם עדיין לא בשלים וצריכים להתנסות בחיים. אני מקבלת אנשים מבוגרים שבאים אלי כדי לקבל הכוונה בעודם נמצאים בצמתי חיים. אנשים כאלה רוצים לשפר את חייהם ומוכנים ללמוד או לפחות להיפתח לחשיבה אחרת. כשאני מכינה מפה ומבינה את תכונות האופי של האדם שמולי, אני יכולה לקבל תמונה שלמה על ידי ראיה רחבה של המצב בו הוא נמצא, באופן אובייקטיבי לחלוטין. אני לא פסיכולוגית אבל עובדת עם אלמנטים  מהתחום וגם מתחום הגישור שלמדתי ב "גומא". (הייעוץ הזוגי לבני זוג שמגיעים אלי מבוסס, גם הוא, כמובן, על פי תורת המספרים)."

לסיכום, אי אפשר שלא להתרשם מהעובדה שיש דרך לגלות לא מעט נתונים קבועים מראש, איתם אנו מגיעים לעולם. לא תמיד קל להודות בחולשות שלנו ובידיעה שישנם דברים שצריך ללמוד לחיות איתם. אולם, החדשות הטובות הן שניתן בכל רגע נתון להבין, לדעת ולהפיק את הכוחות הנדרשים לטובת עתיד טוב יותר. 'ידע- זה כוח' ואת הנתיב החדש לגורל מוצלח יותר- אפשר תמיד לפתוח. כי אין דבר העומד בפני הרצון.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
לייעוץ בשיחה אישית ומיידית לחצו כאן.
או התקשרו: 072-2285437
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר ופרטים מלאים על גלית נתן לחץ/י כאן.

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מגלית נתן התקשרו בכל שעה: 072-2285437




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה