ראשי | מיסטיקנים מומלצים | חיה קלימיסט

חיה קלימיסט

ID: 623022155 EX: 94 חיה קלימיסט

החיים כגלגל

לקבלת יעוץ אישי מחיה קלימסט התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 94

חיה קלימיסט - החיים כגלגל. "דמיון מודרך מהווה אחד מהאמצעים היעילים ביותר לגלות מה קרה לנו בגלגולים קודמים שמעכב אותנו בחיים הנוכחיים".... כך מאמינה חיה קלימיסט.

חיה קלימיסט יועצת באמצעות קלפי טארוט, תיקשור וביו אנרגיה -טיפול בבעיות רגשיות, הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים משלבת  בדמיון מודרך ושיחזור גלגולים, מלמדת פיתוח מודעות אישית. מנחה סדנאות, ימי עיון, מסיבות רווקות, חוגי בית ועוד.

למצוא את המקור, לפתור את התסבוכת
"התיאוריה אומרת שכל סוג של בעיה בה אנו נתקלים בחיים שלנו, מקורה בגלגול קודם. עד שלא נפתור את אותה בעיה מקורית, לא נוכל להתקדם ונמשיך להיתקל באותן דילמות שוב ושוב."

איך יוצאים מהפלונטר?
"אני מתחילה את הטיפול שלי באנשים שרוצים להבין מה קורה להם, בסדרה קצרה של 2-3 מפגשים. באמצעות דמיון מודרך, אנו יוצרים רשת של אמון הדדי ואחר כך עוברים לשלב של שחזור גלגולים קודמים, באמצעות הרפיה עמוקה. כדי שאדם יתמסר לתהליך עליו קודם כל לסמוך עליי ולהרגיש נוח. כשיש תחושה של נינוחות וביטחון אפשר להתקדם הלאה, לרבדים העמוקים יותר של הנשמה...

מה מאפשר את ההצלחה של הטיפול? מה מנחה אותך?
"אני מתחברת למטופלים שלי בכל הרמות: רגש ונשמה. המוטו שלי בטיפול להיות נקייה וישרה לגמרי עם המטופל. אני מובילה אותם למקומות אליהם הם מוכנים להגיע.... כשמבינים את מקור הבעיה, מיד מרגישים הקלה ושביעות רצון. הפידבק מהלקוחות שלי מרגש אותי כל פעם מחדש. זה תהליך מדהים שקורה כל פעם מחדש ומעצים את שני הצדדים, גם אותי וגם את האדם עצמו, שפתאום מקבל פרספקטיבה חדשה על כל החיים שלו. הסיפוק וההרגשה שאני יכולה לתרום ולשנות מהלכי חיים לכיוונים של אושר פנימי והגשמה עצמית, חשוב לי ומספק אותי יותר מכל תמורה כספית. בגלל שאני באמת פועלת מתוך טוהר כוונות, הלקוחות שלי מרגישים בזה והם גם הופכים להיות מודעים לצורך להקשיב לקול הפנימי שלהם שבסופו של דבר אומר להם מה נכון עבורם.....הרי כל התשובות נמצאות בפנים, צריך רק לפתוח את ערוץ התקשורת הזה."

מה לגבי אנשים שחוששים או אינם מוכנים לתהליך כזה?
"למען אנשים שמחפשים תשובות 'כאן ועכשיו' אני נעזרת בקלפי טארוט. מי שמחפש תשובות במיידי, על ידי פתיחה נוצר תקשור שמזרים אלי ידע לגבי השאלות והבעיות שהם רוצים לפתור. אני מתחברת לאדם ונותנת את התשובות הכי מדויקות שאפשר. בדרך כלל אפשר לצאת מקריאה כזאת עם המון כיוונים חדשים, אך לפעמים הקלפים אומרים שעדיין לא הגיע הזמן הנכון לקבל תשובות...."

האם צריך לחזור אלייך מחדש כל פעם שיש דילמה בחיים?
"לא בהכרח. אני מלמדת אנשים להתחבר למצפן- המצפון הפנימי ולקבל הדרכה פנימית. מי שמקשיב לקול הפנימי יכול לגלות את הדרך הנכונה עבורו. הבעיה היא איך להתחיל וכאן אני נכנסת לתמונה. אני מרגישה שהשליחות שלי היא להדריך נשמות תועות, כאלה שאיבדו את הדרך ולא יודעים מה לעשות. כשאין כיוון, אדם מאבד את עצמו ואת כוחותיו. אני גם מחברת אנשים למדריך הרוחני שלהם, מלאך שמלווה כל אחד מאיתנו."

מאיפה את שואבת את המידע?
"אני מתחברת למלאכי השמיים, ליקום ולבורא עצמו. בתהליך של דמיון מודרך, בתנאי שהאדם רוצה בכך, אני מחברת אותו למדריך הרוחני שלו. אני מאמינה שכאשר אנו יורדים למטה ונולדים לגלגול נוסף על פני האדמה, חלק מהנשמה שלנו נשאר למעלה ומכוון ואתנו בדרכנו. כל מה שצריך לעשות הוא לעצור ולהקשיב דרך הלב. מי שלומד ומתרגל את האפשרות הזאת יכול לקבל את כל מה שדרוש בחיים...."

איך משחזרים גלגולים?
"בדמיון מודרך, המטופל עובר תהליך של חזרה בזמן ומספר לי מה הוא רואה. בדרך כלל, רואים את מה שרלוונטי לבעיה שלשמה אותו אדם הגיע. המידע מגיע מתת ההכרה ומניב פרטים כמו למשל המין, החוויות שהתרחשו באותו גלגול וטראומות שנחרטו ועלולות להפריע בחיים הנוכחיים. את הסיפור של ההתרחשויות מספר המטופל עצמו ועל ידי תיקון שאנו עושים ביחד, ניתן לשחרר ולהשתחרר לתמיד ממצוקה ספציפית. למשל, הגיעה אל בזמנו אישה כבת 40 מוצלחת בכל קנה מידה אפשרי וסיפרה לי שהיא סובלת כל השנים מחוסר ביטחון חזק שמפריע לה בחיים וגורם לה להתנהג בצורה שלילית שמקלקלת את איכות החיים שלה. אחרי מספר מפגשים בהם גילינו את מקורה של הבעיה בגלגול קודם, היא אמרה לי שהשתחררה לחלוטין מאותה הרגשה אחרי שהבינה מאיפה זה נבע וכעת היא מרגישה שהיא מסוגלת להתמודד עם כל דבר בחיים ולא חוששת משום דבר. זה היה רגע מרגש במיוחד עבורה וכמובן גם עבורי. הרגשתי שהיא קיבלה בחזרה את החיים שחלמה עליהם שנים ולא האמינה שזה אפשרי."

אין בתהליך של שחזור שום סיכון? אולי נחשף למשהו קשה מדיי?
"התת מודע מעלה את מה שאנחנו צריכים ויכולים להתמודד איתו. באופן טבעי כאשר אדם מגיע עם בעיה ספציפית, הוא עובר תהליך של חזרה אחורנית בזמן, והוא בוחר מתוך מספר אפשרויות לאן ללכת... הבחירה אינה מתרחשת 'סתם' אלא הנשמה בוחרת את המקום הנכון והרלוונטי. יש קושי וכאב שכרוך בשחזור חוויה קשה, אבל אני יודעת בצורה מדויקת איפה לעצור ואיפה לאפשר לאדם לחוות את מה שהוא צריך כדי לתקן. בתהליך של שיחזור, נוצרת סיטואציה של הסתכלות על ההתרחשות מהמקום הטהור של הנשמה ללא ה'אגו' ובנקודה זאת נוצרת האפשרות לתקן את החוויה ולסיים את השפעתה על הגלגול הנוכחי."

אפשר לטפל בכל אחד ובכל בעיה?
"איני יכולה לטפל באנשים שנוטלים תרופות פסיכיאטריות או משתמשים בסמים כי זה משנה את הפעילות המוחית. במידה ויש משהו שמשנה באופן חיצוני את פעילות המוח- אני נמנעת מהתערבות! בכל מקרה אחר, ובכל בעיה שלא תהיה, אדם שמגיע אלי פתוח לשינוי- יכול להצליח בעזרתי להשתחרר מכל הסיוטים והקשיים שרודפים אותו ולחיות חיים מאושרים יותר! חשוב גם לדעת שאנשים שמבקשים עזרה, באמת רוצים בכך. מגיעים אליי לפעמים אנשים שמסבירים שמישהו שלח אותם. במקרה כזה, התהליך לא ממש יעבוד כי זה משהו שצריך לבוא מהפנים ומהנשמה של האדם עצמו שמרגיש צורך בשינוי! אדם חייב להבין קודם כל שהכל תלוי בו ושאם הוא באמת רוצה לשנות את חייו יצטרך גם לבצע שינוי בהרגלים ובתפיסת העולם שלו. לכל פעולה בחיים יש תוצאה ומחיר... אנשים שמגיעים אלי רוכשים בחזרה את האמונה בחיים ובטוב."

את מדברת גם על מה שעתיד לקרות בעתיד?
"כן. בתקשור ובקלפי טארוט ניתן לרואת מגמות עתידיות. כמובן, תלוי מה עושים עם המחסומים שתוקעים אותנו במצבים שנראים ללא מוצא. עד שאדם לא מבין מה חוסם אותו באמת, לא יקרה השינוי המיוחל אליו הוא משתוקק להגיע."

לא חשוב מה סוג הבעיה המטרידה אתכם או הדילמה שאתם ניצבים בפניה. אם יש בכם רצון עמוק ואמיתי לשינוי ומוכנות לשלם את המחיר הנדרש לצורך זה- השמיים הם הגבול!

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
לייעוץ בשיחה אישית ומיידית לחצו כאן
או התקשרו 
072-2285800 שלוחה 94
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
לפרטים מלאים על חיה קלימיסט לחצו כאן

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מחיה קלימסט התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 94




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה