ראשי | נומרולוגיה | שתיים זה תמיד ביחד?

שתיים זה תמיד ביחד?

בנומרולוגיה מייחסים חשיבות לשני גורמים עיקריים: תאריך הלידה והשם המלא. שתיים זה תמיד ביחד?

ממאפייני המספר שתיים: פסיביות, תלותיות, התחשבות בזולת ואינטואיציה מפותחת. על משמעות הלידה ביום השני של החודש


נפתח ונאמר כי יום הלידה שלנו אינו נתון לבחירה חופשית, הוא יד הגורל והכוונה מלמעלה. הן כשמדובר בלידה טבעית, אך גם כאשר מדובר בלידה מתוכננת (תופעה מקובלת כיום). ההחלטה המתקבלת הינה צרוף של הכוונות מלמעלה, המייצרות שילוב קוסמי לקביעת תאריך הלידה.

יום הלידה הינו הביטוי ל"מתנה" שקיבלנו, את העוצמה דרכה אנו רוצים לבטא את עצמנו ואת ההישגיות והביטוי חברתי שלנו. כמובן שאין להסיק מכך שכל הנולדים ביום השני של החודש הינם זהים לחלוטין. יש לצרף למאפיינים השפעות נומורולוגיות רבות נוספות, המייצרות את הייחודיות של כל אחד ואחת מאיתנו - אך יחד עם זאת, השפעת יום הלידה תמיד נשארת, גם אם במשקל ובביטוי שונה אצל כל אחד ואחת.

יום הלידה: 2 בחודש

כללי:
המספר 2 הינו מספר פסיבי, נתינתי ותלותי במידה מסוימת. הוא כל הזמן חייב להתחשב בדעת אחרים, ואוהב לפעול תוך כדי שיתוף פעולה. ה-2 הוא גם אידיאליסטי וגם ארצי, ואנשי יום לידה זה בדרך כלל לומדים לראות את הרצוי וגם את המצוי.

בלימודים:
בלימודים הוא יהיה רגיש לעובדות רוחניות ובעל אינטואיציה. לכן הוא נמשך לנושאים מופשטים. הוא חש המון ולא מבין למה אחרים לא מרגישים אף הם.

עבודה וקריירה:
בעבודה הוא נוטה להסכים לדברים, מחפש עבודת צוות ושותפות במחשבה. לכן הוא מפחד לקחת החלטות ללא התיעצות עם אחרים. הוא חש כמי שיודע המון, אך חושש לבטא את דעתו באומץ. לכן הוא זקוק לאהבה, הבנה וסביבה תומכת. הוא אוהב לחלוק את מחשבותיו עם אחרים. הוא טוב לעבודת צוות, אך לא לניהול. מבחינת קריירה, מתאים לו לעסוק ביעוץ פסיכולוגי, בעבודה סוציאלית, בטיפול באחרים, בגישור, בתמיכה ובשירות לקוחות.

השם והתאריך:
בנומרולוגיה מייחסים חשיבות לשני גורמים עיקריים: תאריך הלידה והשם המלא.
כפי שיום הלידה 2 מבטא תכונות מסויימות, גם שמות המתחילים באות ב' העברית מבטאים ואוצרים בתוכם, באופן מודע ולא מודע, מאפיינים דומים. לכן, בדרך כלל נראה את השמות המתחילים באות ב' ( או לאחר צמצום מגיעים לספרה 2, כגון האות כ') בעמדות אשר מרכזות מתוכן עבודת צוות מרובה וחשיבה יצירתית תוך קבלת החלטות משותפות וללא יצרים, כאשר טובת הכלל עדיפה על הפרט.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום





עוד באותו נושא:

נומרולוגיה, מיסטיקה, תורת המספרים, שתיים זה תמיד ביחד, משמעות הלידה ביום השני של החודש, גילה בויום