ראשי | נומרולוגיה | נומרולוגיה - מספר ההתפתחות שלך

נומרולוגיה - מספר ההתפתחות שלך

נומרולוגיה - מספר ההתפתחות שלך נומרולוגיה - מספר ההתפתחות שלך

מספר ההתפתחות בנומרולוגיה מאפשר לנו להבין את הדרך להתפתחות פיזית רגשית ורוחנית. חשוב להשתמש בצורה יעילה בחלקים החיוביים של המספר, בחלקים העוצמתיים שמובילים אל האופק.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

הדרך למציאת מספר ההתפתחות:

ר ח ל פ ר י י ז ג ר
2 8 3 8 2 11 7 3
1 2 2 1 3 2 8 1
3 4 3 4 5 1 9
7 7 7 9 6 1
5 5 7 6 7
1 3 4 4
4 7 8
2 6
8

מספרי 1: על מנת להתפתח רוחנית יש לחזק את העצמאות המנהיגות. לחזק את העיקרון הגברי, האקטיבי, את היצירה, הראשוניות, היזמה, המרץ והנחישות.

מספרי 2: על מנת להתפתח רוחנית יש לחזק את הפן הנשי שתפקידו לסנן, לשפר, לזקק, לעדן, להכיל, להקשיב. לאזן בין ניגודים לעבוד בצוות תוך שיתוף פעולה, לחזק את כושר השכנוע ולחזק את האינטואיציה ולהקשיב לה.

מספרי 3: על מנת להתפתח רוחנית יש לחזק את הביטוי העצמי בכתיבה דיבור משחק. להקרין שמחת חיים על עצמך וסביבתך, לשמור על הניצוץ הילדי, על הדמיון, על רוחב הלב, על ההתלהבות והאופטימיות.

מספרי 4: על מנת להתפתח רוחנית יש לחזק את האיזון, לבנות  בית ומשפחה, להיות איש עבודה, מעשי, ראלי, אנליטי, בעל סבלנות רבה, סובלנות ומשמעת עצמית גבוהה. מסודר, צייתן, יעיל ובעל יכולת לשים לב לפרטים הקטנים.

מספרי 5: על מנת להתפתח רוחנית יש לחזק את יכולת הסתגלות, התאמה, תקשורת מילולית, גמישות מחשבתית, להיות בתנועה ולפתח את החוש מסחרילאהוב חופש ולאפשר לחוסר המנוחה התמידי להמריץ אותם.

מספרי 6: על מנת להתפתח רוחנית יש לחזק את החיפוש אחר השלמות, האיחוד וההרמוניה. להשתמש נכון בכישרון שניתן לך, ביציבות כדי לעזור, להקים בית ומשפחה . לתת שירות לקהילה ממקום של אהבה.

מספרי 7: על מנת להתפתח רוחנית יש לחזק את האמונה, החכמה הטבעית איתה הגיעו לעולם, להשתמש נכון בכושר החשיבה תוך הפנמה, ביכולות הניתוח האנליטי, להיות נאמנים ויציבים כסלע. להשתמש באינטואיציה ובדימיון העשיר שלהם.

מספרי 8:
על מנת להתפתח רוחנית יש לחזק את ההבנה של עקרון הנצחיות, המשכיות החיים וההבשלה. לזרוע את הזרעים הנכונים מתוך התובנה שקוצרים את מה שנזרע. להקים בית, להתנהל בצורה מאורגנת, עקבית, מעשית, יעילה, תחרותית, להשתמש בכוח הפנימי על מנת להגיע למטרתם, להשתמש  בידע וביכולות להשקיע כספים ולנהל עסקים, להקפיד על עומק בעשיה בחשיבה, להקפיד על סבלנות ולקחת אחריות.

מספרי 9: על מנת להתפתח רוחנית יש לחזק את אנרגית חיים, אנרגית הפעולה, התלהבות, לזכור את היכולת להגשים הישגים. לפעול ממקום של אהבה אוניברסלית, רוחב לב, ללחום למען הצדק להתנדב. להשתמש בדמיון, בביטחון העצמי, בדינמיות ובאדיבות כדי לקדם את התפתחותם. להקדיש עצמם לשרות לזולת.

בהצלחה

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

נומרולוגיה, נומרולוגיה קלאסית, מספר ההתפתחות שלך, מספר מזל, מספר גורל, אורית הירשוביץ