ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי | תחזית אסטרולוגית שנתית למזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית למזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית למזל מאזניים תחזית אסטרולוגית שנתית למזל מאזניים
מאת

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית לשנת 2014, אשר תאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך השנה הקרובה. תחזית אסטרולוגית שנתית רחבה ביותר המקיפה את כל תחומי החיים.


צפויה לכם שנה בה המזל משחק לאלה מכם המסרבים למרוח זמן ודורשים כיוון תכליתי לקשרים רומנטיים. מישהו מתאהב בכם הודות להיותכם מקוריים ויוצאי דופן, ולא למרות שאתם כאלה. זו סיבה נוספת לכך שאינכם צריכים להשתנות. עניינים של כבוד עצמי יידרשו מכם להפגין גמישות מסוימת. טיפוסים מבריקים ינסו למכור לכם רעיונות 'משגעים' שבעזרתם ניתן לעשות כסף קל, כלומר, להשקיע מעט ולהרוויח הרבה. אנשים שאתם מחשיבים את דעתם, יעזרו לכם לחזור למציאות.

קריירה וכסף: יכולתכם להתבונן במטבע משני צידיה מעניקה לכם תדמית של מתווכים ומפשרים. אתם עשויים לעשות חיל בתחומים העוסקים בייעוץ והכוונה. הכוכבים מעניקים לכם ים של הזדמנויות מוצלחות. זה הזמן להתחרות על תפקידים ועל מקומות שבעבר לא ממש נחלתם בהם הצלחה. עניינים של כבוד עצמי יידרשו מכם להפגין גמישות מסוימת. טיפוסים מבריקים ינסו למכור לכם רעיונות 'משגעים' שבעזרתם ניתן לעשות כסף קל. הם יטענו שאתם יכולים להשקיע מעט ולהרוויח הרבה. אנשים שאתם מחשיבים את דעתם, יעזרו לכם לחזור למציאות. התרחקו מטיפוס המבקש מכם לשכוח את חובותיו ופשוט לפתוח דף חדש. מותר לכם להניח כי מה שהיה – הוא שיהיה. צפויה לכם הצעה שקשה לסרב לה, אך כדי לאמצה תצטרכו להצטייד בברכתם של הקרובים לליבכם. כדאי שתצניעו מחמאות שמעסיקיכם מרעיפים עליכם, על מנת להישמר מקנאתם של הסובבים אתכם. אנשים שעד לא מכבר ניסו למכור לכם את עצמם כרחבי אופקים, משתדלים עתה להגן על אינטרסים צרים. חוץ מאשר הפקת לקחים, לא תוכלו לעשות דבר.

 ■ יש לך שאלה שמסקרנת אותך? מתייעצים עם מיטב המיסטיקנים שלנו

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אהבה: זה הזמן להיפטר מעדינותכם האופיינית. רק חיזור נחרץ ועקבי יביא לסילוקם של אלה המתחרים בכם. אל תנסו לפנות אל הגיונו של הצד השני, אלא אל רגשותיו. הסקרנות גורמת לכם להיענות לרעיון שלא ממש מתיישב עם עקרונותיכם. מישהו מתאהב בכם הודות להיותכם ביישנים ומופנמים, ולא למרות שאתם כאלה. זו סיבה נוספת לכך שאינכם צריכים להשתנות. בתבונה רבה אתם מתרחקים מאנשים שלא ממש מתלהבים מקשריכם. חוץ מאשר לקלקל לכם הם אינם עושים דבר. מכר חדש שנכנס לחייכם עלול להרגיז מישהו שלא הייתם רוצים שייפגע. גם אם אין סיבה לחשדותיו, בשביל מה אתם צריכים את הבלגאן הזה? אל תהססו להתעקש על עקרונותיכם, גם אם יהיה מי שירמוז שהוא עלול להסיק את המסקנות. המזל משחק לאלה מכם המסרבים למרוח זמן ודורשים כיוון תכליתי לקשרים רומנטיים. אז נכון שמדובר ברגשות, אך אלה עלולים להתמסמס אם לא תציגו תנאים ברורים. אהבה היא ערך נעלה, אך דווקא משום כך כדאי שתדונו בה בכובד-ראש. צפויים מפגשים רומנטיים עם טיפוסים אינטלקטואליים שפשוט מעריצים את עצמם. התרחשויות שעשויות לרגש אתכם בתחילה, עלולות להפוך למעיקות בהמשך.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם המותניים והכליות. למותניים חטובים מומלצת פעילות ספורטיבית המפעילה את האגן. לכליות בריאות מומלצת אכילה קבועה של דובדבנים ואוכמניות, כמו גם חליטות של צמחי מרפא כגון זרעי אניס, פטרוזיליה, זקן התירס ושן הארי. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית, תחזית שנתית 2014, תחזית אסטרולוגית שנתית למזל מאזניים