ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לאהבה | תחזית שנתית לאהבה. מזל טלה

תחזית שנתית לאהבה. מזל טלה

תחזית שנתית לאהבה. מזל טלה תחזית שנתית לאהבה. מזל טלה

בואו לקרוא את התחזית השנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2014.


ינואר עד מרץ: אתם עלולים לחוש כי נטל משא הזוגיות מועמס על כתפיכם בלבד. במקביל, ייתכן שאתם בעצמכם הרגלתם את הצד השני לנהוג כפי שהוא נוהג. דברי ביקורת לא יעזרו וכדאי שתמירו אותם בגישה מקורית, כגון יצירת מוטיבציה אצל בן הזוג.קופידון מרעיף עליכם אנרגיות חלומיות בחודשים מארס ואפריל. האהבה צפויה לפרוח, אך קחו בחשבון כי מדובר במחזר שאינו מחמיץ הזדמנות לוויכוח. צפויים יחסים שבעבר השתוקקתם להם אבל במקביל, תצטרכו להתחייב לדברים מהם ניסיתם לחמוק עד עתה.

אפריל עד יוני: זו תקופה טובה להעניק אהבה תמורת ייחס שאתם רוצים לזכות בו. אל תתאכזבו אם השינוי המיוחל לא יגיע במהירות לה קיוויתם. אדם נחשק מושך אליו פופולאריות זולה. ייתכן שאתם להוטים להשיגו, אך ככול שיעמיק הקשר ביניכם - כך ילך הזוהר ויועם. מישהו ינסה לשכנע אתכם להיצמד אל חירותכם, אך כלל לא בטוח שהוא מבין את העוצמה הצפונה בשותפויות. צפוי שינוי חברתי כתוצאה משובו של אדם אהוד ופופולארי. זו תקופה של הכול או לא כלום. גם האהבה צפויה להגיע בגדול.

יולי עד ספטמבר: אל תמהרו להתקפל ולהתפשר בקטעים שבינו לבינה. יש נושאים שכדאי לשוחח עליהם. אם תניחו לדברים לזרום אל תוך הערפל, אתם מזמינים לעצמכם שתיקות רועמות. הכוכבים רומזים כי אתם קולטים את מחשבותיו של הצד השני ומגיבים על דברים עוד בטרם נאמרו. נצלו את התופעה כדי לצבור מידע בתחום הרומנטי ולא כדי להתעמת.

 אלפי גברים ונשים כמוך מחכים להכיר אותך!

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אוקטובר עד דצמבר: סימני שאלה הופכים לסימני קריאה, וזה אומר ששיחקתם נכון בקלפים שלכם והבאתם את הצד השני למצב הרצוי לכם. מכאן ואילך מומלץ לשוחח תכלס, אתם יודעים, מועדים וכאלה. ייתכן, אמנם, שהצד השני מתייחס אליכם ברצינות אך רק מעשים ולא מילים, הם שיוכיחו את כנות כוונותיו. אתם תמצאו תמיכה ועידוד אצל צעירים במשפחה. ללא שום סיבה מיוחדת, אתם עשויים לחוש כאילו העולם קטן עליכם וכי לעומת השקעותיכם בבוסתן הרומנטי, אין היבול שאתם קוצרים ראוי לשמו. זה בסדר שאתם סבורים כך, אך אל תציגו אולטימאטום. בימים אלה תצטרכו לעסוק בקטע מביך, ולו רק כדי להרגיע את חששותיו של אדם היקר לליבכם.

לב העניינים: צפויים יחסים שבעבר השתוקקתם להם אבל, במקביל, תצטרכו להתחייב לדברים מהם ניסיתם לחמוק עד עתה. צפוי שינוי חברתי כתוצאה משובו של אדם אהוד ופופולארי. זו שנה של הכול או לא כלום. גם האהבה צפויה להגיע בגדול. סימני שאלה הופכים לסימני קריאה, וזה אומר ששיחקתם נכון בקלפים שלכם והבאתם את הצד השני למצב הרצוי לכם.

לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית שנתית לאהבה. מזל טלה