ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לאהבה | תחזית שנתית לאהבה. מזל שור

תחזית שנתית לאהבה. מזל שור

תחזית שנתית לאהבה. מזל שור תחזית שנתית לאהבה. מזל שור

בואו לקרוא את התחזית השנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2014.


ינואר עד מרץ: הרקיע צופן לכם קשר מעניין עם אדם מסתורי. האנרגיות הקוסמיות נושאות בכנפיהן היכרות הדורשת זמן כדי להפוך למשהו מחייב. זאת לא אהבה ממבט ראשון, אבל בהחלט פרשייה יפה ועדינה. אם אתם מתלבטים בנוגע לצורך לספר על עברכם, כדאי שתשמרו לעצמכם את הקטעים המביכים. זה הזמן לטפל בזנבות שאתם גוררים איתכם מסיפור שהסתיים. צפויות לכם היכרויות רומנטיות בנסיבות לא שגרתיות. רמזים שאתם מקבלים בחדרי חדרים, מעניקים לכם מידע חשוב. מחזר שאינכם אדישים כלפיו, זקוק לעזרתכם. גם אם יתברר כי הוא הופך לתלותי משהו, נראה שאתם בכיוון הנכון.

אפריל עד יוני: אם הגעתם למצב לפיו הצד השני מפגין אדישות, חבל על האנרגיות שאתם משקיעים כדי להחזיר דברים לקדמותם. מערכת יחסים יפה שמורה עבורכם אצל אדם הממתין שתתפנו אליו, אך אינו פועל כל עוד אתם עסוקים בשלכם. אל תנסו להנשים את אשר מיצה את עצמו. מסרים סמויים מגיעים מן הסביבה ועלולים לשבש את שיקול דעתכם. אין לקבל החלטות רומנטיות מתוך רצון להפיס את דעתו של מישהו. שלא על-פי טבעכם, אתם מייחסים עכשיו משקל רב מדי למוסכמות שנהגתם להתנגד להן. זאבים בעור של כבש ינסו לשכנע אתכם לבוא לקראתם, אך כדאי שתשאלו את עצמכם מה הם עשויים להרוויח מכך.

 אלפי גברים ונשים כמוך מחכים להכיר אותך!

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

יולי עד ספטמבר: קבלו בברכה את ידידותו של אדם פופולארי שידו בכל ויד כל בו. נראה שנוכחותו מפגישה אתכם עם מקומות הבילוי הנכונים שעשויים להיטיב עם הפנויים שביניכם. זו תקופה טובה לרעיונות מטורפים. אנרגיה המגיעה מכוכב יוצא דופן יוצרת מצבים לפיהם רק השמיים הם הגבול. מישהו שמקנא בכם ינסה לגשש אצלכם בנוגע לאדם שהוא עצמו מעוניין בו. זה רעיון טוב להעניק לו מידע כוזב.

אוקטובר עד דצמבר: היחסים שבינו לבינה מצליחים לתפוס גובה, ואתם משדרים על גל אחד עם הצד השני. יחד עם זה,  היזהרו מפני מצב לפיו אתם מפקידים את גורלכם בידיו של אדם אחד בלבד, גם אם כרגע הוא מאיר לכם פנים. עשו כל שביכולתכם כדי ליצור חלופות נוספות. שאלו את עצמכם עד כמה אתם אטרקטיביים אם תחליטו לפתוח דף חדש במקום אחר.

לב העניינים: זה הזמן לטפל בזנבות שאתם גוררים איתכם מסיפור שהסתיים. צפויות לכם היכרויות רומנטיות בנסיבות לא שגרתיות. מערכת יחסים יפה שמורה עבורכם אצל אדם הממתין שתתפנו אליו, אך אינו פועל כל עוד אתם עסוקים בשלכם. זו תקופה טובה לרעיונות מטורפים. אנרגיה המגיעה מכוכב יוצא דופן יוצרת מצבים לפיהם רק השמיים הם הגבול.

לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית שנתית לאהבה. מזל שור