ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לאהבה | תחזית שנתית לאהבה. מזל סרטן

תחזית שנתית לאהבה. מזל סרטן

תחזית שנתית לאהבה. מזל סרטן תחזית שנתית לאהבה. מזל סרטן

בואו לקרוא את התחזית השנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2014.


ינואר עד מרץ: הביטחון העצמי חוזר אליכם לאחר תקופה בה סברתם כי משהו אינו כשורה עם הזוגיות שלכם. צפוי קשר נפלא עם אדם שאתם יכולים לצחוק איתו. הומור משובח מחפה אצלו ואצלכם על כל מגרעת אפשרית. שאננות בתחום האישי עלולה להתברר כבעייתית. גם אם אתם משוכנעים בעוצמת הקשר, אל תתייחסו אל הצד השני כמובן מאליו. שיחות בטלפון אינן תחליף לדבר האמיתי. רמזים שאתם מקבלים ברגע הנכון, משגרים אתכם בכיוון המשמח את בן הזוג. גם השתקנים שביניכם יוצאים למסע של פטפוטים ושיחות. נראה כי התקשורת המילולית מככבת בחייכם הרומנטיים. הצורך להתבטא מאפיל על הצורך להתנסות. אתם צפויים למטר של קשרי ידידות, בילויים, נסיעות ופגישות.

אפריל עד יוני: גישה חמימה ותומכת מצידכם, תסלק מן הסביבה מתחרים ויריבים. גם סתם תשוקה לתשומת-לב ראויה לתגובה אוהדת. הכוכבים מלמדים אתכם לשלוט ברגשותיכם מבלי לאבד את הראש. נצלו את האנרגיה להעמקתם של קשרים איכותיים, תוך התעלמות מהצעות הרפתקניות.

 אלפי גברים ונשים כמוך מחכים להכיר אותך!

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

יולי עד ספטמבר: פגישות רומנטיות המתחילות בחשדנות הדדית, הופכות למרנינות דווקא לקראת סופן. אנשים שאתם רוצים לדובב, עלולים להתעטף בשתיקתם. אם החלטתם להישאר במחיצתם, תצטרכו לאהוב אותם כפי שהם. נראה שהדברים אינם חורגים מן הרגיל, אך ייתכן שאתם דורשים שלמות מוגזמת. הריגושים יושגו באווירה אינטימית, מה שמרחיק אתכם מהצעות זוהרות ובלייניות. אם חשקתם בהופעה מצודדת, זו שנה טובה לדיאטות ולתזונה נכונה. פעילות לא שגרתית מכניסה אתכם אל החוגים הנכונים ומעניקה לכם קצה חוט לקשר רומנטי.

אוקטובר עד דצמבר: זה זמן טוב לארח מכרים שבעבר ניסו לשדך לכם. אם מישהו אינו משתף פעולה, מותר לכם לשקול פעילויות שאינן מחייבות נוכחות של אדם נוסף. צפויה לכם הצלחה בחיזורים אם תשכילו לנצל את האנרגיה החושנית שהוענקה לכם. אל תהססו להתחבר עם כל מה שקשור בבילויים מוטרפים. התרחשויות ממוזלות משפיעות לטובה על קשר שהתחיל לדשדש. הירח מעניק לכם אנרגיה רגועה והרמונית. צפוי שיפור ניכר במצבם של אלה מכם שהוטרדו מחרדות ומנדודי-שינה בגלל בדידות בנתיב הזוגי. הזוגיות צפויה לזרום על מי-מנוחות ואולי, אפילו, להיות שלווה מדי לטעמכם. אתם מוצאים נקודות-אור במצבים שתסכלו אתכם בעבר. הצד השני יופתע לטובה כאשר אתם תהיו אלה שיציעו פשרות וויתורים. אווירה רומנטית שורה על הפנויים שביניכם, מה שמאפשר לייצב פרשיות שסתם ריחפו בחלל. מחזרים לא צפויים מנעימים את זמנכם, אך יהיה מי שיטען שהם גורמים לכם להזניח מכרים ותיקים.

לב העניינים: אתם צפויים למטר של קשרי ידידות, בילויים, נסיעות ופגישות. גישה חמימה ותומכת מצידכם, תסלק מן הסביבה מתחרים ויריבים. פעילות לא שגרתית מכניסה אתכם אל החוגים הנכונים ומעניקה לכם קצה חוט לקשר רומנטי. הירח מעניק לכם אנרגיה רגועה והרמונית. צפוי שיפור ניכר במצבם של אלה מכם שהוטרדו מחרדות ומנדודי-שינה בגלל בדידות בנתיב הזוגי.

לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה