ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לאהבה | תחזית שנתית לאהבה. מזל גדי

תחזית שנתית לאהבה. מזל גדי

תחזית שנתית לאהבה. מזל גדי תחזית שנתית לאהבה. מזל גדי

בואו לקרוא את התחזית השנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2014.


ינואר עד מרץ: זיכרונות שהשתדלתם להדחיק יתבררו כמי שמסוגלים לפתור עבורכם בעיה משמעותית. נסו לשחזר אירועים שהתרחשו לפני כשנתיים. הרקיע יוצר מצב לפיו אתם עלולים להימצא בקצר רציני עם אהובי לב קבועים, ובמקביל יצוצו פיתויים הקשורים באובייקטים מסנוורים. לפני שאתם קופצים על הבטחות מפוקפקות, כדאי שתנסו להשקיע בקיים. האנרגיה הממוזלת בה אתם שרויים השנה מועילה מאוד לאווירה חמימה במישור הזוגיות, כך שהמזל סובב במעגלים וכל תחום תומך במשנהו.

אפריל עד יוני: אל תניחו למכשולים גשמיים לטרפד לכם רעיון רומנטי. התייעצויות רבות מדי עלולות להוליד ספקות שאינם קיימים עתה. נראה כי אתם נמשכים אל מחזרים יוצאי דופן. אין בזה שום רע כל עוד אינכם מנסים, במקביל, לרצות את הסובבים אתכם. אם נוצרים ניגודי אינטרסים, כדאי שתעניקו עדיפות לטעמכם בבני זוג. מותר לכם להיות שונים מאחרים ולאהוב את עצמכם. חברים עוזרים לכם להתגבר על פחדים ישנים. אתם מתחילים לקלוט כי אם יש ברצונכם לזכות באהבה, ייתכן שתצטרכו לבצע פשרה כלשהי. מישהו שמחבב אתכם מתרשם מן השינוי שחל בכם.

 אלפי גברים ונשים כמוך מחכים להכיר אותך!

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

יולי עד ספטמבר: מישהו שאינכם מעוניינים בו ממשיך לפזר מסרים, אך נראה שרמזיו רק מכניסים אתכם לאדישות גדולה יותר. אתם מקבלים מסר שבנסיבות אחרות הייתם ששים לקפוץ עליו, אבל כמו שזה נראה עכשיו הוא עלול לשבש לכם קשר חשוב. גם אם מעיקה עליכם פרשיה שהייתם מעורבים בה, זה לא הזמן לשפוך את הלב. אנשים שכמעט אין לכם קשר איתם, ינסו לשדך לכם. חוויותיו של אדם קרוב מעודדות אתכם להצטרף לפעילות מרתקת בשעות הפנאי.כדאי לרסן את הספונטאניות שכה אופיינית לכם לאחרונה, ולהפעיל את ההיגיון שעות נוספות. אתם עלולים להיפגע מטיפוס שכלל לא ראוי לחברתכם. בעניין זה כדאי לכם לקבל מידע מאנשים המכירים אותו. אל תופתעו אם תגענה אליכם גרסאות שונות מאנשים שונים. אם המכשול הניצב בדרככם קשור בקמצנותו של מישהו, כדאי שתברחו על נפשכם.

אוקטובר עד דצמבר: אנשים שגרמו לליבכם להחסיר פעימה, שוב אינם מעוררים בכם דבר. אתם עשויים למצוא את עצמכם כמהים לריגוש ולהתחדשות. משחקים של אגו עלולים ליצור מצב לפיו אתם עצמכם מגבילים את צעדיכם. המסרים שאתם מעבירים מעודדים את הצד השני לחוש חסר התחייבויות. אנשים שלא הייתם מתנגדים לחברתם, ממשיכים להתחבא מאחורי חומות של שתיקה. אם אינכם מתכוונים להיות היוזמים, כדאי שתרדו מהסיפור הזה.

לב העניינים: האנרגיה הממוזלת בה אתם שרויים השנה מועילה מאוד לאווירה חמימה במישור הזוגיות, כך שהמזל סובב במעגלים וכל תחום תומך במשנהו. אל תניחו למכשולים גשמיים לטרפד לכם רעיון רומנטי. התייעצויות רבות מדי עלולות להוליד ספקות שאינם קיימים עתה. מותר לכם להיות שונים מאחרים ולאהוב את עצמכם. חברים עוזרים לכם להתגבר על פחדים ישנים.

לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית שנתית לאהבה. מזל גדי