ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לאהבה | תחזית שנתית לאהבה. מזל דלי

תחזית שנתית לאהבה. מזל דלי

תחזית שנתית לאהבה. מזל דלי תחזית שנתית לאהבה. מזל דלי

בואו לקרוא את התחזית השנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2014.


ינואר עד מרץ: תחילת השנה מפגישה אתכם עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 4 (צירוף אותיות השם או ספרות תאריך הלידה) הנחשב לגורם יציב ומעשי. מחזר לוהט מפגין התנהגות מחוספסת שעלולה להוריד לכם את הביטחון העצמי. צפויים להיווצר תנאים שיאפשרו לכם לדון עימו על אודות חולשותיו שלו דווקא. אנשים שאתם מעוניינים בהם מרחפים כרגע בעננים לא מציאותיים. אנשים שהיה ביניהם בלגאן רגשי חוזרים ומחדש את הקשר. אם היו לכם תוכניות הקשורות בבלגאן האמור, כדאי שתשכחו מהן בשלב זה. צפויות חוויות בעלות אופי פילוסופי. וויכוחים העוסקים בנושאים אינטלקטואליים, מצליחים להסעיר אתכם ומעמיקים קשרים רומנטיים.

אפריל עד יוני: תקופת האביב ותחילת הקיץ היא הזמן הנכון להרבות בבילויים מבלי להרהר בפרשיות חסרות סיכוי. דווקא סגנון הרפתקני ובלייני יעניק לכם את הקשר שאתם נכספים לו. זו גם תקופה (אביב - קיץ) בה צפויה הרמוניה ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם ב 6 הנחשב למספר זורם וחינני.

יולי עד ספטמבר: קופידון מחייך אל אלה מכם המוכנים לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות. מומלץ לחתוך פרשיות שהחלו לדשדש. פסק-זמן שתעניקו להן, לא ייתרום דבר. אל תצפו שמישהו יפרגן לכם את אשר אינכם מפרגנים לעצמכם. יקיריכם מרגשים אתכם בבשורות משמחות. צהלתם של אחרים נושאת עבורכם אושר וסיפוק. חיק המשפחה צופן רגעי נחת והתרוממות רוח. מגיעות אליכם ידיעות שהשתוקקתם לקבלן. אווירה טובה מסייעת לחידושם של קשרים שהסתבכו. צפויים יחסים מרתקים עם אנשים שנהגתם להתבדח על חשבונם. האדם שבפניו אתם חושפים את רגשותיכם, משמש אתכם יותר כיועץ סתרים מאשר שותף לרומנטיקה. בני המין השני יגלו נכונות להיפתח כלפיכם הודות לאווירה הרגועה שאתם משרים עליהם.

 אלפי גברים ונשים כמוך מחכים להכיר אותך!

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אוקטובר עד דצמבר: גם אם אתם שלמים עם עצמכם בנוגע לקשר ישן נושן, כדאי שתתנו את דעתכם לאדם שנפגע ממנו. במקום לריב, שתפו אותו ככל האפשר. מלחמת מוחות בתחום הרומנטי, עלולה להתברר כשגיאה טקטית. השאלה היא לא מי יכופף למי את היד. אם אתם סגורים על הסיפור הזה, כדאי שתציעו לצד השני להרהר בשביתת נשק. אם היו לכם ספיקות בנוגע לפרשייה שהסתבכה, כדאי שתיפטרו מהן. הסיפור הזה יחזור אל חייכם מהר מכפי שאתם משערים.

לב העניינים: דווקא סגנון הרפתקני יעניק לכם את הקשר שאתם נכספים לו. צפויה הרמוניה ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם ב 6 הנחשב למספר זורם וחינני. קופידון מחייך אל דליים המוכנים לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות. מומלץ לחתוך פרשיות שהחלו לדשדש. יקיריכם מרגשים אתכם בבשורות משמחות. צהלתם של אחרים נושאת עבורכם אושר וסיפוק.

לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית שנתית לאהבה. מזל דלי