ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לאהבה | תחזית שנתית לאהבה. מזל דגים

תחזית שנתית לאהבה. מזל דגים

תחזית שנתית לאהבה. מזל דגים תחזית שנתית לאהבה. מזל דגים

בואו לקרוא את התחזית השנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2014.


ינואר עד מרץ: תקופת החורף טובה לאהבה אך לא ממש מומלץ לכבול אותה אל מסגרת רשמית וממוסדת. הניחו לרגשות לזרום ולהבשיל. הדברים יתחילו להסתדר לכם ברגע בו תוציאו מחייכם שיקולים המושפעים מנורמות ומסטריאוטיפים.זו תקופה נפלאה בה ידידי נפש בני המין השני, ימלאו את חייכם בהנאות ובריגושים. ייתכנו אפילו יחסים שבעבר נהגתם להציב להם גבולות. עיתוי מושלם כדי לסיים עימותים רומנטיים שאיש כבר אינו זוכר כיצד התחילו.

אפריל עד יוני: צפויים לכם בילויים בחברת אנשים שגם הם זקוקים למרחב משלהם. זו תקופה של עבודת-צוות ועסקות המושתתות על שותפויות זוגיות. צפוי להיווצר חסך אצל אלה מכם שתחום עיסוקם אינו מאפשר להם להטביע חותם אישי על היחסים שבינו לבינה. שעות הפנאי מציעות לכם חוויה מתקנת כגון כתיבה יוצרת. מישהו מתחרט על שהעדיף אחרים על פניכם. מצד שני, קצת לא נוח לו לרדת מן העץ עליו טיפס. תחום חדש נכנס אל חייכם ומשלב רוחניות עם אהבה. הנאתכם ממנו כה גדולה עד שהיא משכיחה מכם דאגה שהעיקה. אתם חייבים לעצמכם אפיק המאפשר לכם לפרוק תסכולים.

 אלפי גברים ונשים כמוך מחכים להכיר אותך!

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

יולי עד ספטמבר: בפגישות עיוורות כדאי שתעודדו את הצד השני, גם אם הוא מתפאר בדברים שלא ממש התרחשו על פי תסריט שהמציא. בסיפור הזה חשובה ההרמוניה ולא האמת. יש מי שמייעץ לכם להימנע מעימותים בתחום הרומנטי. הוא טוען שמדובר באינטרסים ולא בהצלת כבודכם האבוד. אתם נחשפים להתנסויות של אהבה והרפתקאות. הדים המגיעים אליכם ממקומות אקזוטיים, מעוררים את סקרנותכם. אדם יקר רוצה בטובתכם ומציב בפניכם אתגרים שתצטרכו להתמודד עימם.: התרחקו מקשר עם אדם שמעולם לא השתלב בזוגיות מחייבת: קיימת יותר מאשר אפשרות שהוא פשוט לא בנוי לה. בסיפור הזה אתם יכולים לסמוך על ניסיונם של אחרים. צפויה חוויה הקשורה בזיכרונות העבר: מצד שני, משהו שציפיתם לו בכיליון עיניים, שוב אינו מרשים אתכם כבעבר. מילים שאתם משמיעים בתמימות רבה, מקבלות משמעות שונה מזו שהתכוונתם לה: צפוי טלפון-שבור בגלל הבדלי תרבות ומנטאליות.

אוקטובר עד דצמבר: מישהו ממשיך לדרבן אתכם אל תוך רזיהם של מנהגים מתרבויות זרות. בתוך כך אתם עולים על משהו שעשוי להוביל לרומן. כדאי שתשמרו על ריחוק ממחזרים שטרם החלטתם לאן להוביל את הקשר איתם. מכל מקום, אל תעניקו להם את אשר הם טרם הרוויחו. זה הזמן להציג שאלות שרוקדות לכם על קצה הלשון. אם הצד השני יחליט לחתוך, מוטב שיעשה זאת עכשיו.

לב העניינים: זו שנה נפלאה בה ידידי נפש בני המין השני, ימלאו את חייכם בהנאות ובריגושים. מישהו מתחרט על שהעדיף אחרים על פניכם, אבל קצת לא נוח לו לרדת מן העץ עליו טיפס. תחום חדש נכנס אל חייכם ומשלב רוחניות עם אהבה. הדים המגיעים אליכם ממקומות אקזוטיים, מעוררים את סקרנותכם. מישהו ממשיך לדרבן אתכם אל תוך רזיהם של מנהגים מתרבויות זרות. בתוך כך אתם עולים על משהו שעשוי להוביל לרומן.

לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית שנתית לאהבה. מזל דגים