ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל בתולה תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל בתולה

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2014: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: זה ממש סבבה שנורא אכפת לכם מהחופש האישי שלכם ושאתם אוהבים עצמאות וחוסר התחייבות. מצד שני, כדאי שתדעו שבאהבה צריכים לוותר קצת. מישהו שממש קרוע עליכם רוצה להפגיש אתכם עם קטע מאוד אינטימי בחיים שלו. כדאי שתכבדו את הבקשה שלו. אתם מבלים במקום מהמם שקיבלתם עליו המלצות טובות אבל גם ביקורות שליליות. רק בעתיד תוכלו לדעת אם מדובר באכזבה או בריגושים.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: תרגיל או שיטה מהסרטים מאפשרים לכם לנחש את הכוונות והמחשבות של מישהו שבא לכם עליו. גם לכם כדאי לזרוק לו איזה טיפ בכיוון. גם מחזרים שלא ממש התלהבתם מהם, לא ממש התבאסו בגללכם: יש מצב שמצאתם טריק שמאפשר לכם לא לפדח אותם. הנומרולוגיה מביאה לכם ראש טוב עם כל מי שחיבור אותיות השם שלו או צירוף המספרים של תאריך לידתו, מסתכם ב 4.

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: אל תתייחסו לעצות שקשורות למישהו שאתם דלוקים עליו. כדאי שתעשו רק את מה שבא לכם, ולא את מה שבראש של מישהו בסביבה שלכם. פרשייה שכמעט גרמה להתכסחות או לוויכוח, זורמת עכשיו אל קשר טוב ביניכם לבין מישהו שיש לכם משהו משותף איתו. ככה זה, הלב תמיד מנצח את הראש. בתור ילידי מזל בתולה אתם אינטליגנטים ושנונים, רק כדאי שתתחשבו באנשים שהם לא כאלה.

מראש השנה ועד חנוכה: רעיון חדש שנדלקתם עליו משדרג בשבילכם את היחסים בתחום הרומנטי, והכול בזכות מישהו מהמם שכבש את ליבכם. הכוכבים מביאים לכם צ'אנס לשאול שאלות שיושבות לכם בלב כבר המון זמן. כשנופלת עליכם הזדמנות לעשות את זה, אל תסתגרו ואל תתביישו. הודות ליכולת שלכם לארגן את הדברים, אתם מצליחים לשלב בין האהבות שלכם לבין החיים החברתיים.
בקטנה כזה: אל תתייחסו לעצות שקשורות למישהו שאתם דלוקים עליו. כדאי שתעשו רק את מה שבא לכם, ולא את מה שבראש של מישהו בסביבה שלכם. אתם אינטליגנטים ושנונים, רק כדאי שתתחשבו באנשים שהם לא כאלה.





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל בתולה