ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל מאזניים תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל מאזניים

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2014: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: מישהו שמעריץ אתכם נותן לכם משהו שמכיל יותר מאשר מסר רומנטי. בשביל לקלוט את הראש שלו תצטרכו להפעיל את הדמיון שלכם. צפויות לכם איתו שיחות מרגשות עם ים של מסרים ורמזים עסיסיים. מתחילות להגיע הצעות רומנטיות ואתם ממש-ממש מתרגשים. זה הטיימינג שלכם להגשים חלומות שכבר התייאשתם מזה שהם יתגשמו. מישהו שהתעלף עליכם, חוזר אליכם עם הצעה ששווה להקשיב לה.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: אתם מגלים שזה הזמן הכי טוב לתת צ'אנס לקטע רומנטי מוטרף, בעיקר אם זה מה שמסתובב לכם בראש. הסיפור הזה עשוי להוביל אל אהבה גדולה. אנרגיות רומנטיות זורמות אליכם מכיוון של מחזרים ממזל דגים. הנומרולוגיה מביאה לכם הצלחות בקטעים הקשורים במספר 7 שהוא המספר של מזל דגים. כדאי שתראו את הדלת למישהו שאף פעם אי אפשר לנחש מה בדיוק מתגלגל בראש שלו. אתם לא צריכים אותו בחיים שלכם.

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: מישהו מספר לכם על קטעים מהחיים שלו, כשפתאום אתם קולטים שהולך ליפול עליכם סיפור רומנטי. רק אתם תחליטו לאן לגלגל את זה. המזל התקופתי שלכם קשור במספר 5 ובגווני לבוש כחולים. אבן המזל שתביא לכם אחלה קטעים באהבה היא טורמאלין. אם יש מישהו שדורש מכם ללכת נגד העקרונות שלכם, אז ישר תנפנפו אותו. אתם אחלה כמו שאתם ואל תשימו עליו.

מראש השנה ועד חנוכה: אהבה ענקית קורצת לכם בשמיים אבל יש דברים שאתם צריכים ליזום ולעשות. תזרמו עם מה שאתם מרגישים בלב, בלי לחשוש שאולי זה יביא לכם פאדיחות. אז נכון שאולי יהיו רכילויות שקשורות למישהו שאתם רוצים בו, אבל אם אתם סגורים על עצמכם, אז אתם לא צריכים להתייחס לזה. הימים של החגים מביאים לכם מזל, בעיקר אם בראש שלכם להציע חברות. חוף הים נולד בשביל לתת לקטעים רגשיים להמריא.

בקטנה כזה: זה הטיימינג שלכם להגשים חלומות שכבר התייאשתם מזה שהם יתגשמו. מישהו שהתעלף עליכם, חוזר אליכם עם הצעה ששווה להקשיב לה. אבן המזל שתביא לכם אחלה קטעים באהבה היא טורמאלין.





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל מאזניים